אני שוקל להוציא רישיון D3 לצורך העניין (כמובן שכל הנושא עדיין בבדיקה של עלות מול תועלת) .
לגבי דוגמאות, כמו שאמרתי אני עדיין בשלבי גישוש ראשוניים, כרגע אני חושב על 3 אופציות:
1.
פולקסוואגן קראפטר - נראה רכב מרווח ויחסית לא יקר, מבית טוב.
2. רנו טראפיק מהשכרה - מחירים יחסית טובים - אמינות מפוקפקת.
3. טרנזיט - סוס עבודה, אבל עדיפות נמוכה כי קשה להשיג עם קילומטרג וגיל סבירים.
4. גמפי - מחיר טוב, אמינות מפוקפקת, קטן ייחסית...