ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 837 צפיות
היי, מחפשים סופרמיני אוטומטית, משנת 2016 ומעלה, כרכב שני במשפחה, לנסיעה של כ-20-25 אלף בשנה. הדרישות העיקריות הן חסכון בדלק, אמינות ועלויות תחזוקה סבירות ואבזור נדיב. נראה שהאופציה המובילה כרגע היא סיאט איביזה 1 ליטר - חסכונית יחסית, חזקה ומאובזרת. איביזה מתחילת 2017 (שנה וקצת על הכביש), עם קילומטראז' נמוך, עולה כ-70 אלף ש"ח ביד 2. 1. האם יש אופציות אחרות שעדיפות מבחינת הדרישות שציינתי, ובתקציב דומה? נראה כי המתחרה העיקרית היא ה-208 (חדשה או 2017), אבל למרות שהיא זולה יותר, היא פחות חסכונית, מעט יותר חלשה ופחות מאובזרת. 2. בהנחה ואיביזה חדשה עולה כ-94 אלף על הכביש (אותה רמת אבזור, פחות או יותר), האם יש איזושהי הצדקה כלכלית ברכישה שלה, בהנחה ומתכננים …
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום. אני משתמש פסיבי שעוקב אחרי שרשורים מזה כמה חודשים, קורא בעניין המון תגובות של מביני עניין כאן בפורום. היום החלטתי שאני נרשם, במיוחד כדי לקבל טיפ מבעלי עניין לגבי רכישת רכבים. ברצוני לקבל המלצות על שני רכבים עבורי ועבור הוריי. אני בן 26 , סטודנט שחי בקריות. צריך רכב חזק ואמין ולא יעשה 1-5 בצריכת הדלק. כמו כן שיהיה בנוי לסביבה שלי במהלך השבוע. הרכה ישמש גם לנסיעות ארוכות במידת הצורך(פעם בשבועיים רמת הגולן וכן נסיעות למרכז וירושלים). כיום ברשותי סוזוקי סוויפט 2008, ק"מ נמוך יחסית לשנתון. אני מאד שומר על רכבים ודואג לטפל בהם כמו שעון, אך אני איני מבין הרבה ברכבים(לצערי ולשם זה יש לי מוסכניק נפלא). לכן חשוב לי שיהיה לי רכב שיספק…
הודעה אחרונה מאת drStrange, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום רב בחודש הבא אני מתכנן לקנות רכב, ואני מטלבת בין שני רכבים. הראשון זה סיאט לאון FR 1800 שנת 2016-2015 והשני מאזדה 3 SPIRIT שנת 2016-2015 בעיקרון ההכיוון הוא לסיאט לאון, אך הרבה אנשים אמרו לי שעדיף שאני יקח מאזדה בגלל שהתחזוקה מאוד יקרה בסיאט, והביטוח יותר יקר, השאלה האם זה נכון שסיאט יותר יקרה בתחזוקה? או שאולי עדיף לקחת מאזדה? תודה
הודעה אחרונה מאת mik133, -
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
עושה רושם שנצטרך מכונית שניה עיקרית. (יש לנו C1, אבל מגיע הזמן למשהו גדול יותר.) בהתחלה חשבתי על משהו פרקטי, כמו קקטוס / ייטי - אבל אני משתעשע ברעיון של פינוק לנפש אחרי שנות מדבר קשוחות. לכן, אני חושב על אלפא. עקב התקציב (עד 70) זו תהיה ג'ולייטה ישנה יותר (מעדיף בגלל גודל הרכב), או מיטו חדשה יותר (מעדיף בגלל השנתון). אני לא מבין דבר וחצי דבר בסגמנטים הללו, ולכל אני פונה לעזרתכם והמלצותיכם: אמינות? תקלות נפוצות? המלצות אחרות לרכב מהסגנון? תודות!
הודעה אחרונה מאת gorenziv, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מחפש המלצות לרכב משפחתי, בעלות של כ16,000 אימן וחסכוני. (חסכוני בצריכת דלק ובתיקונים) בחשיבות שניה - רכב שהוא לא עגלה... עד היום הסתכלתי על: טויוטה קורולה 2007, הונדה סיווק 2006, מיצובישי לנסר 2009. מה אתם חושבים האפשרות הטובה ביותר? האם יש לכם רעיונות נוספים? או חושבים שהאפשרויות האלה לא טובות?
