Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן סנטרה 0ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תכלס לכולם יש אותם רכבים ואתם מחירים כמעט אבל באלבר מניסיון אישי היתה לי חוויית קנייה מצוינת. גם חודש אחרי קיבלתי טלפון מהנציג שטיפל בי לראות איך הולך. ממליץ .

באילו חברות אין עמלת הקמה בקנייה ?

היכן מומלץ לקנות ?

אלבר

אלדן

אוויס

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקטגורית המחיר הזה , יש לך גם קיה פורטה , מגיעה עם גיר אוטומטי 6 הילוכים , הרבה לא סובלים גיר רציף. מבחינת שמירת ערך כנראה שהיא עדיפה על הניסן . לא ידוע לי לגבי שאר הפרמטרים שציינת.

פורסם

יש את היונדאי איוניק ב117, זה ה17 אלף שקלים הכי טובים שתוציא על מכוניות, תהנה מרכב טוב מודרני חסכוני ובטיחותי מאוד,

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

יש לא מעט איוניק רכבי הדגמה עם אלפי קילומטרים בודדים בטרייד-אין של כלמוביל - שווה בדיקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אנחנו רוצים רכב לפחות 7שני נסיעות ארוכות .יותר מ20,000ק"מ בשנה

האם יונדאי איוניק ישרוד עם כל המכניקה העדינה והייברדי?

ראיתי שיש אחריות 5 שנים ועוד 7שנים לסוללה

פורסם
יש לא מעט איוניק רכבי הדגמה עם אלפי קילומטרים בודדים בטרייד-אין של כלמוביל - שווה בדיקה.

 

הם נמכרים לאלו שלא מודעים לעסקאות יד 01, הם נמכרים במחירים יותר גבוהים מחדש יד 01 ועם עבר של נסיעות מבחן של עיתונאים שלא תמיד עושים חסד עם הרכבים

פורסם (נערך)

כיוון שאנחנו רוצים להחזיק רכב לפחות 8 שנים ,חשבתי אולי נשקיע בטויוטה פריוס .

מה עדיף :

לשלם מקדמה 95,000 ₪(25,000 ₪ מזומן +הלוואה מקרן השתלמות ומשרד הביטחון פריים מינוס 1% סה"כ 95,000 ₪).

3 שנים 133 ₪ לפי עסקת המימון של טויוטה

והיתרה בעוד 3 שנים 42,850 ₪ ,שוב הלוואה מקרן השתלמות .

האם לצורך כך צריך לשעבד את הרכב או לחתום על מסמכי הלוואה ?

או תשלום מקדמה 30,000 ₪

מימון הלוואה דרך טויוטה 2.1% ל 3 שנים 1,955 ₪

ולאחר 3 שנים 44,000 ₪ מקרן ההשתלמות לקיחת הלוואה ופריסה ל 3 שנים. אפשרותת-2.jpgטויוטה.jpg

חבל לי למשוך את הכסף מקרן ההשתלמות בשביל הרכב .

עריכה אחרונה על ידי יוליוס
פורסם

ממה שאני מבין אתה הולך לרוקן את החסכונות שלך ולקחת שני הלוואות כדי ל"השקיע ברכב".

 

אולי תשקול לקנות פריוס בת שלוש/ארבע יד שניה ולא להכנס לחובות. רכב זה לא השקעה, כל פרוטה שאתה הולך לשם על הרכב הולכת להתאדות, כולל ריבית והצמדה...

פורסם (נערך)

אל תמהר לממן את עצמך לדעת, אם יש בכיסך הממון לרכב המדובר, או לפחות את רובו אז תתחדש.

 

המלצה נוספת להוסיף על כאב הראש - סובארו יצאו במבצע מכירות לאימפרזה 2.0 4X4 5 דלתות ב-113000 ש"ח (צעד אחד לפני כניסה ללוחות ה-0 ק"מ כנראה).

הסנטרה/פורטה/סיד לא ברמה שלה מבחינת יחידת הנעה ונוחות.

מול האיוניק/אוריס היברידית - תבדוק כמה שנים תצטרך לנסוע כדי להחזיר את ההפרש במחיר.

עריכה אחרונה על ידי shaharper

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
ממה שאני מבין אתה הולך לרוקן את החסכונות שלך ולקחת שני הלוואות כדי ל"השקיע ברכב".

 

אולי תשקול לקנות פריוס בת שלוש/ארבע יד שניה ולא להכנס לחובות. רכב זה לא השקעה, כל פרוטה שאתה הולך לשם על הרכב הולכת להתאדות, כולל ריבית והצמדה...

 

בטיוטה סלקו מוכרים טויוטה פיריוס 2014 עם 18,000ק"מ ב104,000ש"ח

מחיר יקר לרכב לא שניתן לקנות רכב בפחות ב 0ק"מ.

מפרטי או מיד 2 מחברות מפחד לקנות שמא יש בעיות ברכב וגם בבדיקה במוסך מורשה לא יגלו.

פורסם

קח קיה פורטה או סיד ב100 וסגור פינה. תהנה מרכב טוב ואמין שישרת את המשפחה שלך שנים רבות.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...