Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה דוגמא לא מזמן,

אנשים שהיו חייבים לרשות השידור ועוקל להם הרישיון(פיזית לא היה בתוקף,מסתבר שללא ידיעתם) ובכל זאת בוטחו - כשהיה תאונה החברת ביטוח התנערה מהם.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היה דוגמא לא מזמן,

אנשים שהיו חייבים לרשות השידור ועוקל להם הרישיון(פיזית לא היה בתוקף,מסתבר שללא ידיעתם) ובכל זאת בוטחו - כשהיה תאונה החברת ביטוח התנערה מהם.

 

חברת הביטוח תמיד תנסה להתנער ולצאת בנזק הכי פחות שיש במקרה שהיא צריכה לשלם כסף למבוטח. זה בסופו של דבר חברה שמרוויחה כסף ולא לתועלת הציבור.

אני חושב שאתה טועה שהצליחו לבטח אותם עם רישיון לא בתוקף , זה כמו שאני עכשיו בלי רישיון יקנה רכב יתקשר לחברת ביטוח לבטח אותי , חברות הביטוח מקושרות בנתונים מול משרד התחבורה ולכן יראו שלאותו אדם אין רישיון או רישיונו פסול או כל סיבה כזו או אחרת.

בנוסף אם חברת הביטוח היית מבטחת כל אחד , לא היו שואלים אותך 20 שאלות לפני כן , כנראה שאותם אנשים כבר היו מבוטחים ובמהלך השנה רישיונם עוקל אך לא ידעו זאת וחברת הביטוח ממשיכה לבטח כי מבחינתם מה שחשוב זה האישור הראשוני כדי לקבל את הפוליסה הם התנאים X Y Z , ואם אתה עומד בתנאים האלו הם יבטחו אותך , ואם לא אתה לא תבוטח.

ובכל זאת אותם אנשים עשו תאונה באותה תקופה שכבר היו מבוטחים ואז כשיש תאונה חברת הביטוח מבקשת ממך שתשלח להם המון פרטים כמו תצלום הנזק מיקום שעה וכו' וכו' ואחד מהם זה תצלום רישיון הנהיגה של הנהג , ולכן מכאן זה הגיע שהם ראו שאותו נהג הוא בכלל עם רישיון מעוקל/פסול ולכן התנערו מהאחריות.

פורסם

מי שיכול לקנות מרצדס שעברה טוטל לוס ב 25K מתחת למחירון, להנחתי יכול להוסיף את ה 25

 

וייתן לעצמו לישון בשקט בלילות!

 

הרפתקה לא משתלמת

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

אני עדיין לא מצליח להבין אותך ידידי.

כולם אומרים לך שמדובר בנבלה סרוחה.

אתה עוד לא באת להתחתן ואתה חושב על גירושין?.

אתה מדבר על טוטאלוס? למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? חסר מכוניות בארץ?

מה אתה מחפש ברכב? אני בטוח שיש רכבים הרבה יותר טובים.

קח בחשבון שאם הרכב תוקן בצורה חוראנית הוא גם ייסע ככה וימרר לך את החיים במוסך.

פורסם

בוא תנסה עוד גישה.

תפנה לחברת הביטוח שהסכימה לדברייך לבטח את הרכב עם כלל הנתונים שהצגת לה.

הפעם תמסור להם שהרכב היה אובדן להלכה. (גילוי נאות הוא ל2 הצדדים)

תחזור אלינו עם התשובה שקיבלת.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
מי שיכול לקנות מרצדס שעברה טוטל לוס ב 25K מתחת למחירון, להנחתי יכול להוסיף את ה 25

 

וייתן לעצמו לישון בשקט בלילות!

 

 

כל מילה בסלע. לא רק לקנות, אלא גם לתחזק אותה.

פורסם

עדכון

לאחר בירורים רבים , הצלחתי להשיג את סוכן הביטוח אשר היה מבוטח אצלו כאשר הרכב עבר תאונה

יש דוח שמאי עם ירידת ערך של 10%.

הרכב עבר תאונה מקדימה , הוחלפו חלקי פח , מזגן , גריל , פנסים וכו'.. ועוד כמה דברים עדיין לא קיבלתי את הדוח שמאי מחכה לו למייל.

