ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, תהיתי אם יש הבדל גדול בין SX4 2013 ל2014, ואיך הרכב בכללי? נוחות נסיעה, מרחב פנימי, עלויות אחזקה וכו. תודה!
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 803 צפיות
אני מעונין ברכב מרווח ומפנק אוהב את הסטייל של כיסאות עור וכאלה ראיתי ביד 2 מספר רכבים שענינו אותי פיזו 508 או סיטרואן c 5שהם שנתונים 2011 בערך במסגרת התקציב ומה שהכי משך אותי מונדאו 2010 טיטניום שזה דגם עם עור הנעה ללא מפתח ועוד גם בסביבות התקציב יש סובארו בי ארבע קצת ישנה שפחות שמתי עליה עין כי היא משנתון מאוחר ...(חברים שלי אןומרים שזה סתם הרפתקאה ועדיף ללכת על משהו יותר אמין ופחות ענק אבל אני אוהב את זה)
הודעה אחרונה מאת hijo, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 560 צפיות
שלום חברים. בגלל תקציב נמוך אני מעוניין בקניית סיטרואן C4. הרכב הזה לא ממש דיבר אליי אף פעם. ואני גם לא חובב צרפתיות במיוחד אני כרגע נוסע על מאזדה לאנטיס 2004 2.0 לאבא שלי יש רכב כזה והוא דיי מרוצה חוץ מגיר בועט אבל לא מתקלקל ממה אני צריך להיזהר ולבדוק ברכב הזה? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 473 צפיות
שלום, אני מתלבט ואשמח לעזרה, רגיל לגולף 2010, נהג צעיר מתבלט האם כדאי לקנות רכב באותה קטוגריה או לקנות רכב סופר מיני (לדוגמא איביזה) ולעלות לשנתון בערך 2012 מול 2015 אשמח לעזרה והמלצות לרכב מתאים
הודעה אחרונה מאת tomer861, -
שלום רציתי להתייעץ בעיקר לגבי קילומטרז' ראיתי משאית מאן עם 680 אלף קילומטר 9.5 טון שנת 2003 הבנתי שמשאית כזאת תעבור את המיליון האם זה נכון מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
רכב עד 10 אלף
מאת MTA-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 509 צפיות
היי, אני צריך רכב עד 10 אלף.. לא חשוב לא מראה, הכי חשוב שיהיה אמין וחסכוני בדלק.. יש לכם המלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ערב טוב, לאחרונה יצא לי לנסוע במונית מסוג סיטרואן C4 פיקאסו (חמישה מושבים) ומאוד התרשמתי מהמרחב במושב האחורי. היות ויש לי שני מושבי תינוק ולעיתים גם אשתי יושבת מאחור החלטתי להתעניין ברכישת רכב זה או מקביל. להבנתי הקטגוריה היא מיקרו-וואן, אך לא ממש הצלחתי למצוא רכבים מקבילים אולי רק רנו סניק אך השנתון האחרון של הסניק הוא 2014. תקציבי הוא עד 90k אודה לשמוע דעות על הדגם ובכלל בנושא. תודה.
