Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עם מאזדה 5?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

במוסך אצלנו המליצו לי להתרחק ממאזדה 5, אמרו שגם זוללת דלק.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גראנד סניק בנזין? לא זוללת דלק?

ראיתי ב אזור 40K שנת 2011 , ואפילו 2012

וב 30K שנת 2010

אם הבנתי נכון אז החל משנת 2010 הן מגיעות עם מנוע וגיר של ניסן קשקאיי, נכון?

יש הבדלים מהותיים בין 2010, 2011, 2012?

פורסם

תודה vlad

האופניים לא חייבות להיות בתוך הרכב, ואם יש צורך , אתחיל להשתמש יותר במתקן האופניים שלי ,

אבל עגלת תינוק מתקפלת כן.

ה MPV הכי חדשה שראיתי היא שנת 2007, ולפי הביקורות שותה דלק.

מה לגבי רכב שעבר הסבה לגז?

מה לגבי השברולט אורלנדו דיזל ופורד גלאקסי או S-MAX

פורסם

גרנד סניק בנזין 2000 סמ"ק מודל 2011 יצרוך כ 1:9 ק"מ לליטר.

מניסיון עם רכב כזה במשפחה, הוא מומלץ מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
במוסך אצלנו המליצו לי להתרחק ממאזדה 5, אמרו שגם זוללת דלק.

 

יש לי אותה שלוש שנים.

תענוג של רכב.

אם אתה לא קונה רכב היברידי, צריכת הדלק אצל כולם זהה +-.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מאזדה 5 זה רכב עם 6.5 מקומות ולא 7. המקום באמצע השורה השניה הוא תיאוריטי. וכאשר כל המקומות תפוסים, אין מקום לעגלת תינוק.

גרנד סניק הרבה יותר שימושית ממאזדה 5.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

וויאג'ר מוסבת לגז לא תהיה חסכונית,

תצרוכת 1/6 בממוצע ביום טוב יצא יותר יקר מהלוגאן שתצרוך 1/12, אמינות של הקריזלר גם לא משהו.

הMPV יקרה לאחזקה (גם כאן מנסיון אישי), ולא כ"כ מרווחת כפי שנדמה.

מרווחת וטובה סאניאנג רודיאוס שאפילו חסכונית יחסית לגודל.

פורסם

לדעתי בתקציב הנתון רק גרנד סניק או מאזדה 5האסמקס והגלאקסי גם אופציה אבל תהיינה יקרות יותר לאחזקה.

 

מהוויאג'ר תתרחק - היא תקרע לך את הכיס.

 

האורלנדו דיזל יקרה יותר.

 

הסבות לגז ברכב בגיל מתקדם, לא בטוח שיביאו לחסכון כלשהו בטווח הארוך - כי יפגעו באמינות.

 

אם המוסך אמר לך לא לרכוש מאזדה 5 בגלל צריכת הדלק - כדאי שתשקול להחליף מוסך, כי מאזדה 5 אכן לא מביאה פרנסה למוסכים, וזה יתרונה הגדול על פני האופציות האחרות.

 

צריכת הדלק היא הדבר האחרון שצריך להדאיג אותך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בס"ד

 

לגבי הפורדים: שם, עקב האכילס בא בצורת צריכת דלק גבוהה.

תא המטען שלהם הוא הגדול( אם אפשר לקרוא ל 285 ל' גדול) בחבורה( מזדה 5, רנו, וורסו).

אני מכניס שם( smax ) מזוודות בכיף, כאשר כל המושבים תפוסים.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תודה ROTEM , מה גרם לך , לאחר כל תיאוריך , לבחור ב S MAX?

מה צריכת הדלק שלה , ועלות האחזקה שלה בכלל?

איך הורסו לעומתה?

פורסם

מה לגבי מיצובישי גרנדיס?

רכב יחסית מרווח בקטגוריה, ולפי מה שאני שומע די אמין עם צריכת דלק ממוצעת.

אורלנדו דיזל קשה מאד למצוא במיוחד במחיר שאתה מחפש אבל מדובר ברכב חזק מאד וחסכוני. לדעתי רוב העגלות לא יכנסו שם אבל צריך לבדוק.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם
תודה llaavvii

אמינות מצויינת של הגראד סניק? מניסיון ? במידה וכן , איזה דגם ושנה, וכמה זמן בשימושך?

 

אמינות מצויינת של הלוגאן, קניתי משומשת מיליסנג והחזקתי במשך בערך 3 שנים, ללא אף בעיה מיחודת הבחור שקנה אותה ממני מרוצה מאוד,

הגרנד סניק בשימוש של 2 שכנים (דיזל) גם הם מדווחים על אמינות טובה נוחה וחסכונית, עלות הטיפולים יקרה.


×
×
  • תוכן חדש...