ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, מה ניתן להסיק על טיב המנוע מהתוצאות והאם יש צורך לקחת לבדיקת מנוע מקיפה יותר כמו שמבצעים בקומפיוטסט
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום. אני מחפש לקנות רכב שיתאים לאבא שלי. הוא יכול להיכנס למושב רגיל, ולכן סופר מיני והלאה(מבחינת גודל) תתאים. יש העדפה לתא מטען גדול, והעדפה יותר חזקה לחיסכון בדלק, וכמובן בטיחות מעל הכל. תיקונים וחלפים זולים עדיף. נוחות\הנאה בנהיגה, ואבזור פחות קריטיים. לא משנה אם יהיה לרכב שוק, הוא לא הולך להימכר. הטווח מחירים רחב כל כך מכיוון שאני רוצה את הרכב המשתלם ביותר מהבחינות הללוף ואם הוא נכנס איפה שהוא בטווח זה בסדר, השאיפה זה מחיר כמה שיותר נמוך.( אילו מתחת ל80K אם קיים)
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי, אנוכי נהג חדש יחסית ורק הורדתי את השלט של הנהג חדש. אני כבר שנה וחצי מתנייד על פולו רגילה, 1400 אטמוספרי שמפיק 75 כ"ס (שנת 2006). הרכב היה מיועד יותר ללמידה של הכביש אבל כרגע אני רוצה רכב יותר מהנה. אהבתי מאוד את הפולו מבחינת כל דבר שהוא לא זריזות וכוח. (נוסע בירושלים) אשמח לדעת מה עלות האחזקה של פולו GTI לדוגמא שנת 2006-2009 ידנית. דלק, טיפולים, תכיפות תקלות ועלו תיקון. שמתי לב שהרכבים האלה בדרך כלל נמכרים עם יד גבוהה (Polo/Golf GTI, Leon/Ibiza Cupra). רוב הנסיעות שלי הן עירוניות קצרות יחסית, פעם או פעמיים בשבוע בינעירוני מרחק לא גדול מ60 ק"מ. אשמח לדעתכם
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 31 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
חג שמח, בשעה טובה הצלחתי להיפטר מהקקטוס וכעת אני מחפש לעבור לרכב אוטומט. ++נתחיל באנקדוטה : עד לפני כמה דקות די הייתי נעול על סקודה (ראפיד/ ספייסבק /אוקטביה.. מהסיבה הברורה של חווית נסיעה שאין שנייה לה, מדבר מניסיון עם פולו Tsi במשך שנתיים לפני שנעקצתי מהקקטוס).כי הייתי סמוך ובטוח שהסאגה המטופשת עם הDSG שמתקלקל אחרי 7000 ק"מ נפתרה מזמן אז התחלתי לעיין פה בשרשורים רלוונטים ונדהמתי לגלות שלא כך הדבר. בזמנו עם הפולו סבלתי מהרעשים וחייתי בחרדה לגבי הגיר וממש לא באלי לחזור לסרט הזה שוב.++ אז מה כן בא לי? אז ככה. הייתי שמח להמלצה מבוססת ניסיון וידע מקצועי לרכב חסכוני בדלק ובטיפולים, חזק בביצועים, אמין, משנתון גבוה וק"מ נמוך עד 70 אלף ק"מ. בתקציב של עד 80 אלף ש"ח. …
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 26 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום לכם וחג פסח שמח. כרגע אני עם רכב קטן והמשפחה מתרחב אז צריך להחליף לרכב גדול. מחפש רכב פנאי-שטח עד 130 אלף, חשוב שיהיה בו: -גג שמש פנוראמי נפתח (חשוב שיהיה נפתח ובכן הקאשקאי לא אופציה). -תא מטען גדול שיכנס בתוכו עגלה לתינוק ועוד הרבה דברים (מטיילים הרבה). -רכב עם מומנט טוב יחסית כך שמרגישים שהרכב נוסע ולא כזה כבד ( לא מחפש מנוע חזק וכו', אלא לא רכב עצלן). האמת שהכי התאים למה שאני מחפש זה ה 3008 פרימיום אך הוא יקר יחסית למה שאני מחפש. בקרוב משווקים את ה c3 איירקרוס שיש בו כמעט כל מה שאני רוצה, אבל אני תמיד מעדיף לקנות רכב בן 3-4 שנים כך שהחלק הגדול של ירידת הערך שלו כבר הפסיד. ראיתי כאופציה ביד 2 סובארו פורסטר 2014 הדגם הכי מפואר שכולל גג שמש נפתח…
