ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 958 צפיות
שלום רב, ברצוני לרכוש מיני/סופר מיני אוטומאטית ומבחינת תקציב יש ברשותי 50k אבל יכול לקחת הלוואה של כ20k נוספים. השאלה היא האם כדאי לרכוש למשל יונדאי i10/פיקנטו חדשה 0 ק"מ או שמא באותו מחיר לרכוש פאביה/איביזה/סוויפט יד שנייה? כאשר בטיחות/אמינות הם בראש סדרי העדיפויות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ben_naim, -
-
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום, מתעניין באופליות, אסטרה ו/או מריבה, כמחליפות לסיטרואנים שלנו. ראיתי שאפשר להשיג ב"חצי-חינם" אסטרות אטמוספריות מהשנים 2011-2012. איך המנוע 1.6 לעומת ה1.4 טורבו? איך הגיר? יש ידני בשנים הללו? מה צריכת הדלק האופיינית? איך הן בהשוואה ל-C4 2008/9 שיש לנו? (עושות 1:14 בתוואי נסיעה שלנו עם 30K ק"מ בשנה וטפו טפו טפו). (מחיפוש מצאתי בעיות בגיר ובמערכת הקירור (במריבה לפחות), אבל לא מצאתי ביסוס או דוגמאות לתקלות - גם על הAL4 שמענו סיפורי זוועה ואנחנו כבר 100K ק"מ עם הרכבים). תודה
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי השעה קצת מאוחר אני חופר ברשת לקבל קצת מידע , הייתי בסוכנות בהרצליה ועשיתי נסיעת מבחן על 2 דגמים הראשון - mercedes c class 350e פלאג אין מנוע היברידי ו.. glc בנזין (קיימת פלאג אין גם לזו אגב) בכלמוביל מבקשים 330 על הראשונה "c" ו460 על השנייה "glc coupe" (בטענה שמחליפים ספק סוללות כנראה שטסלה לא זורמים חח, נו מילא לא קריטי מהון להון הרכב יגיע רק בשנה הבאה בספק לפי דבריו לכלמוביל ישראל) מאמין שאפשר להשיג יד שנייה או מיבואן מקביל לא? רציתי קודם לדעת אם יש למישהו חוות דעת על הglc coupe plug in, שנית לגבי המחירים - אני יודע שאני בשני הדגמים לא מעל רמת זיהום 2 דהיינו אני בייבוא של כלי כזה יורד משמעותית במס. (56%?) רק לא יודע איך לתרגם את…
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 8 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
הי, ראיתי רכב סיטרואן שמצא חן בעיני במגרש, הנתונים נראים טוב והבנתי שהם מוכרים את הרכבים שהגיעו ללובינסקי במסגרת טרייד אין. אני אשמח לקבל ייעוץ בנושא: מה דעתכם על המגרש? האם אמין? ובכלל - מה אני בודק לפני הקנייה מעבר למכון בדיקות? האם יש דרך לוודא שההיסטוריה שהם מציגים לי הינה מלאה? יש כאן שרשור מ-2015 שמתאר איך מגרש אחר הסתיר נתונים, ודי הפחיד אותי. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת honda2006, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מתכנן לרכוש רכב חדש בעלות של 80 אלף שח. יש מצב לחריגה קטנה במידה ושווה. דגשים עיקריים - כמה שיותר חזק ומאובזר.
הודעה אחרונה מאת אייל_חן, -
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
למרות שנמנעתי מכך ככל הנראה אצטרך להוסיף עוד רכב למשפחה, ושמתי עין על סיוויק בטווח השנים הנ"ל. אני יודע שהחל מ-2009 (הצורה הישנה יותר) כבר יש תיבה פלנטארית ולא רציפה (זה רצוי לי כמובן), ושבשנים אלו היתה, נקרא לזה מתיחת פנים מאסיבית. חוץ מזה קראתי כמה וכמה ביקורות, כולן של סיוויקים (בזמנו) חדשים. שאלתי - מה יש ליושבי הפורום בעלי המכוניות מהשנים הנ"ל האלו לתרום מניסיונכם? מחלות ילדות שצריך לדעת, בעיות ספציפיות למיניהן? תודה.