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שברולט אקווינוקס מאוד מעניין אותי כרגע, לאחר שבחנתי מספר ג'יפונים ואשמח לדעת האם יש כאן כאלו שכבר יש להם את הרכב (החדש). איך מערכת המולטימדיה? האם אפשר להפעיל בה אנדרואיד אוטו והאם זה אומר שאפשר למעשה להשתמש בוויז שנמצא בסמארטפון כאשר הוא מחובר למערכת? רשמים נוספים הקשורים לחווית הנהיגה שלכם ועוד יתקבלו בברכה
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, מתלבט בין קיה פורטה LX לבין מאזדה 3 ACTIVE האצ'בק, חשובה לי נוחות נסיעה (טיפול בפגעי כביש), שקט בנסיעה, תגובת דוושה סבירה, יש עדיפות ברורה לאחת מהשתיים?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב הייבריד ההתלבטות היא בין : 1. טיוטה קאמרי גירסת בסיס .(175 אלף) 2. יונדאי סונטה לימטיד. (180 אלף) 3. קיה אופטימה פרמיום ( 175 אלף) הכי חשוב לי זה איכות הנהיגה , פחות חשוב לי 0-ל 100 וכל השטויות האלה. אשמח לשמוע את דעתכם תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, מחפשים רכב קטן, לזוג מבוגר. התקציב הוא 15-20 אלף שח. חשוב שיהיה בעל דלתות קדמיות רחבות, לאפשר כניסת נהג נכה. נסעו עד כה בפיז'ו 307. אין לנו מושג אפילו מה לחפש... איזה רכבים ושנתונים כדאי לבדוק? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 790 צפיות
שלום לכולם בעלותי fiesta 2011 , לאחר חסכון של כסף החלטתי להגשים את החלום ולהחליף את הרכב לרכב רציני יותר בדגש על ביצועים ונוחות ועלו להתלבטות בשורה התחתונה שלושה רכבים על הכוונת שעומדים בתקציב (65+-). ההתבלטות היא כמובן כוללת אך חשוב לי לשמוע את דעתכם seat leon 1.2tsi style (צורה חדשה) אוטו׳ הרכב משך אותי בעיקר בגלל הצורה והנוחות הפנימית אני מעריך שהרכב חלש יותר משאר המוצעים. vs דור 7 vw golf 1.4 trendline Blue motion מהרכב הזה התרשמתי מאוד גם הכח סוס 122 בשנתון 2013/14 והנפח הו 1.4 שזה קצת מעל ללאון שמעליי ובנוסף האבזור נוחות מראה מאוד מרשים בעיניי אשמח לדעת ממכם על הblue motion הזה אין לי מושג מה זה ... vs Seat leon 1.8tsi style 2013 אוטו׳(צורה קו…
הודעה אחרונה מאת Noy Lidani, -
ניסן סנטרה 0ק"מ 1 2 3
מאת יוליוס-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 8 אלף צפיות
שוחחתי איתכם בעבר לקניית רכב פחות מ100,000ש"ח. כנראה שנרכוש רכב זה.מעוניינים להחזיק מעל 5 שנים. מספר שאלות: 1. המחיר שמופיע באתרי מוטודיל וכדומה 96,750ש"ח. אם ניגש פיזית לאוויס/אלדן ,האם אוכל לקבל הנחה נוספת אם מביא את כל הסכום? אין לרכב ביקוש. 2. כמורה מקבל קודנית ,מצלמת דרך וחיישני רוורס. האם זה שווה או שבין כה מקבלים ללא קשר למורה? 3 כיצד מוודא שהרכב יוצר ב2018 ולא 2017 ומוכרים לי רכב משנתון ישן? 4. הבנתי שהאחריות ב 0ק"מ זה מרגע שהרכב עלה על הכביש . כיצד מברר זאת שאקח רכב שעלה הכי מאוחר לכביש? 5. עד כמה ק"מ הרכב זה נחשב הגיוני? 6. מה עוד צריך לבדוק טרם קניית הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 2 תגובות
- 684 צפיות
שלום לכולם, אני נשוי + אחד וחצי (השני בהרצה... ) ומחפש רכב שיהיה מרוווח אמין וחסכוני. היה לנו עד עכשיו סובארו אימפרזה 2006, שעשתה לנו הרבה בעיות, כל חודש היינו במוסך על משהו אחר, ולפני שבועיים גם המנוע הלך ומכרתי אותה ב1000₪.... לענייננו, אני עכשיו מתלבט בין טויוטה קורולה 2009, מיצובישי לנסר 2010 ופורד פוקס 2012, ממש המליצו לי על הטויוטה קורולה, שהיא הכי אמינה והכי חסכונית, הבעיה שבתקציב שלי זה רק שנתון 2009, שזה כבר מתחיל להיות ישן... מה אתם אומרים? הטויוטה קורולה שווה עד כדי כך ששווה להתפשר על שנתון?