הודעה אחרונה מאת Violex, -
- 0 תגובות
- 675 צפיות
היי, אנוכי נהג חדש יחסית ורק הורדתי את השלט של הנהג חדש. אני כבר שנה וחצי מתנייד על פולו רגילה, 1400 אטמוספרי שמפיק 75 כ"ס (שנת 2006). הרכב היה מיועד יותר ללמידה של הכביש אבל כרגע אני רוצה רכב יותר מהנה. אהבתי מאוד את הפולו מבחינת כל דבר שהוא לא זריזות וכוח. (נוסע בירושלים) אשמח לדעת מה עלות האחזקה של פולו GTI לדוגמא שנת 2006-2009 ידנית. דלק, טיפולים, תכיפות תקלות ועלו תיקון. שמתי לב שהרכבים האלה בדרך כלל נמכרים עם יד גבוהה (Polo/Golf GTI, Leon/Ibiza Cupra). רוב הנסיעות שלי הן עירוניות קצרות יחסית, פעם או פעמיים בשבוע בינעירוני מרחק לא גדול מ60 ק"מ. אשמח לדעתכם
הודעה אחרונה מאת ezana9, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ברשותי היום יש פאסאט TDI 2004 מנוע 1.9 עם 130 כ"ס (AVF) עם 260K ק"מ. אני מאוד מתלבט האם כדאי להשתדרג לפאסאט 2007 מנוע2.0 BKP עם 140 כ"ס שעשתה 150K ק"מ. ברשת קראתי שהתחילת הדרך היו לדגם הזה בעיה עם המזרקים שהוחלפו בריקול ושיש/היו לו בעיה עם משאבת השמן. ברשת אני קורא שמזהירים מפני המנוע הזה אך לא בדיוק מפרטים מדוע (מלבד התקלות שהעלתי). בנושא הגיר כבר הבנתי שהוא אמין יחסית וחוץ מהחלפת שמן כל 60K אי לו בעיות מיוחדות. האם אני טועה? השאלות שלי הם: 1 האם כדאי להישאר עם הרכב שלי שהוא מטופל ומתוחזק כהלכה או שכדאי להשתדרג בלי לפחד?(גם על הפאסאט שלי קיבלתי חוות דעת שלילית ומפחידה טרם הקניה...) 2. האם הדגם עם המסילה המשותפת משנת 2008(CBA)אמין יותר וזול יותר לת…
הודעה אחרונה מאת Femenen, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 14.2 אלף צפיות
היי! ראיתי היום את רכב מאזדה 3 מודל 2005 אבל עם 220 אלף ק"מ הרכב נראה במצב מאוד טוב ומטופל עד היום במוסך מורשה... אצל הבעלים 10 שנים ויש לה ממש ספר טיפולים ותיעוד על כל דבר.. השאלה שלי האם בק"מ הזה שווה לי לקחת את הרכב או שאני עלול למצוא את עצמי מחליף מנוע בזמן הקרוב? הם רוצים עליו 11 אלף בנוסף איך הצריכת דלק של הרכב הזה? אשמח לחוות דעת
הודעה אחרונה מאת cars-@-lover, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני אוצה להחליף את הרכב ואחרונה שמתי לב לרנו קליאו החדשה. אני מדבר על הדגם עם מנוע 1150 שהיה גם בקליאו III ידנית הרכבים הללו נעים בין ה 35 ל 40 אלף שקל. השאלה שלי היא האם יש לרכבים הללו מחלות ילדות כלשהן, מה חשוב לבדוק לפני הקנייה ולדוגמא רכב שמתומחר במחירון ב 35 מה מחיר סביר לשלם עבורו? כמו כן מה לגבי צריכת הדלק של הרכב, האם היא כמו בקליאו III (סה"כ אותו מנוע) או אחרת?
