שלום לכולם,
אני מעוניין ברכישת קיה נירו פלאג-אין (לא אוהב חשמלי מלא) כי אני נוסע קרוב ל 2000 ק"מ בחודש וצריך חיסכון בדלק וגם רכב מעט גבוהה,
יש כמה שאלות:
1) למי שיש לו בעלות/היה רכב כזה כמה הוא יעיל ואמין וחסכוני?
2) האם מומלץ לקנות רכב שהיה ליסינג? כמובן צריך לבדוק אותו,
ראיתי בחברת ליסינג מס' רכבים עם מחיר הגיוני,
3) הרכב יכול לעלות עליות חדות? ביציאה בחניה שלי יש עליה מעט חדה, אני עם הונדה סיוויק 2011 בהילוך ראשון הרכב עולה בקלות ועם צמיגים טובים,
לא יודע אם פספסתי משהו אשמח להמלצות,
תודה.