הודעה אחרונה מאת אלישיב, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחר מחשבה וחיפוש קצר, החלטנו לרדת מרכישת 7 מקומות. הסיבות פחות רלוונטיות, אבל התקציב כרגע ירד לאזור 7K-9K ואנחנו מחפשים "רכב גישור" שיחזיק פחות או יותר לשנה הקרובה. הכי חשוב: אמינות (יחסית), אחזקה זולה. פחות חשוב: סחירות, צריכת דלק. דווקא יש אופציות לא רעות ביד 2 ואשמח לקבל עצה. במידה ומדובר בהתלבטות בין כמה רכבים ספציפיים, כולם שמורים עם טסט ארוך ועם נתונים יבשים "טובים", מה לדעתכם עדיף מבין הבאות: 1. אופטרה שנתוני 2007-8 2. מגאן 2 שנתון 2008 3. לאנסר 2005 ממש תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, היום ראיתי סוזוקי סוויפט 2012 glx יד ראשונה פרטית עם 20 אלף ק״מ. מחיר מבוקש בסוכנות היה 48 שזה מעל למחירון. בהתחלה הצעתי מחיר בסביבות 40, אבל אחרי שראיתי את טופס בדיקת רכב (שלטענתם נעשה ע״י המוכר לסוכנות), הסתבר שהרכב עבר תאונה חזיתית והחליפו המון חלקים ועוד שלל בעיות. הסוכנות התעקשה שהמחיר לא ירד בגלל התאונה ושאין ירידת ערך. נראה לי שרכב כזה צריך לעלות סביבות 20 אלף. זו פעם שניה שאני רואה שמבקשים מחיר מעל למחירון עבור רכב שעבר תאונה חזיתית והחליפו חליקים. מה הקטע? האם לא אמורה להיות ירידת ערך? בכמה הייתם מעריכים את הערך של הסוויפט מהבדיקה? כדאי בכלל לקנות רכב כזה? דרך אגב, לטענת הסוכנות אין אפשרות לעשות סיבוב בכביש מהיר. זו פעם ראשונה שנתקלתי בטענה …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
מחפש A45
מאת Ofer Lilian- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 921 צפיות
אשמח לישמוע רשמים מהאוטו כולל אחזקה שוטפת ובעיות מיוחדות
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום להלן ההצעה שקיבלנו משלמה סיקסט לטרידאין על הרכב של אשתי ניסאן אקו מיקרה 2012 אסנטה 80,00 קמ', נוסיף 28,000 ש"ח ונקבל אופל קורסה 2015 98,000 קמ' הצורה החדשה עם אחריות לשנה, אשמח לשמוע דעתכם
הודעה אחרונה מאת yossefavr, -
-
מבצעי יונדאי
מאת יוליוס- 0 תגובות
- 542 צפיות
יש מבצעים מהיום ועד שישי הבא. האם יצא למישהו לבדוק אם באמת יש מבצעים ובמה זה מתבטא ? לגבי יונדאי KONA ואיוניק?