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אחרי 3 שנים עם המאזדה 3 הגיע הזמן להתרענן ואשמח לעצה מתוך האופציות הנ"ל: מאזדה 3 (1.5) ששזה more of the same ותא המטען נהיה קטן מדי עבורנו סקודה 1.0 בנזין, טויוטה קורולה, רנו מגאן (גרנד קופה ) 1.4 בנזין , יונדאי I35 , קיה פורטה כרגע ההתלבטות האמיתית (אלא אם תעירו את עיני ) היא בין הסקודה והרנו הפרמטרים החשובים מבחינתי הם : בטיחות, נוחות , תא מטען גדול ולא יזיק גם כח זמין תודה ואחלה סופש
הודעה אחרונה מאת erez111, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום אנשים, מחפש רכב לנהג חדש ומאוד לא מנוסה שצריך רכב ראשון ללמוד עליו. בגלל העלויות האסטרונומיות של הביטוח עליו הוחלט לחפש רכב שיבוטח בצד ג' וחובה בלבד. מדובר בחסכון של כ5000 ש"ח על ביטוח. הנהג יסתובב באיזור המרכז. נס ציונה, ראשון, תל אביב. צפי נסיע של 10K בשנה אולי טיפה מעל. בנתיים הרוח נושבת לכיוון פג'ו 107 / סיטרואן C1 ידנית שנת 2011-2012. יש לנו אחת כזאת במשפחה והנהגת עליה נוסעת בכל המדינה ומבסוטה עד השמיים אז אני חושב שבשביל נהג חדש זה יעשה את העבודה. ועל הדרך הוא לא ישתולל יותר מידי עם 68 כ"ס. נמצאו כבר כמה מועמדת 2011 60K, ללא תאונות במצב מכני טוב (זה נבדק כמובן) שרוצים עליה 18K. אשמח לשמוע את חוות הדעת שלכם. האם זאת אופציה טוב…
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מחפש רכב כביש משפחתי אמין בטיחותי שנתון 2015 (לפחות) עד 80 אלף ש"ח אוטומט בלבד 1-2 נוסעים מאחורה עיקר הנסיעות הן עירוניות עד 30 דקות סוחב בעליות מבחינתי בטיחותי = מגן על יושבי הרכב בעת התנגשות (ופחות מתמקד במערכות שמסייעות למנוע התנגשות כמו סטייה מתניב, מוביליי וכד') אמין = להגיע כמה שפחות למוסך במהלך 5 השנים הקרובות הסתכלתי על הציונים באתר euroncap כדי לצמצם אפשרויות בעולם הבטיחות אבל עדיין אין לי מושג יונדאי? קיה? הונדה? טויוטה? סוזוקי? אופל? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
סיטרואן c4
מאת ronen7- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מציעים לי סיטרואן c4 2013 1600 סמק , יד שניה אשמח על עזרה האם להתעניין בזה ?
הודעה אחרונה מאת ronen7, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
חבר מעוניין לקנות ורוצה חוות דעת מחברים שיש להם את הרכבים הללו כמה חודשים. אני יודע שזה עדיין חדש מידי אבל אם גם בכמה חודשים האלו כבר יש קצת בעיות, זה לא מבשר טובות על ההמשך תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם , מתכוון לקנות טויוטה קורולה 2013 , ממצאי הבדיקה של "קרסו טרייד" מצורפת , האם מישהו יכול להסביר !!! המוכר אומר שהערות אלו שגרתיות !!! האם יש משהו חריג ? אני מבולבל לגמרי :shock::shock: בדיקת קורולה 2013.pdf
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, אני שוקל לקנות אוקטביה אמבישן 1.2 TSI 80K ק"מ מליסינג. אני לא מכיר את הרכב הזה ואשמח לקבל עצות אילו דברים עליי לבדוק ולמה לשים לב - ז"א כל מני אביזרים שנוטים להתבלות, בעיות נפוצות עם הדגם וכו'. כמו כן, אם חברת הליסינג ביצעה קומפיוטסט לרכב האם אפשר לסמוך על המסמך הזה או שכדאי לי לקחת את הרכב לבדיקה שוב? תודה!
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 2 תגובות
- 909 צפיות
שלום לכולם , אני מחפש רכב לנסיעות של 40 אלף קילומטר בשנה, מתכוון להחזיק אותו ב3 שנים הקרובות מחפש רכב שידוע בתור אמין ללא תקלות שיכול לסוע את ה200-250 אלף קילומטר ללא בעיות, , לא משנה לי כרגע השנה של הרכב אבל מעדיף כמה שיותר חדש, הכי חשוב לי זה אמינות ידועה, טיפולים זולים , חסכוני בדלק ונוח לנסיעות ארוכות. פתוח לכל הרכבים שיכולים לעמוד בדרישות שלי חוץ מרכבי מיני.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 748 צפיות
שלום לכולם, אני עוזר לחבר עם קניה של רכב. התלבטות בין פאביה חדשה לאיביזה חדשה. הנטיה לסיאט מכיוון שהיא מגיעה עם השלדה החדשה, תא מטען גדול יותר ומסך מולטימדיה גדול יותר מהסקודה. אשמח לשמוע את דעתכם איזה רכב מומלץ ולמה?
