Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המערכת היתה כ"כ גרועה היו מפסיקים לייצר אותה. לדעתי, מי שרוצה רכב מהקטגוריה הזו הסיאט היא הבחירה הנכונה,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5219819,00.html#autoplay

 

מבחן השוואתי מפורט בין הארונה, קאפצ׳ר ו- 2008.

 

דרך אגב בגירסת ה- fr הארונה נראית טוב משמעותית.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

עם צ'מפיון באמת לא הכי נחמד להתעסק אבל הארונה בעיני מעניק את התמורה הכי טובה למחיר בסגמנט הג'יפונים הקטנים.

אני מצאתי אותו נוח יותר מהאיביזה, הוא יכול לשנע בקלות 4 מבוגרים במרווח פנימי טוב, הביצועים טובים, האבזור עשיר ביחס למתחרות ולא חסר משהו מהותי וצריכת הדלק חסכונית.

לגבי הגיר, אני מכיר לא מעט אנשים שמחזיקים רכבים עם DSG7 משנתונים מתקדמים ולא נתקלו בבעיות איתו.

ניסיתי לא מעט רובוטיים כפולי מצמדים ואני חושב שה-DSG מתנהג הכי טוב, הוא מהיר והחלטי בהרבה מהגיר של רנו, חלק יותר מהגיר של יונדאי/קיה ומהיר יותר גם מהגיר של פיאט/אלפא. הרובוטי היחיד שהתעלה על ה-DSG7 היבש באופן משמעותי זה ה-7 הילוכים הרטוב החדש שמתנהג כמו אוטומטי רגיל רק סופר מהיר.

אני אישית נתקלתי בתקלה של חיישן במצערת באיביזה 1 ליטר שהצריך החלפה של כל היחידה בעלות לא מבוטלת זמן קצר לאחר סיום האחריות. מאוכזב מאוד.

פורסם
להורי רכב כזה שנרכש לפני חודשים גם דגם fr ואין שם תלונות. במעמד הרכישה הם הרחיבו האחריות ל 3 שנים. הרכב מאוד מודרני עם מערכות בטיחות אקטיביות (ביחס לרנו קאפצ'ר החדשה) מערכת מולטימדיה מעולה. רכב זריז למרות היותו עם מנוע ליטר. אין שם תלונה על כך שהוא 3 צילנדר. הקיצור מומלץ נכון לעכשו. מה צופן העתיד? ימים יגידו.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

 

גם האוקטביה החדשה מגיעה עם מנוע 1000 ו 3 צילינדרים

האם הם עשו טרייד אין? מנסה להבין עד כמה ישחטו אותי במקרה הזה

×
×
  • תוכן חדש...