הודעה אחרונה מאת יוליוס, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איזה מבין הגירסאות של הג׳ולייטה יש מנוע T-jet? אני יודע שלמיטו זאת גירסת ה155 כוח הבנתי שמנועי מולטיאייר דיי בעייתיים בכל מקרה רציתי לדעת איזה מהגרסאות של הג׳ולייטה עדיפה עם מנוע T-jet
הודעה אחרונה מאת aleXtc, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה, מחפש משפחתית יד שניה שתהיה גם ספורטיבית, שתהיה חווית נהיגה, 5דלתות לשנע את הילדים לגן בבוקר ולהמשיך בכיף לעבודה. מה חשוב: ידני (די נעול על זה) אמינות הנאה בנהיגה סחירות טובה, מתכנן להחזיק בו 3 שנים אבל לך תדע תקציב: 70-80K דוגמאות: אלפא ג'וליטה (רגילה או תלתן ירוק, כרגע לא יודע אם קריטי) אלפא 159 במוו סידרה 1 משנים 2010-2014 פחות או יותר פוגעים במחירון. אשמח לעוד רעיונות/המלצות, אפשר להבין מהדוגמאות את הכיוון הכללי, פחות בקטע של ליאון קופרה למניהם תודה!
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 465 צפיות
היי, אני מחפש סופר מיני התקציב הוא עד 25K, נוסע כ20K בשנה בעיקר בין-עירוני (60-40). דרישות: -לא משנה ידני\אוטומט. -בגז' סביר שורה שנייה פחות מעניינת אותי. -נוחות נסיעה סבירה. -לא יותר מדי עגלה אופציות מעניינות: -208 שראיתי שמישהו קנה בסכום דומה. -פיאט פונטו איבו. -קליאו 3. -פיאסטה עוד רעיונות\המלצות?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 550 צפיות
אבא שלי צריך להחליף רכב (ליסינג מהעבודה), ויש לו כמה דרישות מהרכב. רכב 7 מקומות. בקרת שיוט. מצלמת רוורס. וייז מובנה שהוא יכול להפעיל דרך המסך ברכב (ולא דרך הפלאפון). בגלל שזה ליסינג, לא מעניית צריכת הדלק, אמינות וכדו'. תקציב: עד 200,000 ש"ח, עם עדיפות לרכב כמה שיותר זול (שווי מס). יש חיה כזאת? באילו רכבים (אם בכלל) יש את 4 הדברים האלה?
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, לקחתי היום פיג'ו 207 לבדיקה. אשמח אם מישהו יעזור לי עם התוצאות בדיקה והאם כדאי לקחת את הרכב או לא הבוחן בעיקר העיר על התושבות מנוע והנזילת שמן. אין לי מושג ברכבים אז אני לא יודע כמה דבר כזה אמור לעלות והאם זה deal breaker או לא. הרכב עשה 60K קילומטר, וסה"כ נראה שמור. הוא דורש 24K
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכם. בימים אלו אנחנו ממש מתלבטים בין קיה נירו ולבין סגמנט גבוה יותר כמו ספורטאז' או טוסון. חיכינו זמן רב עד שקיה תגיע למבצע ''חבר'' והנה זה הגיע. על פי מבצע חבר: נירו - 130000 ספורטאז' 1.6 אורבן טופ כולל חיישני רוורס - 134000 ספורטאז 2.0 אורבן טופ כולל חיישני רוורס - 143000 אנחנו מאד מתלבטים אם ללכת על היברדי, עם ספק קרינה מאחור + עיצוב פחות מזהיר + גובה מועט יותר, אך עם יתרון מובהק בחסכון בדלק אל מול ספורטאז' או טוסון שהן משאבות דלק אך מקבלים סגמנט גבוה ונוח יותר לנהיגה, עם בגאז' גדול יותר שזה תמיד נוח, וללא דאגות קרינה כאלו או אחרות. הבדלי המחיר שהצטמצמו בין הנירו לספורטאז' גרמו לנו לחשוב שוב על הסגמנט הגבוה יותר ומכאן באה השאלה של ספור…
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם מתכננים לשדרג מפיקנטו למשפחתית ודיי ננעלנו על קרוז/אסטרה/פורטה בשנים 2013+. התקבציב הוא 40 אלף עם אופציה קצת למתוח. מה דעתכם על סקודה ראפיד מול ההצעות הנ''ל? האם יש לה את ה dsg הבעייתי? עלויות האחזקה והטיפול שלה יותר יקרות? הקריטריונים הם בטיחות, נוחות ועלות אחזקה. תודה