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 6.4 אלף צפיות
שלום וברכה מתלבט בין שני הרכבים הנ"ל מדובר על שנתון 2008 כזה, רכב אוטומט. מעדיף רכב אמין שלא זולל דלק. אני נוסע בעיקר בתוך העיר ולעתים מחוצה לה, שטח מישורי, נוסע בערך 10-15 אלף ק"מ בשנה. ראיתי שהסיריון קצת יותר יקרות מהגטס, השאלה אם שווה למתוח את התקציב מעט, או שהגטס עדיפה? האם יש דגמים מסוימים בגטס שעדיף ללכת עליהם? אשמח לשמוע על עוד דברים ששווה להסתכל עליהם לפני הקניה. תודה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
גם אני ככל הנפשות הפעילות בשוק היד2, הבנתי שאין לי ברירה אלא להשתמש במחירון לוי יצחק כסוג של גזרה משמיים. אבל מה - יש לי רק 10 חיפושים חינמיים באתר winwin. אחרי שסיימתי אותם, איך אני מחפש את המחירון? יש שיטה שתואמת את שנת 2018 בהי-טק ניישן שלנו? דבר שני - מצ"ב למטה תדפיס של המחיר של כל פג'ו 508 לדורותיו. אני לא מבין, איך אני אמור למצוא את המחיר של הדגם שרלוונטי לי (נגיד אקסס 2014) בכל הבלגן הזה.למשל - דגם אקסס מופיע איזה 4 פעמים בתצורות שונות! דגם פרמיום מופיע פעמיים, ויש תצורה שהוא יותר זול מאקסס, שזה לא הגיוני. אני מבולבל
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב ספורטיבי / זריז ומתנהג... הרכב יהיה רכב שני ולא ישמש לדיילי. היה לי לפניי clio rs3 ועכשיו אני רוצה משהו שולי מבחינת אחזקה ורכב שיוכל להזדקן איתי באושר ואושר. חשבתי על סוזוקי איגניס ספורט, מישהו מכיר את הרכב ויכול להגיד לי את דעתו? קראתי בפורום דעות לכאן ולכאן... מה שגם לא ראיתי כל כך למכירה... אשמח לתגובות. תודה לעוזרים!! (-:
הודעה אחרונה מאת Ohad_K777, -
- 0 תגובות
- 494 צפיות
שלום חברים,הכוונה מבחינת אמינות צריכת דלק מחלות ידועות איזה מנוע מומלץ ה 1.6 או 1.2 טורבו או ה 1.4 טורבו. או אולי את ה1.8 טורבו. האם את הגיר הפלטנטרי אם היה או שיש רק ה DSG והאם כדאי לגעת בו בכלל. בקיצור כל המלצה הארה או הערה יתקבלו בברכה. Sent from my SM-G610F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 640 צפיות
האם אחזקת BMW סדרה 3 יקרה מאוד? אם הרכב שירכש הוא משנת 2016, מה בערך אובדן הערך השנתי שלו? מתלבט בין ג'יפון יפני חדש לבין ה BMW
הודעה אחרונה מאת Ilan162, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, יש בבעלותי פורד פוקוס שנת 2010 שנרכשה בשנת 2013 מחברת ליסינג. הרכב בעל 180,000 ק"מ. אני רוצה לשדרג ולא בטוח מה המסלול הנכון. מחינה כלכלית - אני יכול להביא הון של 85,000 לרכב הבא, כשמתוכו 50,000 בהלוואה בנקאית בריבית של 1% (מתוך ה85, נכלל גם 15K לערך ממכירת הפוקוס). האם כדאי לי לבחור במסלול של ליסינג פרטי לרכב חדש / ליסינג פרטי לרכב יד שנייה מחברת ליסינג / רכישה של רכב יד שנייה בשוק החופשי / מסלול מתאים אחר? מהם כללי האצבע לבחירה בין המסלולים השונים? הרכב המיועד צריך להתאים למשפחה עם 3 ילדים. ממוצע נסיעה של 18000 ק"מ בשעה אם חסרים עוד פרטים כדי לקבל תמונה מלאה, אנא שאלו ואני אספק. תודה רבה מראש, ניר
הודעה אחרונה מאת nirb6, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 486 צפיות
שלום לכולם בעוד כחודש אני סוף כל סוף משתחרר מהצבא ואני מחפש רכב שיהיה איתי לפחות את ה 5 שנים הבאות בכל תקופת הלימודים שלי עד עכשיו הייתה לי איביזה שנת 97 שלצערי מישהיא נכנסה בי והרכב הלך טוטלוס הדרישות שלי בעיקרון שיהיה אמין ולא כל שבועיים במוסך מעדיף רק רכב ידני ולא זולל דלק שיראה צעיר ושלא יהיה עגלה תקציב עד 30K ראיתי שאפשר להביא איביזה - reference ידני 1.4 שנת 2012 2013 במחיר הזה איך היא מבחינת דלק ? ותחזוקה? נוחות נסיעה? אבזור? אפשר להביא משהו יותר טוב בתקציב הזה?