הודעה אחרונה מאת yohai71, -
- 1 תגובות
- 508 צפיות
שלום וברכה, אני יודע שהאוטו בעייתי מבחינת הגיר ואף אחד לא רוצה אותו. הסיבה שאני כן מעוניין: א. שווי שוק - צניחה חופשית (ואני קצר במזומנים) ב. אחלה רכב ללא קשר לגיר גם אם נדרשתי לתקן את הגיר בכמה אלפים... עדיין המחיר יהיה סולידי לגמרי לעומת רכב אחר. השאלה היא: למה צריך לשים לב לפי בדיקה של רכב כזה? איך יודעים אם גיר טוב/לא טוב (חוץ מנוחות הנסיעה שלו)? מהי עלות טיפול בבעיות גיר? ואם מישהו מכיר את ציון הדרך (בק"מ) שחלקים מתחילים לעשות בעיות?
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 1 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
היי, אני מתעניין בליסיניג רכב חדש/משומש יש פה מישהו שעשה ויכול להמליץ אם זה שווה ? האם יש בעיות כלשהן? ראיתי בכמה חברות הצעות : אוויס אקספרס, אלבר, ליס פור יו - לרכב משומש, ובקל אוטו - תוכנית חצי רכב אשמח לקבל פרטים ממי שעשה
הודעה אחרונה מאת erez1111, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מתחיל בחיפוש אחר 208gti במחיר צנוע, בטלפונים כבר שמעתי על שני רכבים ששפכו מנוע והוחלף באחריות. זה מעיד לרעה על הספצימן? על כל הדגם? ממש התקבעתי לכיוון של ה208 אבל לא בא לי לצאת מתקופת האחריות ולהוציא 40000 שקל על מנוע. האם רכב שהוחלף לו המנוע זה יתרון או חיסרון? מעיד על חוסר אחריות של הנהג או שעדיף כי מדובר במנוע צעיר יותר?
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 920 צפיות
ההורים שלי מחפשים רכב חדש והכיוון הוא סופר מיני. הם כבר סגרו על קיה ריו החדשה אבל הבנתי שאולי יש אופציות עדיפות באותו טווח מחירים. הבנתי שהאבזור די טוב אך האבזור הבטיחות מאוד חסר בדגם שמיובא לארץ. הם צריכים רכב אמין ונוח שבדרך כלל ישמש 2 נוסעים במקסימום. אשמח לשמוע חוות דעת על הריו והאם להגיד להם לבטל את העסקה ולרכוש משהו אחר עם יותר תמורה למחיר. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חושב לקנות ג'יפון ומתלבט בין המאזדה לטויוטה (בגרסה ההיברידית). אשמח לשמוע מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהרכבים פרט לצריכת הדלק כמובן מבחינת נוחות נהיגה, בטיחות, חווית נהיגה ואיבזור. כמו כן, ידוע לכם אם חברות הליסינג כבר מציעות את מאזדה CX5 החדשה (דור שני) בליסינג 0 ק"מ? אם כן, באיזה מחיר ואילו חברות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
שלום לחברי הפורום, אז הייתי בקיה והתמקדתי בשני רכבים: קיה נירו וספורטאז' אורבן טופ 2.0 על הקיה נירו הציעו לי הנחה של 6000 ש"ח ובסה"כ 130900 ש"ח על הספורטאז' הציעו לי הנחה של 8000 ש"ח ובסה"כ 145900 ש"ח. אגב, החל ממחר 2.3 מציעים שבוע מכירות. נראה אם אפשר להוציא יותר הנחה. בנסיעת המבחן הנירו עשתה לי 1:20 והרגישה מאוד נוחה, למעט הבלמים שמרגישים קשה בגלל מערכת טעינת הסוללות. הספורטאז' - אין הרבה מה להוסיף, ישיבה גבוהה, מרווחת ודי מפנקת ובעלת נוכחות. בהנחת נסועה שנתית של 10000-12000, האם יש טעם לרכוש נירו? איך לדעתכם יתנהג המחירון שלה לאור העובדה שמצד אחד יש לה מרכיב די יקר שמתכלה (סוללות) ומצד שני אנו יודעים שהעולם צועד לכיוון רכבים חשמליים?
