Jump to content

tomer861

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

הנקודות של tomer861

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני מתלבט ואשמח לעזרה, רגיל לגולף 2010, נהג צעיר מתבלט האם כדאי לקנות רכב באותה קטוגריה או לקנות רכב סופר מיני (לדוגמא איביזה) ולעלות לשנתון בערך 2012 מול 2015 אשמח לעזרה והמלצות לרכב מתאים
  2. אני בחו"ל וזה רכב של השכרה ולפני שאני מתחיל להסתבך עם חברת ההשכרה ומוסכים חשבתי שאולי אוכל לפתור את הבעיה בעצמי.. כן נורת ESC בשילוב נורת לחץ אוויר ושגיאה בAUTO HOLD , כרגע אני לא ליד תחנת דלק, מחר אנסה לנפח אוויר. חשבתי אבל שאפשר לאפס פשוט את הלחץ אוויר כמו שהם וזה יסדר את הבעיה כמו שהכרתי בפולו הקודמת שלי, אבל עכשיו כל המערכת נמצאת במערכת מולטימדיה והיא עושה לא כל כך רוצה לזרום..
  3. שלום לכולם יש לי 3 שגיאות בגולף 2015 ידנית שאיני מצליח לפתור לצערי. נורית לחץ האוויר דולקת וכמו כן יש נורית של ECS שאומר שאינו עובד בנוסף לAUTO HOLD אני מניח שכל הבעיות האלה נגרמות בעקבות השגיאה בלחץ האוויר אך איני מצליח לאפס אותו ניסתי דרך המערכת מולטימדיה המרכזית לאפס אך ללא הצלחה. אשמח לעזרה
  4. אפשר לבצע משלוח לאלו שגרים רחוק?
  5. השאיפה זה לרכוש מגב במחיר שפוי. פעם שעברה שבדקתי במוסך היבואן הוצע לי סט מגבים קדמי בכמעט 400 שקל כשלאחר מכן מצאתי ברבע מחיר באתר באינטרנט
  6. שלום לכולם, אני מחפש זמן מה מגב אחורי לפולו 2010 לשנתון הזה יש קליפס מיוחד שלא מצאתי בסוגי מגבים רבים שחיפשתי מלבד מגב מסוג פלקס גולד משהו בסגנון אך לצערי זה רק מגב קדמי, אשמח אם מישהו יכול להפנות אותי למקום אשר בו ניתן להזמין מגב מתאים תודה לכל העוזרים
  7. שלום אני מחפש מגבים שמתאימים לפולו הדגם החדש אך אני לא מוצא , האם הפתרון היחיד זה מגבים מקורים שעולים כמו מיכלדלק בערך??
  8. ?? אף אחד לא נתקל בתופעה???
  9. שלום לכולם יש לי פולו 2010 ויש שריקות מעצבנות של רוח שאני לא מצליח לאתר את מקומן אז לכל בעלי הפולו למינהם, זה משהו נפוץ? או שזה רק אצלי
  10. יש למישהו מי יכול לעשות טת זה באזור באר שבע?
  11. זה לא מופיע לי במדיה , זו הבעיה..
  12. שלום לכולם ברגעים אלו ממש אני תקוע עם המערכת מפורקת לאחר שאין לי בתפריט המדיה AUX קניתי כבל וחיבתרי אותו כמו שרשום, מישהו עשה את זה ויכול לעזור לי?
  13. יש המלצות למערכות כאלה?
  14. שלום לכולם אני מחפש מערכת מולטמידה חביבה וזולה לפולו עדיפות לדיבורית וGPS חשבתי על הRCD 510 באיזה מחיר אפשר להשיג אחת , אפשר גם יד שניה
×
×
  • תוכן חדש...