Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
תודה vlad

מה לגבי טויוטא ורסו, אזור 2010?

וורסו יותר קטנה מאשר גרנד סניק/ פיקאסו/ s.max ועד 2012 רועשת.

ב 2013 הדגם עבר שינויים ובידור הרעשים השתפר פלאים.

אבל, כן אפשר להסתדר עם 6 נוסעים ועגלה מתקפלת . אם יש ילד על בוסטר, גם לא יהיה צפוף מדי. בשורה השניה יש 3 מושבים מלאים ( בשונה ממאזדה 5 ), שכל אחד זז בניפרד על מסילה - זה מאפשר לסדר את חלל הרכב בהתאם להרכב הנוסעים ( גם בגרנד סניק זה אפשרי, בלוגאן לא).

צריכת דלק 1:11, אמינות טובה, תחזוקה לא יקרה ושמירת ערך טובה .

מי שכותב על טיפולים יקרים ברנו, או שמתכוון לדגם הדיזל ( וכאן התוספת לעלות הטיפולים מתקזזת מהר מאוד בצריכת סולר מעולה ), או שוכח שתדירות הטיפולים בדגם בנזין יותר נמוכה מאשר ברכבים אחרים - בסופו של דבר זה יוצא בערך אותו המחיר.

רנו לוגאן זה רכב ברמה יותר נמוכה - איכות ובטיחות. זה רכב זול ומרווח, אבל המושבים 7-6 לא מתקפלים לגמרי לתוך הרצפה כל אחד בניפרד, וזה פחות נוח להכנסת עגלת תינוק בנוסף ל 6 נוסעים .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רנו לוגאן זה רכב ברמה יותר נמוכה - איכות ובטיחות. זה רכב זול ומרווח, אבל המושבים 7-6 לא מתקפלים לגמרי לתוך הרצפה כל אחד בניפרד, וזה פחות נוח להכנסת עגלת תינוק בנוסף ל 6 נוסעים .

 

יש הסכמה שהרנו בתחושה יותר זולה ופחות יוקרתית, אבל היא הרבה יותר מרווחת מהטויוטה, בטיחות 3 כוכבים מול 4 של הטויוטה (השוואה של מה שהוא יוכל לקנות ב40K שזה טויוטה מזדקנת עם קלומטרג' גבוה),

בזמנו נסענו המון ונכנס הכל ברנו שגב מושב אחד מקופל ובתפוסה מלאה צ'ימיגג עושה יופי של עבודה.

כשעברנו לשברולט אורלנדו הילדים שישבו מאחור בכו מגעגועים לרנו...

פורסם

שקול את הסאנגיונג רודיוס.

 

מכוער שזה פחד אבל ייתן לך בדיוק את מה שאתה מבקש, 7 מקומות עם אזור העמסה נדיב גם בפתיחה ל 7 מקומות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי הגרנדיס שתיינית דלק יותר מהורסו, ומבדיקה מהירה שעשיתי ביד 2 , עלות שתיהן דומה

אם עלות האחזקה של הורסו זולה יותר, אעדיף אותה, למרות שצפופה יותר (אשתי שוקלת בכלל לקנות רעב 5 מקומות , כי חלק מהנסיעות לא כל המשפחה נוסעת ף מישהו מהגדולים לא מצטרף)

פורסם

תודה

llaavvii, מעניין ,אז לוגאן לא ממש מומלץ, הבנתי.

בעצם אתה , מנסיונך, יכול להשוות בין הורסו, הגראד סניק, והאורלנדו.

עלות אחזקה של מי מהן טובה יותר (עלות אחזקה פחותה)?

יש כמה אופציות מעניינות לכאורה, לפני בדיקה , של אורלנדו יד 2, ויש שאומרים שניתן ללחוץ חלק מהם לכיוון התקציב שלי.

פורסם

בתקציב שלך לא הייתי מוריד לגמרי מסדר היום את לוגאן ( עם כל חסרונות לה ), בתנאי שתמצא אחת ממש שמורה.

וורסו בין שלושת הרכבים שרשמת תהיה פחות יקרה לתחזוקה, אבל גם כאן בתנאי שהרכב לא מוזנח. והתקציב שלך כנראה לא מאפשר וורסו עם נתונים טובים.

אילו אני במקומך ועם התקציב שלך, הייתי קונה גרנד סניק בנזין במצב שמור.

אורלנדו ( גם בנזין וגם דיזל ) יכולה להיות הרפתקה בעניין האמינות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה vladclar

פרט בבקשה , מה חסרונות הלוגאן,

לי ידוע על בטיחות ונוחות לקויות . ומי שהמליץ לי לשקול אותה, המליץ לי בחום להעדיף ידנית (בסדר גמור מבחינתי רכב עם גיר ידני)

פורסם

תודה bagira

מהכיעור של הרכב ממש לא איכפת לנו.

אבל מעבר על לוח YAD2, ממחיש שבתקציב שלי נוכל לקנות אולי רכב שנת 2006,

שהיתרון העיקרי שלו , למיטב ידיעתי הוא מרווח באמת נהדר, אבל , לפי בירורים שעשיתי , תחזוקה יקרה, למשל: מסרק הגה, של הרודיוס של הקבוץ שלנו , שהלך לאחרונה, עלה חמשת אלפים ש"ח.