הודעה אחרונה מאת navnav99, -
- 1 תגובות
- 454 צפיות
אז אתמול נכנסתי לסוכנות נייס אוטו (niceauto) שנמצאת מול מוסך פטין בעכו ומול סוכנות קיה. לדברי הנציג כולם שייכים בעצם לאותו הבעלים, מוגרבי פטין. קיבלנו הצעה לקיה סיד סטיישן דיזל 0 ק"מ מפרטי, כלומר הבעלים הראשון אדם פרטי ואנחנו השני. מדובר על רישוי של פברואר או מרץ 2018. ברמה העקרונית הרכב והמחיר נראים לי ואני רוצה להתקדם לעסקה. כמה שאלות: 1. מישהו מכיר את הסוכנות ויכול לתת חוות דעת? 2. למה לשים לב בתהליך הקנייה? 3. על מה להתעקש שיופיע במפורש בחוזה? כל מידע נוסף שתוכלו לתת יעזור. תודה.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מחפש רכב 7 מושבים עקב התרחבות המשפחה, תקציב 90K - גמיש קצת הרכב ייסע כ 15000 ק"מ בשנה לכל היותר, לכן צריכת דלק סבירה זה בסדר. הפרמטרים החשובים הם: 1 - אמינות, ובכלל, כמה שפחות התעסקות והוצאות שוטפות 2 - נוחות למשפחה, למשל הכנסת והוצאת תינוק, תא מטען גדול ונוח לשימוש(עגלה וכד) כרגע נראה שאאוטלנדר מתאים לדרישות, פתוח כמובן להצעות כ"כ לגבי האאוטלנדר - האם יש הבדלים משמעותיים בין השנתונים(נניח משנת 2010)? תודה לכ העונים
הודעה אחרונה מאת beniloew, -
-
- 9 תגובות
- 964 צפיות
שלום, לפני כחצי שנה רכשתי יאריס בעצת חברי הפורום (לאחר התלבטות בינה לבין הפאביה). לצערי הרכב הלך טוטאל לוס, ואני ממתין לקבלת ההחזר מהביטוח בימים הקרובים. לעניין, אנחנו זוג צעיר ללא ילדים (מתכננים להתרחב בשנה-שנתיים הקרובות), רוב הנסיעות הן נסיעות עירוניות קצרות + נסיעה של 100 קילומטר דרומה כל סופ"ש. משיטוט קצר ביד 2, היצע הפאביה והיאריס מהשנתונים הרלוונטים דל מאוד. כמו כן, הוצע לי לקנות לקנות דאצ'יה סנדרו ספטווי, אך אני נרתע מעניין הבטיחות (שחשוב לי מאוד), והסחירות. *אציין שלא נהנתי בכלל מהנסיעה על היאריס, ומה שהכריע את הכף לטובתה בזמנו היה השמירת ערך. מה הייתם ממליצים? (מצטער שיצא קצת מבולבל, אני חייב להסגר על עצמי בימים הקרובים..תקוע כרגע בלי רכב) תוד…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מה שאומר שפחות רלוונטי ביצועים ונראות (לא גירים בעיתיים כמובן..) זוג צעיר+1 (היום יצאנו מהתינוקיה)... נוסעים בין 10-15 אלף ק"מ בשנה. המון מתוכם משומשים במסגרת העבודה. חשובה לי הבטיחות קודם כל.. שיהיה רכב יציב וחזק (כמו הפוקוס שיש לי כרגע). הדבר השני - אמינות... רכב שייחשב לאמין.. לא בא לי לבקר במוסך בתקופות קרובות. חסכונית - כמובן שאני לא מצפה לפלא פלאים, אבל לא פחות מ - 1:11.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותכם התייעצות זריזה. אני צריך לקבל רכב חדש מהעבודה והאופציות שלי הן ניסאן ג'וק או מאזדה 2 דמיו, שתיהן דגם 2018. השיקולים שלי פרקטיים בלבד, בגלל שזה רכב חברה ענייני עלויות טיפול/מוסכים/צריכת דלק וכו לא רלוונטים. יש לי ילד קטן שצריך כיסא מאחור ואני יודע ששתי הרכבים הם לא בדיוק רכבים משפחתיים אבל זה מה יש. אז מה דעתכם מבחינה פרקטית? איך שתיהן מתמודדות בצפיפות החלל הפנימי, גודל תא המטען, מזגן ואבזור וכו'? מהבדיקה הראשונית שעשיתי לנראה שהג'וק קצת יותר פרקטי אבל המאזדה יותר איכותית. נורא מהפריע לי אגב שהג'וק כל כל מכוער... אז מה דעתכם? תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת orarnon, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
האם בדגמי 2013-14 נפתרו כבר הבעיות בגיר DSG שדגמים הקודמים, ואם כן כיצד זה נעשה ?
