Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. אני מחפש לקנות רכב שיתאים לאבא שלי. הוא יכול להיכנס למושב רגיל, ולכן סופר מיני והלאה(מבחינת גודל) תתאים.

יש העדפה לתא מטען גדול, והעדפה יותר חזקה לחיסכון בדלק, וכמובן בטיחות מעל הכל.

תיקונים וחלפים זולים עדיף.

נוחות\הנאה בנהיגה, ואבזור פחות קריטיים.

לא משנה אם יהיה לרכב שוק, הוא לא הולך להימכר.

הטווח מחירים רחב כל כך מכיוון שאני רוצה את הרכב המשתלם ביותר מהבחינות הללוף ואם הוא נכנס איפה שהוא בטווח זה בסדר, השאיפה זה מחיר כמה שיותר נמוך.( אילו מתחת ל80K אם קיים)

פורסם

הונדה ג'אז מליסינג 0 קילומטרים יכולה להתאים.

יחסית מרווחת, חסכונית מאוד ואמינה, בגאז' לא קטן ( יחסית לסופר מיני ), מאובזר, בטיחותי וסחיר .

החסרון - ביצועים חלשים

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1627/הונדה-גאז-Comfort-1300-אוטומטי-5-דלתות-2017

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדוק בניירת שקבלתם מהביטוח הלאומי, בד"כ מוגבל בניידות צריך לקנות רכב חדש מהיבואן בלבד.

כך המענק , הפחתת המסים, עוברים במיסמכים מהביטוח הלאומי ליבואן.

 

לכן בדוק טוב, כנראה צריך רכב אשר רק היבואנים הישירים מוכרים.

כנס למחירון רכבים חדשים במגזין הפורום - בצע חיפוש -

יש חיפוש מימין לפי מחירי רכבים חדשים - כתוב חפש לפי תקציב

 

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

שם-לב, בצעו בדיקה כניסה לרכב ויציאה ונוחות ישיבה, זה חשוב.

כאשר תתמקדו במספר רכבים - רשמו את הנתונים ותקבלו חוו"ד לרכבים אשר בחרתם.

 

לרשום המלצות וחוו"ד לכל הרכבים בשוק, בטווח המחירים הללו עכשיו, זה ללא כיוון.

כאשר תהיו ממוקדים יותר, עם מספר רכבים המתאימים לכם - יהיה אפשר לעזור.

 

ואם הרכב עולה קצת יותר במחיר:

א - התמקחו..:wink:

ב - לפעמים שווה להוסיף קצת, עבור רכב מתאים ונוח יותר.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
הונדה ג'אז מליסינג 0 קילומטרים יכולה להתאים.

יחסית מרווחת, חסכונית מאוד ואמינה, בגאז' לא קטן ( יחסית לסופר מיני ), מאובזר, בטיחותי וסחיר .

החסרון - ביצועים חלשים

https://www.carcost.co.il/deals/deal/1627/הונדה-גאז-Comfort-1300-אוטומטי-5-דלתות-2017

 

תודה על התגובה קודם כל.

כמו שאייל כתב, הרכב חייב להיות מהחברה, כך שאין לי אפשרות לקנות רכב מליסינג.

אני אברר לגביו ברכישה מהיבואן

 

בדוק בניירת שקבלתם מהביטוח הלאומי, בד"כ מוגבל בניידות צריך לקנות רכב חדש מהיבואן בלבד.

כך המענק , הפחתת המסים, עוברים במיסמכים מהביטוח הלאומי ליבואן.

 

לכן בדוק טוב, כנראה צריך רכב אשר רק היבואנים הישירים מוכרים.

כנס למחירון רכבים חדשים במגזין הפורום - בצע חיפוש -

יש חיפוש מימין לפי מחירי רכבים חדשים - כתוב חפש לפי תקציב

 

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91

 

שם-לב, בצעו בדיקה כניסה לרכב ויציאה ונוחות ישיבה, זה חשוב.

כאשר תתמקדו במספר רכבים - רשמו את הנתונים ותקבלו חוו"ד לרכבים אשר בחרתם.

 

לרשום המלצות וחוו"ד לכל הרכבים בשוק, בטווח המחירים הללו עכשיו, זה ללא כיוון.

כאשר תהיו ממוקדים יותר, עם מספר רכבים המתאימים לכם - יהיה אפשר לעזור.

 

ואם הרכב עולה קצת יותר במחיר:

א - התמקחו..:wink:

ב - לפעמים שווה להוסיף קצת, עבור רכב מתאים ונוח יותר.

 

 

אייל.

 

תודה על התגובה קודם כל.

אתה צודק, הרכב חייב להיות מהחברה, חשבתי שחדש מסביר את זה אבל התברר שיש עוד אופציות שלא עלו במוחי.

אני אברר ואבקש חוות דעת שוב.

א- להתמקח זה משהו שבאמת רלוונטי בקנייה מהיבואן? הם לא מוכרים במחיר מוגמר וזהו? ממש שינוי תפיסה בשבילי

ב- אמת, למרות שפשוט אין לי מספיק, ולכן החתירה לעבר המחיר הנמוך

 

 

 

 

תודה על העזרה, אעדכן

פורסם

לא ציינת איזה מגבלת ניידות יש לו, האם הרכב מצריך התאמות וכו'. מידע כזה יוכל לעזור לכוון אתכם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בטווח המחירים ההמלצות שלי:

סוזוקי סוויפט, ו הונדה ג'אז.

ועם באגז' / תא מטען גדול - סוזוקי באלנו.

 

וכן, אפשר להתמקח קלות, לקבל תוספות אבזור / הנחה.

בדקו באולמות התצוגה, וגם סוכנויות המשנה של היבואן, לפעמים בהם יש יותר גמישות.

(לדעתי הסוזוקי סוויפט מתאימה יותר למוגבלות - אבל חובה לבדוק כניסה ויציאה, וישיבה)

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

האם לאבא שלך יש זכויות כלשהן מביטוח לאומי בגלל מוגבלותו בניידות?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...