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
- 0 תגובות
- 519 צפיות
מחפש סיאט איביזה עד 50000.. איזה דגם ושנה אתם ממליצים בסכום הזה?
הודעה אחרונה מאת Eliran Semana, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 6 אלף צפיות
נעתי מאוד לכיוון XV אבל עברתי פה בפורום על פוסטים ואני רואה שהדעות חלוקות מעט. אני נוסע כ 18 אלף קמ בשנה. מחפש מצד אחד חווית נהיגה גבוהה ונוחה ככל שניתן. מצד שני, הXV מציע משהו שהקשקאי, הטוסון, הספורטאז' והקדג'אר לא וזה..... יכולות שטח. אפשר לרכוש את ה XV דגם 2000 שנת 2017 ב125K. אפשר את דגם הבסיס, 1600, ב 111K. אל מחירים טובים מאוד בעיני. נסעתי היום על ה 2017, 1.6 והוא לא זריז אבל בשבילי רכב שירסן אותי זה לא רעיון רע . אני לא נבהל מזה כל כך ואם מנוע 2000 אז רק כי הבדלי הנפח יבואו לידי ביטוי בשטח. ואמנם נהוג לראות בו פנאי ולא שטח אבל אין ספק שהוא מסוגל לעשות הרבה יותר מהרכבים המוזכרים (לפי סקירות). אני לא שוכח שאני לא חולה שטח..... אז אולי בכל זאת אחר האחרים,…
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אחרי שהוחלט לרכוש יונדאי I10 עם המנוע 1.25 ב 68 אלף, ראית את 208 עם מולטימדיה ב74. השאלה היא בעצם האמינות של הפיגו. בתור אחד עם עבר עשיר בתקלות של סיטרואן אני חושש מאד מהאמינות של הפיגו. מצד שני חבר טוען שה208 היא אמינה בגלל שהמנוע והגיר בעצם יפנים ולא של פיגו.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
אהלן חברים צהריים טובים, אני מחפש להתחדש ברכב עד 50,000 מחפש רכב מיני או סופר מיני רכב אמין שלא אוכל יותר מדי דלק, ועם חלקים לא יקרים מדי.. מחפש משהו עם עיצוב יפה כמו הסיאט איביזה.. שחשבתי עליה אבל אמרו לי שיש לה בעיות עם הגיר אז קצת ירדתי מזה.. בגדול מחפש נשהו חמוד לנסיעוץ בעיקר בתוך העיר אבל שיחזיק גם לטיולים ארוכים.. אם מישהו יכול לתת לי רעיונות אני ממש אודה לכם.. שיהיה ערב טוב
הודעה אחרונה מאת Eliran Semana, -
- 5 תגובות
- 860 צפיות
התקציב - כ70K. הנסועה - נמוכה יחסית, כ15K בשנה, לרוב בעיר. הדרישות (לפי סדר חשיבות) - מרווח, אמין, בטיחותי. לא מצליח לקבל החלטה בין השלוש שבכותרת. ורסו שמתאימה לתקציב תהיה משנת 2012 (לפני מתיחת הפנים) במצב טוב או 2013 עם מעל מאה אלף קילומטר. פיקאסו מנוע דיזל אמורה להיות מרווחת ומפנקת, כנראה משנת 2014, אבל אני חושש מהאמינות ומהעובדה שכל השליטה במערכות היא דרך המסך. גרנד סניק היא המרווחת ביותר בחבורה, אבל רנו? בנזין, דיזל? היא אמינה? כנראה משנת 2014-2015.. מה אתם הייתם בוחרים ולמה?