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
- 6 תגובות
- 838 צפיות
שלום לכולם, השתחררתי לא מזמן והתחלתי לחפש רכב שיתאים לי, אני לא הכי מבין בתחום אז חשבתי אולי יוכלו לעזור לי פה. אני מחפש רכב קטן, חסכוני, אמין, לרוב הנסיעות בתוך העיר לעבודה,בילויים.. רק אני הולך לנהוג בו אז לא משנה אם גם יהיו בו שני מושבים ואם צריך אין לי בעיה גם לרכב ידני אם זה מוזיל משמעותית במחיר או בצריכת הדלק. חשוב לי שהרכב ייראה טוב וצעיר -"ספורטיבי" כמו שאומרים, ממש חם על האיביזה אבל ממה שהספקתי לראות הוא די יקר אלא אם כן זה רכב שעבר את ה-200,000 ק"מ.. תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
זוג צעיר, מחפשים רכב ב70-80 אלף שישמש אותנו ל3-4 שנים הקרובות (כרגע בלי ילדים, אך מתכננים להתרחב). הוצעה לי עסקה לרכישת הטיבולי, שנתון 16, 60 אלף קילומטר, ב74k. האם ידועות בעיות אמינות מיוחדות? האם שיקול הסחירות בעתיד (לאור אנונימיות המותג) הוא לדעתכם שיקול משמעותי?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכל המייעצים המועילים! אני בוחן 2 הצעות לקיה קרנס אשר בידי - 1.שנת 2015' בעלות ליסינג (אלדן), 56,000 ק"מ, 84,000 ש"ח (ייתכן וניתן יהיה להוריד מעט), חברת הליסינג מספקת 60,000 ללא מימון ב-60 תשלומים ושנתיים אחריות (המבצע ניתן למקום העבודה בו אני עובד) 2.שנת 2014 בעלות פרטית לאחר טרייד (טרייד מוביל), 56,000 ק"מ, 88,000 ש"ח. אני מהאסכולה שלא חוששת לקנות רכב ליסינג לשעבר וחושב שהאחריות שתינתן לי תספק שקט נפשי, השנתון גבוה שזה יתרון במכירה עתידית והתשלומים הנוחים שהחברה נותנת שווי ערך לכ- 3000-4000 ש"ח. מצד שני בעלות פרטית היא בעלות פרטית אך המחיר גבוה יותר, ללא אחריות ושנתון נמוך יותר. נטיית הלב היא לליסינג משנתון 2015. דעתכם? דרך אגב, נש…
הודעה אחרונה מאת stum, -
- 0 תגובות
- 739 צפיות
הי חברים, אני מחפש רכב קטן לעצמי, נוסע לרב לבד או עם חברה. עושה בעיקר נסיעות בינעירוניות, קו תל-אביב- אשדוד ואשקלון. אין צורך בביצועים נורא גבוהים, רק שיהיה נוח ויפה לעין. ואמין. מחפש ייעוץ בהתלבטות בין שני דגמים אלה. הפרמטרים העיקריים- צריכת דלק ואמינות. מה ידוע על צריכת הדלק של שני דגמים אלה ועל אמינותם? תודה
הודעה אחרונה מאת humb, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 966 צפיות
האם לדעתכם אחרי הבעיות שהציפו את הדגם הנ"ל, שגרמו למחיר שלו לרדת לרצפה ומילא מגרשים ברכבי רפאים כאלו... עדיין שווה לקנות את הרכב? אני יודע שכבר היו המון אשכולות כאלו. השאלה שלי היא כזו: אילו בעיות (מחלות) קיימות אצלו ומהי עלות התיקון שלהן? יכול להיות שגם לאחר הופעת הבעיות, תיקונן ואיבוד הזמן במוסך.. המחיר יהיה פייר והעסקה עדיין תהיה שווה. מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 0 תגובות
- 470 צפיות
שלום חברים, אני מתעניין בנוגע לפרילנדר 2 , 2011, S אוטומט 3.2. אני מעוניין ברכב בעיקר בשל הגודל שלו והנוחיות שהוא מציע ופחות בשל נסיעת שטח. הייתי מעוניין לדעת אם למישהו יש ניסיון עם הרכב, קראתי הרבה תגובות שעלויות האחזקה שלו יקרות וצריכת הדלק שלו גבוהה באופן דרמטי. האם למישהו יש ניסיון עם הרכב ויכול להגיד עד כמה הרכב נוטה לתקלות שמצריכות טיפולים, כל כמה זמן יש לעשות לו טיפול שוטף, עד כמה הטיפולים יקרים, ומה צריכת הדלק של הרכב ? אשמח לכל עזרה בנושא! תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת matanmoshe88, -
גולף 2001/2
מאת Ben Miara- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 461 צפיות
הציעו לי גולף 2001/2 נראית חדשה במצב מצויין הכל נראה טוב, גג פנורמי(סאנרוף) , גאנטים, מערכת טובה, גיר חדש,ריפוד חדש . אבל קצת קילופי צבע ועשתה 243 אלף קילומטר. המחיר שלה 5 אלף . שווה להביא בתור אוטו ראשון לנהג חדש?
