Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

אני מחפש רכב 7 מקומות למשפחה בת 6 שנפשות ,

כולל כסא תינוק.

התחלתי בתקציב של 40k

ואם תימצא הזדמנות ממש טובה, מוכן למתוח את התקציב עד ל 50K

מחפש רכב נוח ובטוח (אחרת הייתי קונה רנו MCV ידני)

ואמין - עלות אחזקה סבירה.

מתלבט בין רנו גראנד סניק, 2010 ומעלה, הבנתי שמכלולי ניסאן (האם יש עדיפות רבה בעלות האחזקה לדיזל?)

טויוטא ורסו (בתקציב עד כה מצאתי רק עם כ מאתיים אך, ק"מ)

שברולנד אורלנדו (הוצע לי ב 50K דגם דיזל)

אופל זפירה (ראיתי בתקציב עם קליומטרז סביר)

לבין פורד גלאקסי או S MAX

תודה מראש

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום לכולם ,

אני מחפש רכב 7 מקומות למשפחה בת 6 שנפשות ,

כולל כסא תינוק.

התחלתי בתקציב של 40k

ואם תימצא הזדמנות ממש טובה, מוכן למתוח את התקציב עד ל 50K

מחפש רכב נוח ובטוח (אחרת הייתי קונה רנו MCV ידני)

ואמין - עלות אחזקה סבירה.

מתלבט בין רנו גראנד סניק, 2010 ומעלה, הבנתי שמכלולי ניסאן (האם יש עדיפות רבה בעלות האחזקה לדיזל?)

טויוטא ורסו (בתקציב עד כה מצאתי רק עם כ מאתיים אך, ק"מ)

שברולנד אורלנדו (הוצע לי ב 50K דגם דיזל)

אופל זפירה (ראיתי בתקציב עם קליומטרז סביר)

לבין פורד גלאקסי או S MAX

תודה מראש

 

ב 50k, תוכל לרכוש מאזדה 5 שנת 2011-2010 או אם אתה מעוניין דרך חברת השכרה/ליסינג כששם תוכל לרכוש גם 2012.

רכב מצויין ואמין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מה הנתונים של האורלנדו שהוצאה לך?

האורלנדו חזקה נוחה ומאבזרת (גם יחסית מרווחת), חיסרון בדמות תקלות קטנות שיכולות לצוץ מידי פעם,

הטויוטה אמינה אבל צפופה במושב האחרוי וקלומטרג, גבוהה מידי, מאזדה 5 גם היא יותר 6 מקומות מ7,

הקשקאי+2 עם מנוע רגיש באופן יחסי,סניק דיזל מצויינת אבל הטיפולים יקרים יחסית.

פורסם

"הקשקאי+2 עם מנוע רגיש באופן יחסי".

מה הכוונה לרגיש? הוא נעלב שלוחצים עליו? או לוקח ללב שלא מטפלים בו במוסך מורשה? פשוט חברה קנה כזה ואני רוצה להכין אותו למנוע רגיש. אולי טישו יעזור?

 

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אז מה כן מציע / ים , עם אמינות טובה וצריכת דלק סבירה?

האם כדאי לבדוק רנו MCV ידנית? שמעתי שהרכב אמין וצריכת דלק טובה, אבל האם הגיוני לנסוע בו משפחה בת 6 נפשות , כולל 2 נערים גדולים , נערה וכסא תינוק?

פורסם

אז מה כן מציע / ים , עם אמינות טובה וצריכת דלק סבירה?

האם כדאי לבדוק רנו MCV ידנית? שמעתי שהרכב אמין וצריכת דלק טובה, אבל האם הגיוני לנסוע בו משפחה בת 6 נפשות , כולל 2 נערים גדולים , נערה וכסא תינוק?

פורסם

הרנו רכב עם רמת בטיחות נמוכה מאוד,יותר רכב מסחרי מרכב משפחתי.

האוריס קטנה מאוד,בעיקר בשורה השלישית.

יש קיה 7 מקומות,שווה לבדוק מה מצבן בשוק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

רנו לוגאן ישנה מדי, אוריס? אין דבר כזה עם 7 מקומות - יש את טויוטה ורסו, אבל היא יקרה ולא מרווחת. אפשר להסתדר עם 6 נוסעים בוורסו, אבל לא יהיה נוח אם נוסעים כולם על בסיס קבוע.

ממה שראיתי, המחירים של דאצ'יה לוג'י 1.2 ידנית מודל 2015 מתחילים להתקרב לאיזור ה 50 אלף שקלים.

מדובר ברכב די חדש, די דומה לרנו לוגאן MCV, עם מכלולים של רנו וצריכת דלק לא רעה. אולי שווה קצת להגדיל את התקציב ולרכוש רכב כזה כאשר הוא במצב חדש.

קיימת עוד אופציה בתקציב - ניסאן NV200 דיזל ידנית שבחלקם נמכרו בגרסת 7 מקומות . היה לי את הרכב לפני שנה וחצי. יש מקום ל 7 בוגרים , אבל!!! זה רכב מסחרי שמרגיש מסחרי ואין מזגן לאחור. מי שיושב בקיץ בשורה השלישית, סובל מחום. ברכב לבן פחות חם. דבר נוסף - רק 2 כריות אוויר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רנו לוגאן ישנה מדי, אוריס? אין דבר כזה עם 7 מקומות - יש את טויוטה ורסו, אבל היא יקרה ולא מרווחת. אפשר להסתדר עם 6 נוסעים בוורסו, אבל לא יהיה נוח אם נוסעים כולם על בסיס קבוע.