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 20.1 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים רכב מרווח עם 8-10 מקומות, חשוב לנו שיהיה מקום למטען. תקציב כ40K. מתכוונים לנסוע כ15 אלף קילומטר בשנה. מעדיף לקנות מסוכנות שנותנת אפשרויות מימון. יש המלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
שלום לכולם , אני מחפש רכב 7 מקומות למשפחה בת 6 שנפשות , כולל כסא תינוק. התחלתי בתקציב של 40k ואם תימצא הזדמנות ממש טובה, מוכן למתוח את התקציב עד ל 50K מחפש רכב נוח ובטוח (אחרת הייתי קונה רנו MCV ידני) ואמין - עלות אחזקה סבירה. מתלבט בין רנו גראנד סניק, 2010 ומעלה, הבנתי שמכלולי ניסאן (האם יש עדיפות רבה בעלות האחזקה לדיזל?) טויוטא ורסו (בתקציב עד כה מצאתי רק עם כ מאתיים אך, ק"מ) שברולנד אורלנדו (הוצע לי ב 50K דגם דיזל) אופל זפירה (ראיתי בתקציב עם קליומטרז סביר) לבין פורד גלאקסי או S MAX תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
וולוו s-60/ v-40 1 2
מאת king1996-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
היי חברה, מחפש לרכוש רכב בתקציב של עד 120,000 ש״ח ראיתי את הS-60 בגרסת ה R-design מנוע 2.0 T בעל 245 כ״ס מנגד יש את הV-40 עם אותו המנוע בשני הספקים שונים אחד בעל 190 כ״ס ואחד בעל 245 כ״ס שניהם מגיעים עם תיבת 8 הילוכים או שיש הבדלים ביניהם? גם את הרכב הנ״ל אני רוצה בגרסת R-design אשמח לשמוע חוות דעת על הרכבים אמינות עלויות טיפולים ושאר הדברים תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 964 צפיות
חשוב לי כח מנוע, נוחות, בטיחות.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, בזמן האחרון חשבתי על קניית שברולט מאליבו 2014 LT. לא מצאתי כל כך הרבה מידע וחוות דעת על הרכב הנ"ל. עד כמה הרכב אמין? מה היתרונות והחסרונות הבולטים ביותר? מה עלות טיפולים לרכב? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, היום יצא לי לעשות בדיקה לסיאט איביזה שנת 2011 מנוע 1200 גיר אוט' דגם ספורט. להלן הבדיקה: עכשיו ברור לי שרוב המכונים רושמים דברים כאלה ואחרים בשביל כסת''ח, אבל אולי בכל זאת? , הפולי מנוע/קראק לחץ במנוע קצת מלחיץ אותי. כל השאר נראה לי דיי סביר ודיי כסת''ח. הייתי עם חבר שיש לו ניסיון עם איבזה דומה (FR 12) והוא בדק את הרכב לפני הבדיקה והרכב היה דיי טוב לפי דעתו, גם הוחלף משהו בשרשרת שהבנתי שזאת מחלה באותם שנים. רק לגבי הקלאצ'ים יש חוסר ודאות. היינו באחד המוסכים באזור שמתמחה בגרמניות, המוסכניק פתח מכסה מנוע והסתכל ואמר שעל פניו הכל תקין וכמובן שהסביר לי שוב שרוב המכונים אוהבים לרשום שטויות בשביל לכסות את עצמם, ביקשתי שיבדוק את הגיר ואת הרעידות שאמרו שיש, …
הודעה אחרונה מאת יובל .מ., -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, גיסי מחפש רכב עם ספסל אחורי רחב. היום יש לו מונדאו 2012, והקומבינציה הזאת לא נכנסת לו ברכב, אלא אם זה ממש לחוץ והדלת בקושי נסגרת. הוא מחפש רכב שיהיה קצת מרווח יותר. ראינו היום שברולט אורלנדו, ולא התרשמתי שהרכב יותר רחב מ I30 2016 שלי בחלקו האחורי. מה שכן יש לו מקום לעוד 2 כסאות. איזה רכבים רחבים יש עד 65K? מעדיפים יפני וכמה שיותר "חסכוני" (1:10). תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 559 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- דאבל קלאצ
- danbr
- SlowRide
- ISRAEL4theWIN
- Jeka88
- asix
- meir_gi
- QV1750
- yahaga
- avngas
- Shay Shd Dave
- David32
- mcshmupi
- quzzaa
- this_is_me
- itaimoto
- Rongaflugen
- daniel.asu
- אודי זק
- Avia
- shaymolcho
- misterb
- Moshe c
- עוזי ל
- ברווז
- farkash7
- kagan217
- hans
- לירון .ה.
- ArikM
- Zorly
- chrono
- RedLabel
- צוק
- PASHUT
- פיני חד
- mikyl
- שחר 1
- sperial
- Step
- Paprika-Metuka
- amosbmw
- gpro
- gollu
- TZR84
- orankohn
- יובל .מ.
- Night Driver
- Liviur
- falou
- axSupreme
- llaavvii
- `Infinity
- Yellow Engine
- אלעדית