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני נמצא בצומת דרכים מה לעשות? המצב היום שאנחנו מחזיקים 2 מכוניות וקטנוע בגלל שאנחנו עובדים במשמרות ומתחלקים לקחת את הילדים לגנים. העלות ביטוח כוללת בערך 5000₪ , על אחד מהרכבים יש אחזקה של ביטוח מהעבודה. אנחנו גרים בתל אביב והנסיעות היומיות שלי הם 9 קמ לכיוון נטו באיילון(ברכב/קטנוע) ואיפה שגרים/עובדים אין בעיות חנייה. המצב היום אני בבוקר לוקח את הילדים לגן חוזר לקחת את הקטנוע ונוסע לעבודה. ובחזור אותו הדבר נוסע חזרה לבית משאיר את הקטנוע ולוקח את האוטו. הסידור הזה מתחלק עם האישה חצי חצי לפי המשמרות שלנו. העלות של ביטוח של קטנוע עד 250 סמק כולל ג ועם השתתפות עצמית בסביבות ה 3000₪. טיפול קטן של 5000 קמ עולה 500₪ ועלות טיפול גדול 100…
הודעה אחרונה מאת omricn, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6 אלף צפיות
קיבלתי מחברת טרייד אין הצעת מחיר מאוד טובה על סיטרואן C אליזה 2014. רציתי לדעת מה דעתכם על הרכב. הבנתי שהוא יחסית לא שומר על הערך שלו אבל בנוגע לזה פחות אכפת לי כי אני מתכוון לשמור על הרכב עד שהערך שלו יהיה לא רלוונטי. האם הרכב אמין? ואיך החווית נהיגה ברכב? תודה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
נתקלתי בזדמנות לקנות רכב (סופר לנסר ידני) אבל בלי מנוע. השאלה עד כמה זה שווה לי לקנות את הרכב ואז לקנות מנוע בעצמי ? את הרכב בלי המנוע אני יכול לקנות ב 2000, והרכב עצמו במצב ממש טוב, נסע 120 אלף והוא יד 2. מה אתם אומרים, אני יכול בכלל להשיג מנוע לסופר לנסר וזה משתלם ? אני די חדש בכל התחום הזה של הרכבים.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 31.6 אלף צפיות
ראיתי שהנושא עלה בשנים קודמות אך אני מקווה למידע יותר מעודכן מחפשים רכב רגיל (לא מיני ואן) שיכול להכיל שתי כיסאות בטיחות + בוסטר במושב האחורי? אנחנו כרגע עם טויוטה קורולה ובקושי דוחסים. יש עצות מניסיון? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 848 צפיות
אהלן לאחותי נמאס מהאימפרזה 2006 המקולקלת שלה, ורוצה להתקדם למשהו קצת יותר חסכוני (בתיקונים), בטיחותי ומרווח. הרכב ישמש כרכב שני, בעלה נוהג בSX4 חדשה, ויש להם 2 ילדים קטנים (4 ושנה). התקציב הוא באיזור ה60-70 אש"ח הנסיעות יהיו בעיקר בתוך העיר (ירושלים) כך שהדברים הבאים חשובים לפי הסדר: 1. בטיחות 2. מרווח, בגאז ומושב אחורי 3. אמינות 4. חסכון בדלק (הכי פחות חשוב, נסועה נמוכה) גיר אוטומט התלבטתי בין 3 רכבים, ואשמח אם תאירו לי עם דגמים שלא חשבתי עליהם: קיה סיד SW או יונדאי I30CW - היתרונות הם שמירה על ערך, עלויות תחזוקה נמוכות וגיר פשוט שלא ידוע על מחלות איתו. רנו מגאן סטיישן: היתרונות ברורים, חסכוני משמעותית, בטיחותי יותר, מאובזר יותר, אפשר למצוא …
הודעה אחרונה מאת CRuzer669,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