הודעה אחרונה מאת maxkid88, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, יש לי היום יונדאי גטס 2008 שאני מעוניין להחליף גם בגלל השיא מזקנת ולאחרונה עושה יותר בעיות וגם בגלל שעם כניסת ילדה שנייה למשפחה היא נהייתה קצת קטנה (בעיקר תא מטען). כיוון שזו פעם ראשונה שאני קונה רכב (אני כבר 8 שנים עם הגטס שקיבלתי מקרוב משפחה שעשה רילוקיישן) אשמח לעצות בשני נושאים: 1. איזה אוטו? מאפייני הנסיעות שלי: רוב הזמן נסיעה עירונית לעבודה, אבל פעם בחודש יורדים לאילת (ההורים של אשתי). הדרישות: שיהיה לא גדול, נוח לנסיעה וחניה בעיר, חסכוני, אוט\רובוטי, נפח תא מטען, במושב האחרוי צריכים להיכנס שני כיסאות (ולפעמים מבוגרת אחת בלחץ). תקציב: כ- 50K זמן: אני רוצה להחזיק את הרכב לפחות 5 שנים. המליצו לי על C3 פיקאסו, אבל אשמח לדעות נוספות. …
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 3 תגובות
- 868 צפיות
אהלן, אני עוד חודשיים משתחרר סוף סוף מהצבא והתחלתי לחפש לי רכב. אני מחפש רכב ידני, "ספורטיבי" כמה שאפשר, צריכת דלק לא הכי משנה לי. הרכבים שאני מתלבט בניהם הם: 1. פולקסוואגן פולו יאנג 2. סיאט איביזה ספורט 3. פיאט פונטו איבו 4. פיג'ו 208 עכשיו אני צריך את החוות דעת שלכם או הצעות אחרות יתקבלו בשמחה תודה
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 815 צפיות
היי, אנחנו מעוניינים לקנות רכב אוטו' קטן (בקטגוריית הסופר מיני) בסכום של עד 45 אלף שקל, וחשבנו ללכת לכיוון של ניסאן מיקרה (2015). הנסיעה ברכב תיהיה כ50 קילומטר סה"כ כל יום (דרך בינערונית). האם ניסאן מיקרה היא מכונית מומלצת לצרכים שלנו? או שיש לכם המלצות לרכב אחר המתאים לצרכינו? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
רכב עד 30k
מאת yoelbar11-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן לקנות רכב, ואני אשמח לקבל המלצות לדגמים שיתאימו לצרכים שלי. אני מעוניין להוציא עד 30k על הקנייה. הרכב צריך להיות אוטומט. לרוב אני אסע ברכב לבד ככה שכל עוד שכשצריך יהיה אפשר לדחוק פנימה חמישה אנשים זה בסדר בשבילי. מבחינת נסיעות אני לא מתכוון לנסוע איתו מרחקים ארוכים ביום יום. אני בעיקר צריך שהרכב יהיה אמין, ושחווית הנהיגה תהיה סבירה לפחות. צריכת הדלק היא לא כל כך מרכזית בגלל שהקילומטראז' שלי לא יהיה כל כך גבוה אבל אני אשמח שהוא לא יזלול יותר מדי. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב, אני נהג צעיר ששוקל לקנות רכב לצרכי עבודה, הנסיעה השנתית שלי תהיה כ-7K ק"מ משולב עירוני/בינעירוני. התקציב הוא עד 35K ש"ח. לאחר חיפוש שעשיתי אני רואה שסוזוקי SX4 ויונדאי I30 מנוע 1.6 עונות על הצרכים שלי אבל לצורך התמקדות בדגם אחד אני אשמח לדעת איזה רכב יותר אמין, נוח, איכותי ויותר זריז הן בתאוצות והן בשיוט בינעירוני ובביצוע עקיפות? כמו כן, האם זה נכון שקיה סיד בעלת ביצועים יותר טובים משני הרכבים הללו (זה נכון שהיא מאיצה למאה ב11.4 ש' לעומת שני הרכבים האחרים שלוקח להם יותר מ12 ש'?), והאם קיים הבדל בכלל בין קיה סיד וI30 חוץ מכיול מתלים? *ראוי לציין שהרכב לעיתים ישמש 4 נוסעים ומכאן שאני לא מחפש רכב מיני אלא משפחתי*. אשמח מאוד לעזרה