הודעה אחרונה מאת ReifA, -
- 2 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הכוונה ישירות לחברה ולא כמו טריידמובייל וכדומה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, בשעה לא כ"כ טובה או מוצלחת, הרכב שלי ספג פגיעה לא נעימה והשמאי קבע אובדן להלכה. הרכב היה רנו מגאן דיזל ידני שנת 2008, קניתי לפני 4 שנים ונסעתי 130KKM - לזכותו יאמר שהיה מאוד חסכוני בדלק והיה נמרץ עם הרבה כוח זמין גם בעליות, מה שהפך את הנהיגה בו לדי מהנה. מצד שני הוצאתי לא מעט על תיקונים ותקלות, כנראה נפלתי על לימון משובח.. (מנוע + פעמיים רדיאטור ופעם אחת מאוורר לרדיאטור + קלאץ' + 3 מדחסים למזגן ופעם אחת מאייד + מלא דברים קטנים אחרים). עכשיו אני נאלץ לחפש רכב חדש. אני נוסע הרבה - בערך 35KKM בשנה בתוואי הררי רוב הזמן. אני זקוק לרכב חסכוני - גם בדלק, אבל לא פחות חשוב בתיקונים לאור ניסיון העבר. רוב הנסיעות הן לבד ולכן רלוונטי גם רכב קטן. ידני כמובן…
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
- 0 תגובות
- 441 צפיות
מחר לוקח הונדה 2016 עם שלושים אלף קילומטר לבדיקה, החשש שלי שמא השתולל או קרע את הרכב. האם הבדיקה יכולה לבחון את הנושא? האם הבדיקה תאפשר לי באמת לדעת את מצבו של המנוע או הגיר. האם יש מכון מתאים להונדה? תודה למגיבים
הודעה אחרונה מאת ניר בר, -
שלום, מחפש ג'יפון חדש עד 350,000-360,000 ש"ח 1. BMW X3 גרסת ה-20d, מגיעה רק בגימור XLINE ומכוניות יתחילו להגיע רק במאי לארץ כנראה. 2. VOLVO XC60 גרסת הדיזל D5 ברמת גימור MOMENTUM PLUS - מגיע מאובזר יותר מה-X3 וכנראה שקיים במלאי. 3. Mercedes GLC 220d כנראה הכי חלש מבינהם, אך מגיעים דגמים מאובזרים כנראה, צריך לבדוק מלאי והנחות. רק שנתיים אחריות 4. AUDI Q5 גם כאן כנראה גרסת הדיזל, למרות שמנוע הבנזין קורץ. לא בא בחשבון גרסת פלאג אין. מה לדעתכם העסקה המשתלמת ביותר? מי הרכב הטוב ביותר? מה אתם חושבים על ה-XC60 בגרסת המומנטום פלוס (דיזל)? תודות
הודעה אחרונה מאת kramerica, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי גילוי נאות: אני נוסע במאזדה 3 מודל 2008. הייתי היום באתר יד 2 , בכלל לחיפוש דירה. אלוהים יודע איך , אבל הגעתי לעמוד של וולוו s60 והייתי בהלם. ניתן לקנות רכב כמעט חדש , ב120 - 130 אלף לפני מיקוח. גם לקסוס , ב.מ.וו סדרה 3 ,האודי a4 וכל הגרמניות נמכרות במחיר דומה. האמת ? חטפתי שוק ! הרי אלו רכבים שמבחינה טכנולוגית, עוקפים את מאזדה ודומיה במספר שנים..המנוע חזק יותר , עיצוב יפיפיה ,מערכות בטיחות מתקדמות. והשאלה - למה המחיר ירד בחצי תוך פחות מ3 שנים ? מה הסוד הגדול ?
הודעה אחרונה מאת חייםש1, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני חייל משוחרר, צריך רכב לנסיעה יומית לעבודה באיזור ה-60 ק"מ ליום, כולל קצת פקקים. התקציב עומד על 35K פלוס מינוס. ניתן למתוח מעט בשביל מציאות. הדרישות הן שיהיה כמה שיותר חסכוני, אמין ובטיחותי. העדפה לרכב סופר מיני לפחות (משיקולי בטיחות- תקנו אותי אם אני טועה). מעדיף אוטומט, אם אין ברירה אוכל להתפשר על ידני. שאלה נוספת: נתקלתי בקיה ריו ידנית באיזור שנתון 2013-2014 שעומד בתקציב . האם ידוע למישהו יתרונות/חסרונות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת lze22, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