ממה שראיתי, המחירים של דאצ'יה לוג'י 1.2 ידנית מודל 2015 מתחילים להתקרב לאיזור ה 50 אלף שקלים.

מדובר ברכב די חדש, די דומה לרנו לוגאן MCV, עם מכלולים של רנו וצריכת דלק לא רעה. אולי שווה קצת להגדיל את התקציב ולרכוש רכב כזה כאשר הוא במצב חדש.

קיימת עוד אופציה בתקציב - ניסאן NV200 דיזל ידנית שבחלקם נמכרו בגרסת 7 מקומות . היה לי את הרכב לפני שנה וחצי. יש מקום ל 7 בוגרים , אבל!!! זה רכב מסחרי שמרגיש מסחרי ואין מזגן לאחור. מי שיושב בקיץ בשורה השלישית, סובל מחום. ברכב לבן פחות חם. דבר נוסף - רק 2 כריות אוויר.

 

 

ישנה לא השנתון.

שנת השקה/פיתוח-זה לא רכב של 2018,גם לא 2008.

 

אכן התכוונתי לוורסו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
"הקשקאי+2 עם מנוע רגיש באופן יחסי".

מה הכוונה לרגיש? הוא נעלב שלוחצים עליו? או לוקח ללב שלא מטפלים בו במוסך מורשה? פשוט חברה קנה כזה ואני רוצה להכין אותו למנוע רגיש. אולי טישו יעזור?

 

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

שמור לעצמך את הטישו למקרה שילך מנוע,

מנוע רגיש הכוונה, רגיש למי ברז, רגיש - התחממות קצרה או מאמצים מרובים יש לו נטיה לאבד לעצמו את הדעת,

וכשתשאל מאיפה מגיע המידע? מחברים טובים שאחד מהם אחראי על צי רכב ענק (היה באחד מחברות הבת של קרסו),

הרכב טוב וגם המנוע אבל טפל בו במוסכים מורשים עם שמן איכותי, ושים לב טוב במשך הזמן למד החום.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

חבר הציע לי לשקול רכב כמו שלו, קרייזלר וויאגר שנת 2009. אמר שמאוד מרווח ונוח , ועלות תחזוקה סבירה , בזכות הסבה לגז שעשו לו . מה דעתכם?

חןץ מזה יועץ של מגזין רכב , המליץ על שברולט אורלנדו דיזל , ועל פורד גלאקסי עד שנת 2011,

ופחות התלהב, בעיקר מבחינת מרווח פנימי, אבל לא פסל S-MAX מנוע 2300

ופסל את הורסו עקב צפיפות ועקב העובדה שרוב הרכבים המחיר זה , יהיו עם סביב ה 200אלף ק"מ. מה דעתכם?

כמו כן , ראיתי פרסומות של שברולט / שמציעים אחריות לרכב יד שניה בקניה דרכם, מה דעתכם?

המשתנים החשובים מבחינתי הם : אמינות, עלות אחזקה, כולל צריכת דלק, ומרווח כשנסע כל המשפחה ( 6 נוסעים כולל כסא תינוק גדול, הכסא גדול ) וננסה לדחוס עגלת תינוק גם אופניים , עם גלגלים מפורקים (אם לא נצליח אופניים , נשתמש במתקן אופניים, כמובן).

אם הייתי הולך על עלות אחזקה בלבד, היה שווה לשקול רנו MCV?

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי papilon
פורסם

חבר הציע לי לשקול רכב כמו שלו, קרייזלר וויאגר שנת 2009. אמר שמאוד מרווח ונוח , ועלות תחזוקה סבירה , בזכות הסבה לגז שעשו לו . מה דעתכם?

חןץ מזה יועץ של מגזין רכב , המליץ על שברולט אורלנדו דיזל , ועל פורד גלאקסי עד שנת 2011,

ופחות התלהב, בעיקר מבחינת מרווח פנימי, אבל לא פסל S-MAX מנוע 2300

ופסל את הורסו עקב צפיפות ועקב העובדה שרוב הרכבים המחיר זה , יהיו עם סביב ה 200אלף ק"מ. מה דעתכם?

כמו כן , ראיתי פרסומות של שברולט / שמציעים אחריות לרכב יד שניה בקניה דרכם, מה דעתכם?

המשתנים החשובים מבחינתי הם : אמינות, עלות אחזקה, כולל צריכת דלק, ומרווח כשנסע כל המשפחה ( 6 נוסעים כולל כסא תינוק גדול, הכסא גדול ) וננסה לדחוס עגלת תינוק גם אופניים , עם גלגלים מפורקים (אם לא נצליח אופניים , נשתמש במתקן אופניים, כמובן).

אם הייתי הולך על עלות אחזקה בלבד, היה שווה לשקול רנו MCV?

תודה מראש

 

מה עם מאזדה 5?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

6 אנשים+ עגלה + אופניים?

אולי מאזדה MPV.

יש בלוח אחת ששווה בדיקה

yad2.co.il/s/c/ocyhd5

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...