Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

רוצה להתייעץ איתכם לפני רכישת היונדאי I25 שנת 2018.

 

מישהו שיש ברשותו את הרכב בצורתו החדשה ?

 

יכול לספר קצת על הרכב?

 

האם בכלל הצורה החדשה הגיעה לארץ ?

 

תודה ויום מדהים לכולם!

יונדאי-i25-אקסנט-2018-out001.jpg

פורסם

עדיין לא משווקים את הדגם החדש.

הדגם הישן מיושן ולא מצדיק רכישה.

גם ביד ראשונה 0 קילומטר יש לו מתחרים עדיפים.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

נסעתי בשישי האחרון על I25.

הרכב בסך הכל מציג חבילה מאוד מאוזנת של חטיבת כוח סבירה (גיר פלנטרי 6 הילוכים שמוציא מהמנוע את המיטב), אבזור מקובל, נוחות ממוצעת, צריכת דלק ממוצעת של 1:13.5 בנסיעה בינעירונית הררית.

 

בנושא האמינות אני לא יכול לספק מידע, אבל יונדאי כמו יונדאי מהשנים האחרונות - היא תפגין אמינות טובה+.

 

סה"כ רכב נחמד, שבמחיר הנכון שווה קנייה (מתחת ל 100K כמובן).

פורסם
נסעתי בשישי האחרון על I25.

הרכב בסך הכל מציג חבילה מאוד מאוזנת של חטיבת כוח סבירה (גיר פלנטרי 6 הילוכים שמוציא מהמנוע את המיטב), אבזור מקובל, נוחות ממוצעת, צריכת דלק ממוצעת של 1:13.5 בנסיעה בינעירונית הררית.

 

בנושא האמינות אני לא יכול לספק מידע, אבל יונדאי כמו יונדאי מהשנים האחרונות - היא תפגין אמינות טובה+.

 

סה"כ רכב נחמד, שבמחיר הנכון שווה קנייה (מתחת ל 100K כמובן).

 

נסעת על הI25 שמוצגת בהודעה ראשונה ? או הצורה הישנה ?

פורסם (נערך)

פות"ש ,אתה יכול לנסות לחפש את אחותה באפס ק"מ, הריו סדאן החדשה.

נסעתי בשישי האחרון על I25.

הרכב בסך הכל מציג חבילה מאוד מאוזנת של חטיבת כוח סבירה (גיר פלנטרי 6 הילוכים שמוציא מהמנוע את המיטב)

סה"כ רכב נחמד, שבמחיר הנכון שווה קנייה (מתחת ל 100K כמובן).

אם נסעת בארץ על שישה הילוכים כנראה שנסעת על ה1.4 הרציפה.

ל1.6 עדיין יש גיר 4 הילוכים מיושן.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
נסעת על הI25 שמוצגת בהודעה ראשונה ? או הצורה הישנה ?

 

ברור שהישנה, החדשה עדיין לא משווקת.

 

אם נסעת בארץ על שישה הילוכים כנראה שנסעת על ה1.4 הרציפה. ל1.6 עדיין יש גיר 4 הילוכים מיושן.

רציפה?

הייתי בטוח שזו תיבה פלנטרית, התיבה ממש מחלקת את ההילוכים ולא נתקעת בסל"ד כמו תיבות רציפות שאני מכיר.

פורסם

גם אני התרשמתי ממנה יחסית לטובה, ובתור אחד שלא סובל אותן לא הייתי מתנגד לה במקום ה4 הילוכים שהיו לי בi30 2011.

יש תיבות רציפות עם דימוי הילוכים.

העברת הילוכים ידנית או נסיעה בעלייה תלולה חושפות את האופי הרציף שלה.

פורסם
נסעתי בשישי האחרון על I25.

הרכב בסך הכל מציג חבילה מאוד מאוזנת של חטיבת כוח סבירה (גיר פלנטרי 6 הילוכים שמוציא מהמנוע את המיטב), אבזור מקובל, נוחות ממוצעת, צריכת דלק ממוצעת של 1:13.5 בנסיעה בינעירונית הררית.

 

בנושא האמינות אני לא יכול לספק מידע, אבל יונדאי כמו יונדאי מהשנים האחרונות - היא תפגין אמינות טובה+.

 

סה"כ רכב נחמד, שבמחיר הנכון שווה קנייה (מתחת ל 100K כמובן).

 

לאימי יש כזו מודל 2011 מנוע 1600.

האמינות מופתית עד היום.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

רכב מיושן בסיסי ונחות, אין שום סיבה לרכוש את הרכב הזה בשנת 2018, במיוחד שמי שקונה אותו הם בעיקר חברות ליסינג אשר מוציאות אותו למכירה במחירי ריצפה.

אני הייתי מתרחק וקונה רכב אחר , יש תמורה טובה הרבה יותר ל 100K מאשר הרכב הנ"ל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

במקומך הייתי חוסך בין 20 ל-15 אלף ש"ח ורוכש פיאט טיפו/סיטרואן קקטוס.

תמורה הרבה יותר גבוהה ורכבים יחסית חדישים.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...