Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצב בנזין ברכב היברידי וחיבור ממיר מתח לסוללה היברידית


Nir_sela
שימו לב! השרשור הזה בן 405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בקרוב אני צריך לקבל מהעבודה קיה נירו פלוס lx בליסינג

הרכב היברידי ואני מעדיף לנסוע על חשמל בלבד, הבנתי שיש מכוניות שיש להם מצב charge  שאז מנוע הבנזין משמש כגנרטור ומטעין את הסוללה ובעצם לא משתמשים במנוע החשמלי

מישהו יודע האם יש מצב כזה בקיה נירו פלוס פלאג אין? או דרך אחרת לביטול המנוע החשמלי? 

אולי לנתק את הכבל שלו?

 

בנוסף

אני רוצה שקע 220 וולט בבגאז, מכיר אופציה דרך ממיא מתח מסוללת 12 וולט אבל אם מישהו מכיר אני מעדיף להשתמש דרך הסוללה ההיברידית שהיא 360 וולט, מישהו יודע איך להתחבר אליה? אולי מפצל לחיבור הכתום? ומה צריך שם? 

ואם אני מתחבר בממיר מתח לסוללת 12 וולט, מה הכוח של הטעינה מהסוללה הגדןלה למצבר הקטן? 

אני רוצה למשוך ממנו הספקים גבוהים מעל 2000 וואט, המטען שלו יחזיק את זה? ובאיזה עובי כבלים להשתמש בין הממיר למצבר 12? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אנסה להסביר את עצמי טוב יותר

 

אני רוצה שהרכב יהפוך מרכב היברידי לרכב בנזין רגיל

אין לי בעיה שהגנרטור עדיין מחובר וגונב כוח 

אבל שהמנוע החשמלי לא יפעל גם לא במהירויות נמוכות

 

 

בלי קשר ל1 אני רוצה לנצל את הגנרטור והסוללה בשביל לקבל שקע 220 וולט שיעמוד בהספקים גבוהים (בערך שעה שעתיים) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובשביל מה אתה רוצה את זה? אתה צריך לרצות את ההפך, להשתמש כמה שיותר במנוע החשמלי. גם חסכוני, גם שקט, גם מומנט זמין, גם מונע שחיקה של רכיבים אחרים.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רכב חברה

לא מעניין אותי דלק ושחיקה של רכיבים

ואני לא אוהב את השקט שיש בהיברידי ולא את המומנט החזק שלהם 

אני מעדיף מנוע בנזין מרעיש שעובד בסלד גבוה ובונה את המומנט שלו לאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שאתה מקבל הטבת מס בעבור שימוש ברכב היברידי. לכן ביטול ה״היברידיות״ תוך כדי המשך קבלת הטבת המס לא ימצא חן בעיני רשות המסים. 

בנוסף, אני בכלל לא בטוח שחברת הליסינג תראה בעין יפה שינוי מבני ברכב (שהוא רכוש שלה), שכנראה יבטל את אחריות היבואן. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחפש לשנות משהו קטן לא לפרק חצי אוטו..

אני מחפש פתרון שהוא מקסימום ניתוק איזה כבל או פיוז או משהו.. שביום שאני מחזיר להם או נותן לטיפול או טסט אני מחבר בחזרה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיצר תגיד שאתה רוצה לעשות Side hustle אוטו-גלידה בחוף סוסיתא. עזוב'תך אחי יש אינפלציה במחירי השוקובו כרגע אין לאנשים מאיפה להביא את הכסף.

עריכה אחרונה על ידי omricn
  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקת את מפרט הרכב (אני מקווה שבדקתי את הנכון)?

מנוע הבנזין לבד נותן 105 כ"ס ו-14.7 קג"מ. השילוב עם מנוע החשמל נותן 183 כ"ס ו-27 קג"מ. עדיין רוצה לוותר על החשמלי?

ואני בכלל לא מתייחס לכל ההשלכות המשפטיות והטכניות.

המכונית הזו בנויה להנעה היברידית, לא לכל מיני משחקים שנשמעים לי לגמרי ילדותיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסור לך לגעת בסוללה.

מעבר לזה שזה יבטל את האחריוח, אתה גם חשוף לתביעה אם חלילה יקרה מזה נזק, כמו למשל שריפה.

לגבי ביטול המנוע החשמלי - אין דרך.

 

תגיד תודה למעסיק שנתן לך נירו פלוס ולא יונדאי i10.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עם "לפרק חצי אוטו" כנראה יהיה מאוד קשה לבצע את מה שאתה מבקש ובמקרה שאתה רוצה רק לעשות שינוי קטן אז בכלל זה לא אפשרי.

לא ברור למה אתה מתכוון "להתחבר למפצל הכתום", ברכבים היברדיים כבל כתום הוא כבל מתח גבוה,  כדי לגעת בו אתה צריך הסמכה של חשמל מתח גבוה לרכבים (Ecar).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין דרך חוקית לבצע את מה שאתה מבקש לעשות ברכב.

כל נגיעה במערכות ההנעה של הרכב מבטלת את אחריות יצרן מיידית , המערכת ההיברידית של הרכב היא סגורה לחלוטין, אני מניח שהתעסקות עם המערכת תגרום לבעיות במחשב הרכב אשר מבצע את האינטגרציה של שילוב מנוע הבנזין \ חשמל.

הרכב אינו שייך לך , הוא רכוש חברת הליסינג, כל נגיעה ברכב בצורה שאתה מבקש לעשות תגרור קנסות כבדים מחברת הליסינג .

אם בא לך להסתבך עם חברת הליסינג אתה בדרך הנכונה , ובניגוד לעבר , היום חברות הליסינג אינן סלחניות כלל לנזקים ברכב , הם קונסות את המעסיק בעת ההחזרה לעיתים ללא רחמים , ראיתי נזקים שהסתכמו בסכומים של 5 ספרות אצל מי שחשב שה CX5 שלו היא JEEP....

עריכה אחרונה על ידי CX25GTI

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...