Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3001 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפער בין הויטארה ל-XV הרבה יותר גדול ממה שניתן להבין מהפוסט שלך. הסובארו יכולה להגיע למקומות שהויטארה פשוט לא. למעשה, יכולת השטח של הויטארה לא טובה משמעותית מרכב ליסינג. דגם ה-4x4 פשוט מיותר בארץ (אלא אם אתה גר בנווה אטיב).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם יכולת שטח מעניינת אותך, אין יותר מידי אופציות.

אופציה שלא הוזכרה היא הסוזוקי ויטארה 4x4.

הכל אופן, רכישת xv דור קודם אולי היתה אופציה טובה לפני חצי שנה. רוצה xv ולא חושש ממנוע ה 1600 האנמי? גש לסוכנות סובארו ותראה כמה הם גמישים.

 

 

למה הכוונה ב"אופציה טובה לפני חצי שנה"?

פורסם

הכוונה היא שדגמי 2017 שנמכרים ב 0 קילומטר הם מהדור היוצא.

הדגם שנמכר היום בסוכנויות סובארו שונה וטוב הרבה יותר מקודמו.

לכן, ממליץ להתאמץ ולרכוש חדש מהיבואן בדגם ה 1600.(ה 2000 יחרוג מהתקציב).

או לחפש כזה בחברות הליסינג (באתרים עדיין מוכרים רק את הדגם הישן).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הכוונה היא שדגמי 2017 שנמכרים ב 0 קילומטר הם מהדור היוצא.

הדגם שנמכר היום בסוכנויות סובארו שונה וטוב הרבה יותר מקודמו.

לכן, ממליץ להתאמץ ולרכוש חדש מהיבואן בדגם ה 1600.(ה 2000 יחרוג מהתקציב).

או לחפש כזה בחברות הליסינג (באתרים עדיין מוכרים רק את הדגם הישן).

 

 

תודה,

תוכל לפרט מה ההדל הגדול (חוץ מתצורת הבגאז') וגם, הם 2018 החדש 1.6 שקול ביכולות ובכוח ל 2017 1.6? או, האם 1.6 החדש משמעותית (עדיין) חלש יותר מה 2.0?

פורסם

המנוע 1.6 בדגם 2018 זהה למנוע של הדגם הקודם. בשני בדגמים מדובר במנוע חלש שלא עומד בסטנדרט של מכונית מודרנית (לדעתי).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מנוע 2.0 שנת 2017 ב - 125K זה לא מחיר אטרקטיבי בכלל. שהרי 2018 מנוע 2.0 מהדגם החדש עולה במבצעים כ - 145,000 ש"ח. מדובר בשנת דגם נוספת וגם דגם חדש ומאובזר יותר (גם בגרסת הקלאסיק החדשה, שכוללת מעבר לדגם של 2017 גם חלונות כהים, בקרת שיוט), ככה שלדעתי עדיף בכל מקרה לרכוש את הדגם החדש ישירות מהיבואן לעומת ההצעה שכתבת לגבי שנת 2017. השבוע יש ימי מכירות של סובארו ושווה להתמקח.

בהצלחה

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

ב-125k מדובר בגרסת הפרימיום של 2017. היא הרבה יותר מאובזרת מהקלאסיק (מקבילה לפרימיום של ה1.6 שלא קיימת ב-2.0 2018).

אני כאמור העדפתי את החדשה עם מערכות הבטיחות, אבל בין הקלאסיק ב-145 לפרימיום 2017 ב-125, הייתי כנראה לוקח את ה-2017.

פורסם

לאחר מס' התייעצויות פה בפורום בהן זגזתי בין XV 1.6 ל 2.0, ואז XV לדאצ'יה, ואז פזלתי אל עבר הטוסון והקשקאי...הבוקר הזמנתי XV מנוע 2.0, 2018 בתצורה החדשה, מהיבואן.

 

תודה לכולם על העזרה, הטיפים ובעיקר בסיוע להתגבש סביב הרכישה. עכשיו נתחיל לשבור את הראש איך להתממשק האנדרואיד עם המולטימדיה

:)

פורסם
תתחדש

צה המחיר?

כמה הנחה קיבלתה?

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

 

 

אני לא יודע...:)

מתישהו שחררתי...הייתה אפשרות לרכוש 2017, 2.0, 0 קמ מפרטי & 5 שנות אחריות, דגם פרימיום ב 130K. זה הכי טוב שהשגתי ואז קיבלתי הצעה ל2018 חדשה מהיבואן, 2.0 דגם קלאסיק & שני טיפולים בחינם & מובילאיי & מרים שמשות, מראות חשמליות... ב 140K. זה סיפק אותי.

פורסם
תתחדש

 

אל תשבור את הראש, פתח ספר רכב, או אם זמין להורדה מאתר היבואן, תוריד ותקרא אותו.

 

 

לא..הכוונה איך לממשק את אנדרואיד אוטו שלהבנתי לא נתמך פה ועושה קצת בעיות.

פורסם
אני לא יודע...:)

מתישהו שחררתי...הייתה אפשרות לרכוש 2017, 2.0, 0 קמ מפרטי & 5 שנות אחריות, דגם פרימיום ב 130K. זה הכי טוב שהשגתי ואז קיבלתי הצעה ל2018 חדשה מהיבואן, 2.0 דגם קלאסיק & שני טיפולים בחינם & מובילאיי & מרים שמשות, מראות חשמליות... ב 140K. זה סיפק אותי.

שווה

תתחדש

 

Sent from my SM-A520F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...