Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

2 הרכבים - יונדאי אלנטרה וקיה פורטה נמכרים פחות או יותר באותו מחיר

פורטה כ 99,500

אלנטרה כ 101,500.

 

איזה רכב יותר מומלץ?

אני מקבל את הרושם שהאלנטרה שומרת יותר על הערך שלה (במחשבה על מכירה עתידית), אבל אשמח לשמוע חוו"ד מבחינת ביצועים, נוחות נהיגה, מרווח פנימי (דגש על 2 ילדים מאחורה) ואביזרים.

 

תודה

פורסם

אין כמעט הבדל בין הרכבים, הם מאותו היצרן, משתמשים באותם חלקים, אני הייתי ממליץ על סיד, היא מתוכננת עבור השוק האירופי נהנית מתא נוסעים מזמין יותר, אם חשוב לך תא מטען היא מגיע גם כסטיישן מרווחת מאוד, היא תענה לך על צרכי משפחה טוב יותר, מבחינת מחיר היא גם נמכרת ב 100 חדשה 0 ק"מ.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

גם הפורטה 35ו מאותה תקופה, גם הם ישנות ולכן המחירים הזולים, תכנס לפורטה 35ו ואח"כ לסיד, ותרגיש בהבדל גדול מאוד. מניסיון.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם (נערך)
אין כמעט הבדל בין הרכבים, הם מאותו היצרן, משתמשים באותם חלקים, אני הייתי ממליץ על סיד, היא מתוכננת עבור השוק האירופי נהנית מתא נוסעים מזמין יותר, אם חשוב לך תא מטען היא מגיע גם כסטיישן מרווחת מאוד, היא תענה לך על צרכי משפחה טוב יותר, מבחינת מחיר היא גם נמכרת ב 100 חדשה 0 ק"מ.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

מדדנו את המושב האחורי של הסיד (אומנם של שנת 2015) והיא הייתה צרה יותר מהפורטה\I35 ופחות מקום לרגליים, מכיוון שהמרווח האחורי חשוב לנו החלטנו לוותר... אני מסכים אומנם שתא המטען הוא יתרון עצום אבל יותר חשוב לנו רוחב המושב האחורי

עריכה אחרונה על ידי rannn
פורסם

שני הרכבים הם מוטי ליסינג לחלוטין, צפה פגיעה קשה בערך הרכב כאשר תגיע למעמד המכירה.

אם אתה מתעתד להחזיק את הרכב לשנתים שלוש אני הייתי מחשב מסלול מחדש.

 

באופן אישי הייתה לי פורטה צמודה למשך שנתים, שילוב כל כך גרוע של גיר מנוע לא חוויתי תקופה ארוכה ..., מעבר לזה שחיסכון בדלק לא תמצא אצל הקוראניות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

בין השניים הללו,דווקא האלנטרה הרגישה לי יותר "מודרנית".

המושבים היו יותר נוחים,המנוע יחד עם הגיר עבדו הרבה יותר "חלק" וגם המולטימדיה של כלמוביל הייתה סה"כ בסדר גמור.

בנוסף ניתן לקבל את הרכב עם תא נוסעים בהיר שזה בפני עצמו מאוד נחמד.

פורסם

האלנטרה נמכרת גם (לא הרבה) בשוק הפרטי.

הפורטה אפילו לא מוצגת במרבית אולמות התצוגה של היבואן.

הייתי רוכש את היונדאי בזכות עיצוב נאה יותר (לטעמי), מערכת מולטימדיה עדיפה ואופציה לסאנרוף גם בדגם הליסינג (משדרג את האוירה ונותן יתרון קל בזמן המכירה).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

האלנטרה דגם חדש יותר.

הפורטה היא למעשה המקבילה של ה I35 משנתונים קודמים, טרם הגעת האלנטרה הנוכחית.

לפיכך וגם מבחינת סחירות עתידית, עדיף לקנות את היונדאי.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
שני הרכבים הם מוטי ליסינג לחלוטין, צפה פגיעה קשה בערך הרכב כאשר תגיע למעמד המכירה.

אם אתה מתעתד להחזיק את הרכב לשנתים שלוש אני הייתי מחשב מסלול מחדש.

 

באופן אישי הייתה לי פורטה צמודה למשך שנתים, שילוב כל כך גרוע של גיר מנוע לא חוויתי תקופה ארוכה ..., מעבר לזה שחיסכון בדלק לא תמצא אצל הקוראניות.

 

אין לי מושג על מה אתה מדבר ואני אומר זאת מניסיון. הגיר של הפורטה פשוט מעולה ומשתלב נהדר עם המנוע וצריכת הדלק בנסיעה משולבת, עם הרבה פקקים בבוקר, מגיע ל 1/13.8

פורסם

אם באותו מחיר אפשר להשיג את הפורטה דיזל, רק אז הייתי שוקל את הפורטה.

 

וגם הסחירות של האלנטרה כבר לא להיט - בעיקר בגלל האיוניק והטוסון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...