Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו s-60/ v-40


king1996
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
את הv40 עם מנוע T5 מכרו כמה בודדות, קשה מאד למצוא. לשתיהן יש 8 הילוכים ב245 כס ו6 הילוכים ב190 כס.

לי יש את ה190, רדיזיין 2016, מתכנן למכור מתישהו בחודשים הקרובים כשיגיע הרכב שאני רוצה לקנות.

 

 

תגיד, ראיתי v-40 שנת 2014 עם מנוע T-5 בגרסת רדזיין, אממה חשבתי שזו הגרסה עם 245 כוח סוס עם גיר פלנטרי 8 הילוכים, אך זה הדגם T-5 מנוע 2.0 עם 213 כוח סוס בעל תיבת הילוכים פלנטרית 6 הילוכים,

 

 

ידוע לך משהו על הדגם הנ״ל?, לפי בדיקה שערכתי ראיתי שהמנוע הזה בעל 5 צילינדרים ולא 4 .

פורסם

לדעתי ראית דגם לפני המעבר למנוע הנוכחי. ניחוש שלי שמדובר במנוע של המונדאו עם 203 כ"ס (לא 213) וגיר רובוטי דו מצמדי רטוב (לא פלנטרי) עם 6 הילוכים (גם מהמונדאו).

 

איפה ראית שמדובר בחמישה צילינדרים? לא מכיר כזו ב-2014.

 

מדובר בשילוב פחות מוצלח בעיקר מבחינת עלויות תחזוקה (וגם הגיר כנראה יהיה פחות נעים), אבל סביר אם המחירים זול יותר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לדעתי ראית דגם לפני המעבר למנוע הנוכחי. ניחוש שלי שמדובר במנוע של המונדאו עם 203 כ"ס (לא 213) וגיר רובוטי דו מצמדי רטוב (לא פלנטרי) עם 6 הילוכים (גם מהמונדאו).

 

איפה ראית שמדובר בחמישה צילינדרים? לא מכיר כזו ב-2014.

 

מדובר בשילוב פחות מוצלח בעיקר מבחינת עלויות תחזוקה (וגם הגיר כנראה יהיה פחות נעים), אבל סביר אם המחירים זול יותר.

 

לא לא גם אני חשבתי שזה המנוע עם ה203 כוח סוס של פורד, בדקתי ברישיון רכב רשום 213 כוח סוס וזה בטוח 100 אחוז גיר פלנטרי 6 הילוכים.

 

לאחר שיטוט קצר מצאתי שיש דגם כזה עם 213 סוסים, והוא בעל 5 צילינדרים.

 

נ.ב הרכב נמצא למכירה במאיר טרייד אין, הנציג מכירות כמובן שאומר לי שזה אותו המנוע, אך איך יכול להיות שזה אותו מנוע עם המנועים החדשים בעלי 190/245 כוח סוס עם 4 צילינדרים והמנוע הספציפי 213 כוח סוס ו5 צילינדרים?

 

אשמח לעזרה

תודה רבה

פורסם

כשאתה צודק אתה צודק.

 

יש (בעולם) שתי גרסאות 5 צילינדרים, השם המסחרי של שתיהן הוא T5, אחת בנפח 2 ליטר (B5204T9) והשניה 2.5 ליטר (B5254T12), שתיהן מוגדשות. אתה כנראה מדבר על ה-2 ליטר, שמוציאה 213 כ"ס. זה המקור.

 

זה די בוודאות לא אותו מנוע כמו המנועים החדשים (כאילו, יש לו 5 צילינדרים לאותו נפח, אין סיכוי שזה אותו מנוע או אפילו נגזרת שלו).

 

מקווה תשמצא מישהו שמכיר אותו. נראה לי שהוא מאוד נדיר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
כשאתה צודק אתה צודק.

 

יש (בעולם) שתי גרסאות 5 צילינדרים, השם המסחרי של שתיהן הוא T5, אחת בנפח 2 ליטר (B5204T9) והשניה 2.5 ליטר (B5254T12), שתיהן מוגדשות. אתה כנראה מדבר על ה-2 ליטר, שמוציאה 213 כ"ס. זה המקור.

 

זה די בוודאות לא אותו מנוע כמו המנועים החדשים (כאילו, יש לו 5 צילינדרים לאותו נפח, אין סיכוי שזה אותו מנוע או אפילו נגזרת שלו).

 

מקווה תשמצא מישהו שמכיר אותו. נראה לי שהוא מאוד נדיר.

 

 

הבנתי, הרכב מוצא למכירה במאיר טרייד, הרכב עם פחות מ20,000 ק״מ, יד ראשונה פרטית, אני עדיין מסתייג מלקנות את הרכב בגלל המנוע הנ״ל שאני לא יודע מספיק פרטים עליו, חוץ מזה שהם דורשים עליו מחיר מופקע של 114,000 שקל , שביד 2 יש וולוו V-40 שנת 2016 עם מנוע T-5 החדש בעל 245 וגיר 8 הילוכים, יד ראשונה פרטית 30,000 קמ

 

דגם הכי פשוט אבל לא רדיזיין,

במחיר של 115,000 שקל

פורסם

בוודאות מדובר על מנוע של וולוו המבוסס על הדור הישן שהיה ב-S60 הישנה לא מנוע של פורד.

 

נמכרו 6 מכוניות עם המנוע בארץ בשנים 2013 ו-2014.

 

אישית הייתי נמנע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בוודאות מדובר על מנוע של וולוו המבוסס על הדור הישן שהיה ב-S60 הישנה לא מנוע של פורד.

 

נמכרו 6 מכוניות עם המנוע בארץ בשנים 2013 ו-2014.

 

אישית הייתי נמנע.

 

מדוע היית נמנע מלרכוש - ברור שזה המנוע הישן, אך הביצועים טובים/סבירים, האם בעיית אמינות? ולהבנתי דגם זה מגיע עם גיר פלנטרי 6 הילוכים - מה הדעות עליו?

פורסם

הייתי ממליץ להמנע כי נמכרו בארץ מס' חד-ספרתי של מכוניות עם הצירוף של המנוע/גיר הזה. מי שמחפש הרפתקאות מוזמן בהחלט, מי שמחפש רכב להשתמש בו - יש מספיק דגים בים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...