הודעה אחרונה מאת hosamz, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 895 צפיות
ראיתי אתמול רכב, יד 2, שלפני שנתיים וחצי הוחלף לו המנוע. לפי הבעלים, הוא עלה על המדרכה וגרם לנזילת שמן, שרק כשהיה מאוחר מידי הוא שם לב אליה. הייתי שמח לדעת אילו דברים שווה לבדוק בהקשר הזה, האם זה רכב שכדאי להתרחק ממנו או שזה דווקא לא כזה נורא(ואולי עדיף, בהתחשב בכך שהחליפו למנוע של שנתון חדש יותר מהרכב עצמו). תודה
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מישהו כאן חווה או מכיר מישהו שחווה את ירידת הערך של ספארק (מהשנים האחרונות, נגיד 2016) כמה הרכב מאבד מערכו אחרי שנתיים? המחירון של יד 2 אומר שהם נמכרות באיזור ה58,000 היום (דגם 2016) מישהו יודע כמה זה ריאלי? האם יש צפי מה יקרה לרכב בשנים הקרובות? יש משהו שעתיד להשפיע על ערכו כמו שינוי צורה וכ'?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
היי אני ממש הולך לאיבוד, אשמח לעזרה של התותחים פה, אני רוצה לקנות רכב ראשון שיהיה בבעלותי, עד היום היה לי רכבים של העבודה i20 מזדה 2 פיאט וכו.. אני רוצה רכב שיהיה אמין וחסכוני בדלק שיחזיק עליות טוב וישרוד את ה5-10 שנים. חוץ מזה לא משנה לי כלום. בהתחלה חשבתי להשקיע 15k על רכב יד שנייה אבל הבנתי שמשהו נורמלי צריך סביב 30 אבל אם יש אפשרות למשהו חדש לגמרי כמו דציה ב50k או רכבים משנתיים האחרונות אני אוכל לנסות לגרד את זה.. אז מה עדיף? אשמח לכל עזרה בנושא, תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
אז החלטתי ללכת על הפיג'ו 108 גיר רובוטי. רכב שמאוד מתאים לי לשנים הקרובות מבחינת תוואי הנסיעה שלי והצורך שלי ב חיסכון בדלק ועלות תחזוקה נמוכה. בהתחלה התכוונתי לקנות את הרכב מ 0 ק"מ בעלות של 57,000 לא כולל אגרת רישוי. אך קיבלתי הצעה הרבה יותר משתלמת לדעתי מהיבואן של פיג'ו: מדובר ברכב 2018 החדש שמגיע עם מצלמת רוורס וחיישני סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית. קיבלתי הצעת מחיר הכוללת גם חיישני רוורס, קודנית + עלוקה ואגרת רישוי ב 63,500 ש"ח (אחרי התמקחות על ההנחה הראשונית). הבדל של 5,000 ש"ח בין היבואן ל0 ק"מ לדעתי הרבה יותר משתלם במיוחד שאני מקבל יד 00 ואת הגירסה החדשה שכוללת את האבזור והמנגנוני בטיחות. מה דעכם על ההצעה מחיר ועל הרכב עצמו? הרכב מיועד בעיקר…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
היי, בעוד מספר חודשים צריכים להצטרף אלינו 2 עוללים טריים, אבל רכב ליסינג צריך להחליף כעת. את כסאות הבטיחות אני רוצה לקנות בשלב מאוחר יותר, לכן אין לי אפשרות לגרור אותם ולדחוף לכל רכב ולראות מה קורה. השאלה היא היכן יכנסו בקלות רבה יותר 2 כסאות בטיחות (Chicco Nextfit) בחיבור Isofix ומבוגר מרגיע ביניהם במקרה הצורך. את האוקטביה אני מאוד אוהב (זו תהיה האוקטביה השלישית אם אחליט לקחת), יש מאחור מרווח רגליים טוב מאוד ותא מטען שיכול להוביל קבוצת כדורגל. תעלת ההינע קצת מציקה. מהנהיגה בנירו התלהבתי מעט פחות, היא נוחה לי פחות ותא המטען מצומק יחסית. לחיוב מרווח הרגליים מאחור מצויין, אין תעלת הינע מפריעה והיא מעט גבוהה יותר - אולי יהיה קל יותר לרתום ולהוציא עוללים. …
