Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי עד 50K. קורולה / פורטה / i35


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

מחפש רכב משפחתי שיתן עבודה ל - 5~ שנים הבאות.

נקודות חשובות: אמין, טיפולים זולים, צריכת דלק, מרוווח, איכות נהיגה.

תקציב: 50K

 

נקודות למחשבה:

שנתון סביר (סביבות 2011), קילומטרז נמוך, שיהיה אפשרי למכירה בעתיד.

 

אחרי מעט התייעצויות, הגעתי למסקנה ש - קורולה / פורטה / i35 הן המתחרות העיקריות.

 

קורולה מעט יקרה יותר, אבל "מבית טוב".

עשיתי נסיעת מבחן קצרה על קורולה (2011), ונהנתי מאוד.

אבל בהשוואה לרכב שכרגע יש לי - גם נסיעה על בת יענה תהיה מהנה מאוד.

 

הפורטה נשמעת מעולה בביקורות, חוץ מאיזה עניין עם ההגה. זה סודר משנתון מסויים?

 

i35 - יש אותה לחבר שאומר שהוא מרגיש שכל הפלסטיקה מבפנים לא איכותית. חוץ מזה, הבנתי שהיא די סבירה.

 

יש העדפה מיוחדת למי מבינהם? אם כן, למה?

יש נקודות שליליות שכדאי להכיר?

מה בנוגע לשחיקה וטיפולים (הוצאה כספית)?

האם יש הבדלים בין השנתונים הסמוכים (נניח 2010 - 2013)?

 

תודה לכל התומכים והעוזרים!

פורסם

הפורטה והi35 זה אותו הרכב עם סמלים שונים.

הם חזקות יותר ומרווחות יותר והיונדאי גם נוחה יותר מהקורולה המקבילה.

יונדאי i35 ברמת גימור סופרים לדעתי תתן את מירב התמורה לשקל.

באמצע 2013 הושקה קורולה חדשה , עדיפה כמעט בכל תחום על הישנה.

למה התכוונת באיכות נהיגה?

פורסם

איכות נהיגה:

מבחינת הנדסת אנוש של איזור הנהג.

הנוחות בנסיעות ארוכות, נניח שעה וחצי נסיעה רצופה.

חווית כביש - עניין הההגה עם הפורטה, מהמורות ויציבות על הכביש.

 

לפי מה שאני מבין, הפורטה וה - i35 , עדיפים על הקורולה בשנתונים והתקציב הרלווטניים?

 

אגב.. מה לגבי איכות ההרכבה והפלסטיקה? הבנתי שה - i35 נופל שם חזק. אבל לא התנסתי בעצמי.

פורסם

גם הI35 וגם הפורטה מגיעות עם פלסטיקה פשוטה.

של הקורולה עדיפה במקצת, אבל גם , לא מדהימה בקטע הזה (לא אז ולא היום, בינונית לגמרי).

פורסם (נערך)

אולי זה ישמע מפורך בגלל שיש לי קורולה מהדור הזה, כאיש תפעול שעובד עם כל סוג רכב עממי שיש בארץ, פשוט אומר לך שזו האמת.

 

 

הקורולה יותר איכותית ברוב הפרמטרים מצמד הקוראיניות, במיוחד בעבודת המתלים והתנהגות (נוחות), מניח שבגלל זה נהנת ממנה.

 

על הנייר הקורולה עם 4 הילוכים אוטו' ומנוע 1.6 124 כ''ס, צמד הקוראיניות עם 6 הילוכים אוטו' ומנוע 1.6 132 כ''ס, בפועל השילוב בהם אנמי ומרגישות פחות חזקות, חלוקת ה4 הילוכים בקורולה מצוינת ולא מרגישים שיש שם באמת 4 הילוכים.

 

הנדסת האנוש בקורולה עדיפה מצמד הקוראיניות, קל מאד להגיע לתנוחת נהיגה, מה שגם מעיד על שדה ראיה מוצלח יותר.

 

איכות החומרים של הI35 פחות טובה מזו של הפורטה והקורולה, פלסטיקים מקרקשים ומתקלפים בידיות שבדלתות ובכפתורים שבקונסולה המרכזית.

 

האבזור של צמד הקוראיניות עדיף מזה של הקורולה בגרסאות הבסיס.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

לי זה באמת נשמע מופרך ולא תואם את מה שחוויתי עם הקורולה שלנו.

הקורולה קשיחה יותר מהיונדאי ושיבושים בכביש מגיעים לנהג יותר מביונדאי.

כמו כן את תיבת הארבע הילוכים מרגישים יופי בעליות, שהמנוע בהילוך רביעי ובסלד גבוה.

עוד נקודה על עליות, השפעת המזגן על הסחיבה מורגשת וזה קצת מציק.

×
×
  • תוכן חדש...