Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנחנו משפחה קטנה זוג+ילדה וכלב בינוני, רוצים לקנות רכב סופר מיני.

במהלך השבוע אני משתמשת בו לצורך נסיעה יומית של 30 ק"מ לעבודה, ובסופ"ש טיולים אקראיים.

 

תקציב +-30K

דרישות:

+ בטיחותי

+ חסכוני בדלק

+ מקום לכסא תינוק מאחור ובבגאז' לעגלה

+ רכב אמין שלא יתקלקל כל הזמן ושמוסכים יטפלו בו במחירים סבירים(כרגע יש לנו רנו קליאו ומוסכים לא ששים לטפל לנו באוטו מה גם שהטיפולים יקרים)

+ שלא יהיה רכב יקר מדי, אני לא מתכוונת לעשות עליו ביטוח מקיף

 

איזה רכב יתן לנו את התמורה הטובה ביותר למחיר ויחזיק איתנו לפחות ל 5 שנים בלי להתפגר)

 

בעלי רוצה שנקנה ידנית, אני לא שוללת גם אוטומט (כי אני רואה שיש הרבה דגמים שלא קיימים בידני)

חשבנו על ניסן מיקרה, פורד פיאסט, אופל אסטרה, סקודה פאביה

קיה ריו (יש רק אוטומט)

טויוטה יאריס ( קצת חורג מהתקציב- האם שווה להוסיף עליה כסף? נותנת תמורה טובה יותר?)

קראתי גם על שברולט סוניק ( קצת חוששת כי לשברולט יש שם רע...)

 

המון תודה!

פורסם

אני הייתי מציע לך לחשוב על הקליאו 0.9 טורבו ידנית,עסקה מצויינת.. ותמורה למחיר

אני בעצמי רכשתי אחת..

אך תחכי לעוד הצעות פה אם בא לך

 

Sent from my LG-H870DS using Tapatalk

Using Tapatalk

פורסם (נערך)

הונדה ג'אז ידנית - לא חושב שתמצאו משהו טוב יותר מבחינת צריכת דלק/מרווח/בטיחות.

חסרון זה מחיר רכישה יחסית גבוה - אבל בידני זה מתקזז.

עוד אופציה זה הפולו/פאביה 1.4 ידניות רכבים אמינים ויחסית חסכוניים - יותר זולות מהג'אז כך שיאפשרו לכם קניה של רכב חדיש יותר ביחס לג'אז.

עריכה אחרונה על ידי abl155

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם

ידני יתן צריכת דלק טובה יותר עם אמינות של גיר ידני.

הפיאסטה ידנית אופציה טובה ובטיחותית עם 7 כריות אוויר.

אתם שקרובים בתקציב לפיגו 208, רכב נוח מאוד,בטיחותי ולא, רכב צרפתי לא נכנס כול הזמן למוסך.

הקליאו עם מנוע 0.9 יחסית זריזה אבל מעל התקציב, יש כאלו עם מנוע 1.2 שקרובים לתקציב שלכם, המנוע לא זריז בדומה לפיאסטה אבל אמין.

הרכב עצמו קשיח יותר מהפיגו, אם כבר לקנות אותה המלצה חמה למנוע 0.9 טורבו.

וישנה גם יונדאי i20 ידנית כמו כול הסופר מיני החיסרון העיקרי זה מנוע 1.2.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

רק שבתקציב שלה היא תצטרך לרדת לפחות ב5 שנתונים או לרכב שחוט בשנתונים שהוזכרו בגלל הלוגו המהולל של הונדה מקדימה.

 

אני גם ממליץ על ה208 והפיאסטה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני בעצמי קניתי לפני שבועיים 208. רכב נהדר אין מילים מנוע 1.2 דיי חזק ומאוד חסכוני סלון מעוצב ונוח ומרווח יחסית ועל פי המוסכניק שמתמחה ברכבים הנ''ל הם לא עושים בעיות.

עוד אופציה זאת הקיה ריו היא מרווחת יותר מאחור מה שיעזור לכם עם הבוסטר סחירה יותר מה שיקל על המכירה ומוניטין האמינות שלה טוב יותר אבל תצתרכו לקנות רכב ישן יותר עם יותר ק''מ ועם פחות פינוקים.

×
×
  • תוכן חדש...