הודעה אחרונה מאת samg, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי שלום, אני מחפש רכב משפחתי מרווח ונוח ומותאם לילדים. מקום לעגלה בפאגז', מקום מרווח לכיסאות ילדים במושבים האחוריים. הכיוון הראשוני היה ניסאן טידה שנת 2011 רכב שעמד במסגרת התקציב, איך האישה לא אוהבת את הנראות של האוטו. עוד כיוונים שעלו פורד פוקוס, יונדאי i25/i30. הייתה מחשבה רצינית להתקדם ולסגור על רנו פלאונס בנזין 2011, ואז קיבלנו פידבקים על הפנים מכמה מכרים על הרכב שאמרו להתרחק...ים בעיות ותקלות. כרגע תקועים ולא יודעים מה לעשות, נשמח לשמוע המלצות
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 55 תגובות
- 16.2 אלף צפיות
אהלן.. אני מתעניין בסוזוקי סוויפט החדשה,או כמו שקראו לה בארץ.."סופר סוויפט". חשוב לציין : בדגם הידני בלבד ! אשמח לשמוע ביקורות,חוות דעת,בכל הנושאים האפשריים על הרכב. אבזור,בטיחות,'כוח',יציבות בקיצור כל דבר טוב או שרע מהידע או הנסיון המקצועי שיש לכם לתת. דבר נוסף שחשוב לציין,אני כרגע נוהג על I20 החדשה ידנית (2015) ומאוד מרוצה,אם כי היא טיפה חלשה ובעלת אבזור מינימליסטי..השיקול הוא האם להחליף בינהם,שאגב יהיה דרך טרייד אין ומימון. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Westin, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. רוצה להתייעץ איתכם לפני רכישת היונדאי I25 שנת 2018. מישהו שיש ברשותו את הרכב בצורתו החדשה ? יכול לספר קצת על הרכב? האם בכלל הצורה החדשה הגיעה לארץ ? תודה ויום מדהים לכולם!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לעצתכם. לקחתי קיה לבדיקה לאחר שבעל הרכב סיפר על שפשוף מאחור שהוא תיקן. מצ"ב תוצאות הבדיקה של מ.מ.מ. מה דעתכם על סעיפי השילדה והמרכב? בנוסף רשום שהמנוע לקוי ומצורף דוח בדיקות - איפה יש משהו לקוי? תודה!
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. בחיפושיי אחר רכב נתקלתי באימפרזה 2005 4X4 1.6 ידני. מאחר ואין לי ניסיון עם רכבי 4X4 אשמח לשמוע את דעתם של בעלי ניסיון ומביני עיניין בקשר לדגם המדובר. יתרונות, חסרונות (עד כמה גבוהה צריכת הדלק?), עלויות אחזקה, טיפולים שוטפים וכל מה שלדעתכם חשוב לדעת. תודה רבה לעונים רן.
הודעה אחרונה מאת imprezadude, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם , אשמח לעזרה ויעוץ בבחירת הרכב . בהתאם לתקציב ולדרישות שלי אלה שני הרכבים שעלו לגמר , התקציב סביב 80K , דרישות : רכב מנהלים/משפחתי גדול , מרווח, כוח , אמינות , טיפולים נוחים , שיראה טוב , וכן קצת לוד יפה ולא משעמם , פנים רכב שיהיה נעים לעין. מאליבו 2014 מנוע 2.0 טורבו 259 כ"ס אלטימה 2014 מנוע 2.5 182 כ"ס המחיר שלהם דיי דומה הפרשים קטנים , אשמח לקבל חוות דעת על מה כדאי ללכת , אם יש מישהו עם ניסיון אישי ברכבים האלה זה יעזור מאוד . ובנוסף איך הולך המחירון של הרכבים האלה האם נמכר במחיר מחירון או בפחות . תודה מראש על העזרה .
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