אם עלות הקנייה שלו והתחזוקה שלו היו מתאימות , היינו קונים אותו בשמחה

פורסם (נערך)

הרודיוס מעולם לא היה זול לתחזוקה. בטח לא בר השוואה לתחזוקה של הרנו שהציעו. זה מתחיל בביטוח וממשיך במחיר צמיג ....

אחד היתרונות בגיר ידני של רנו זה שהוא מאד זול לתחזוקה וכמובן זול לקניה מאחיו האוטומטי

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

נכון מאוד, לוגאן עדיף עם גיר ידני - גיר אוטומטי הוא AL4 הידוע כלא שיא האמינות. ראית לוגאן עם נתונים ראויים?

אבל אם כבר הגענו לתגלית הזאת שגיר ידני מבחינתך זה בסדר ולא איכפת לך ממראה הרכב, אולי כדאי לשקול קצת לעלות את התקציב / לקחת ממון / תשלומים ולקנות דאצ'יה לוג'י 2015 מקרסו טרייד אין או מחברת ליסינג "ליס 4 יו" שהיא חברת בת של יבואן ( משהו בסגנון הזה ):

yad2.co.il/s/c/6d6ubj

 

תקבל רכב די חדש, עם אחריות, עם צריכת דלק טובה ומרחב הפנים מספק. למעשה, אפשר להגיד שזאת הגרסה החדשה של לוגאן MCV .

בקשר לרכב 5 מקומות - אל תעשו את זה. עדיף שתהיה אפשרות מדי פעם לנסוע 6 נוסעים. וטויוטה ורסו, למשל, מאפשרת את זה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שוב, לי היה לוגאן, אורלנדו, נסעתי המון על הורסו הסניק ורדיוס, נסעתי גם לא מעט על המיצובישי

נוחות הלוגאן מצויינת וגם המרווח טוב

האורלנדו דיזל מטוס מאובזרת היטב מרווח מאחור שני ללוגאן בטיחות טובה ואחזקה יקרה יחסית.

הסניק דיזל חסכונית להפליא גם מאובזרת ובטיחותית מאחור צפופה לדעתי באחזקה היא תהיה די זהה לאורלנדו.

המיצובישי והטויוטה בתקציב שלך לדעתי לא מומלץ תמצא רק שחוטות.

בראיה שונה כפי שציינתי מקודם הרדיוס ענקית אחזקה סבירה יחסית כולל צריכת דלק בטיחות בינונית וזה לנסוע עם אוטובוס.

פורסם

האמת, יש בלוח יד 2 כמה לוגאן ידניות ששווה לבדוק. המחיר פחות מ 30 אלף שקלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
תודה ROTEM , מה גרם לך , לאחר כל תיאוריך , לבחור ב S MAX?

מה צריכת הדלק שלה , ועלות האחזקה שלה בכלל?

איך הורסו לעומתה?

בס"ד

אני אוחז בsmax עם מנוע אקובוסט( 240 כ"ס) שונה לגמרי

ממנוע 2300 סמ"ק 161 כ"ס מהדגם הישן יותר.

נתתי אקסטרה ניקוד על מרווח בשורה השניה+תא מטען הגדול בחבורה, בנוסף יש גם איבזור נדיב( מושבים משולבים עור, מערכת שמע של סוני +סאב, בקרת שיוט ).

ב total הרכב הזה הוא ברמה אחת אם לא יותר, מהשאר בסגמנט שלו.

הצריכה שלי היא 1 ל 8.5( 85% עירוני).

האחזקה היא לא זולה, אבל יחס עלות מול תועלת הוא מעולה( לפי דעתי האישית).

איך הוא מול הוורסו?, מבחינת תא המטען הוא יותר גדול וגם המרחב הפנימי דיי גדול, מבחינת אמינות, אין בעיות אקוטיות.

עריכה אחרונה על ידי rotemb

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

הsmax והוורסו יהיו מאוד שונות באחזקה, הוורסו משתמשת במכלולים אמינים וותקים של טויוטה, כמעט ללא גאג'טים ברכב וצפופה ל7, היא יותר קרובה למשפחתית מרויחת מאשר למיניואן.

הפורד מרווחת בהרבה (גם עליה יש לי לא מעט שעות על 2 גרסאות המנוע), זריזה חזקה ומרווחת אבלהאחזקה תהיה יקרה יותר בכל פרמטר מצריכת הדלק צמיגים וכל כניסה למוסך, כולל מערכות אלקטרוניות שיכולות להתקלקל.

שוב לדעתי בסכום המוגבל שאתה מציב לקניית רכב, עם בקשה לאחזקה זולה אתה מחפש הרפתקאות.

הגראנדיס (גם כאן אני עם נסיון) מרווחת מהטויוטה אבל עם חיבה לבנזין ואמינות מצויינת, למצוא אחת שמורה יקח לך זמן וכנראה תשלם מעל למחירון.


×
×
  • תוכן חדש...