Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הרנו יותר איכותית מבחינת איכות נסיעה ואיכות תא נוסעים (הפלסטיקה של האוקטביה מתפרקת), מושבים ומנוע (נעים יותר), חסכונית בדלק יותר ונראת הרבה יותר טוב מאשר מקרר עם עיצוב חסר האלמנטים של האוקטביה..

אם אבזור קונה אחד מכם אז סעו באטרא'ז.

 

רוברטו הצעתי קורולה או קרוז פה ולא ידעתי?

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
הרנו יותר איכותית מבחינת איכות נסיעה ואיכות תא נוסעים, מושבים ומנוע, חסכונית בדלק יותר ונראת הרבה יותר טוב מאשר מקרר עם עיצוב חסר האלמנטים של האוקטביה..

אם אבזור קונה אחד מכם אז סעו באטרא'ז.

 

רוברטו הצעתי קורולה או קרוז פה ולא ידעתי?

 

הרנו לא איכותית יותר מהאוקטביה והמנועים של האוקטביה עדיפים על מנוע הרנו (גם מנוע ה-1.0) - הרנו כבדה מהאוקטביה בכ-200 ק״ג (!) וזה מאד מורגש.

המושבים של הרנו נוחים מעט יותר, אך מאחור יש לרנו מגבלה משמעותית - אי אפשר להכניס את רגלי הנוסעים מאחור מתחת למושבים הקדמיים המאד נמוכים מה שפוגע בנוחות הישיבה של נוסעים גבוהים.

 

נוחות הנסיעה של הרנו מצויינת ועדיפה על זאת של האוקטביה.

 

בתא המטען להאוקטביה יתרון מוחץ, גם מבחינת נפח וגם מבחינת שימושיות בזכות הדלת החמישית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

אני מקווה שראית אוקטביות אחרי שנתיים שלוש של שימוש בליסינג, ידית הילוכים נשחקת, קליפסים לכיוון תריסי המזגן נשברים, הגה נשחק.

ה1.0 ליטר שלה הססן ביחד עם הDSG שעבר עדכון שגרם לו להיות הססן גם הוא. האוקטביה כן מרווחת יותר עם בגאז שיכול לשמש כרכב מסחרי, אך לא יתרון למי שמחפש רכב טוב יותר בשאר הדברים.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669
  • אהבתי 1

 

 

פורסם

לא יודע על מה אתה מדבר, נהגתי במכונית עם מנוע ה-1.0, מנוע מצויין והביצועים משמעותית יותר חזקים מאלו ברנו.

 

בקשר לאיכות תא הנוסעים, לא מכיר בעיות כאלו בסקודות.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קודם כל תודה לכל מי שיעץ שורה תחתונה לקחנו את הרנו, אחרי כחודשיים יכול לסכם באופן הבא , ייתרונות , נהיגה נוחה יחסית ,כח זמין יותר ממספק, מצב ספורט שאמנם לא יהפוך את הרכב לפורש אבל נותן באמת הרגשה של הבדל מהמצבים האחרים תא נוסעים יחסית מפואר עם הרבה גאדגטים (מיותרים ברובם ) נוח וגם דיי מרווח בטח בהשוואהה למאזדה שהיתה קודם תא מטען גדול פנסים מעולים שמביאים לכך שמישהו נתקע לפניכם בשמאלי עם סנוור קטן מהר מאוד מפנה את הנתיב :) , חסרונות, קודם כל מערכת מולטיימדיה מסורבלת מאוד שממש מסיחה את הדעת, שליטה במזגן מאותה מערכת שמופפעל על ידי מגע ממש רעיון גרוע, מזגן חלש לטעמי עם יציאות שממוקמות לא אופטימלית , תא מטען גדול אבל עם מפתח דיי צר, לנו גם היתה תקלה שהמצב כיבוי מנוע בעת עמידה הביא לכיבוי מוחלט של האוטו , היבואן פשוט המליץ בתחילת כל נסיעה לבטל את המצב הזה שזה פתרון הזוי בעיני, שורה תחתונה לא מרוצים בטירוף אבל גם לא סובלים, יכול להיות שהסקודה היא יותר פשוטה וטובה אבל נסתדר גם עם הרנו

×
×
  • תוכן חדש...