הסוכנת ביטוח אמרה שזאת לא היית תאונה רצינית , למרות ערך גבוהה של 74,000 ש"ח זה עדיין לא מאזדה , זה מרצדס כל חלק מגיע לאלפי שקלים.

בכל מקרה ערך הנזק היה 74,000 ש"ח של התאונה.

מכיוון שמדובר במרצדס וכל פנס לבד עולה 10,000 ש"ח ערך הנזק קפץ לערך כל כך גבוהה בקלות שהמחירון באותה תקופה היה 154 אלף , והכירו בו כאבדן להלכה כי לא היה משתלם לחברת הביטוח.

פורסם
אם חברת הביטוח קבעה 10% ירידת ערך מסחרית, בפועל רכב כזה לדעתי יימכר ב 35%-50% ממחיר המחירון.

תלוי איזה רכב , אם מדובר במאזדה , אתה צודק.

אבל אם מדובר ברכב למשל כמו אאודי טיטי שממילא נמכרת מעל המחירון אתה טועה

היום רכב שקיבל מכה מאחורה בטמבון וקבעו לו ירידת ערך של 5% , והמחירון שלו 100 אלף , נראה לך באמת שהרכב שלו ימכר ב-60 אלף ?

אתה מגזים , ירידת ערך של 50% חח

פורסם

בחיי שאני לא מצליח להבין אותך.

אבל אם אתה חושב שזו קנייה מוצלחת חרף האזהרות כאן בפורום, בהצלחה. קח בחשבון שרכב מבוקש באמת עם נתונים טובים נמכר מהר מאוד ואם באמת היה מדובר ברכב טוב ושמור ומבוקש הוא כבר היה לא רלוונטי.

פורסם
בחיי שאני לא מצליח להבין אותך.

אבל אם אתה חושב שזו קנייה מוצלחת חרף האזהרות כאן בפורום, בהצלחה. קח בחשבון שרכב מבוקש באמת עם נתונים טובים נמכר מהר מאוד ואם באמת היה מדובר ברכב טוב ושמור ומבוקש הוא כבר היה לא רלוונטי.

אל תשכח שגם אם אני ירסק את הרכב או יגנבו לי אותו אני אקבל 100,000 ש"ח מחברת הביטוח.

זהו הסכום פחות או יותר שאני משלם על הרכב.

בכל מקרה אחכה לקבל את דוח השמאי שמפרט את כל מה שהחליפו והעדכן

פורסם

רכבים כאלה במצב כזה לא נמכרים במחירון,

אם תנסה למכור לבד תגלה ש100K זה חלום רחוק - עובדה שאותו בעל מגרש לא מכר אותה עד עכשיו בסכום הזה.

 

עוד נקודה למחשבה,

לחברת ביטוח לא היה משתלם לתקן את הרכב בערך של 50% - בשביל שלסוכן יהיה משתלם להחזיר את הרכב לכביש הוא צריך להשיג את התיקון הזול ביותר שאפשר, מה שמעיד לרוב על רמת התיקון שבוצעה לאחר התאונה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אל תשכח שגם אם אני ירסק את הרכב או יגנבו לי אותו אני אקבל 100,000 ש"ח מחברת הביטוח.

זהו הסכום פחות או יותר שאני משלם על הרכב.

בכל מקרה אחכה לקבל את דוח השמאי שמפרט את כל מה שהחליפו והעדכן

 

אם לסבתא היו גלגלים, היא הייתה רכב אספנות.

אם אתה קונה רכב בידיעה שאול תרסק אותו אחר אלף מחילות, הגישה שלך בהחלט לא נכונה.

ולמה שתרסק אותו או שיגנבו אותו? למה לא ליהנות מהרכב?

האם כשאתה מתחתן עם בחורה שלהורים שלה יש כסף ואתה יודע שהיא בעייתית בלשון המעטה, אתה כבר מפנטז באיזה רכוש גדול תצא אחרי הגירושין עוד בזמן החופה?.

אחר אלף מחילות, אני לא מצליח להבין איזה הגיון יש פה במיוחד שלא אני שאולי הגנים הכורדיים שלי מקשים עלי את ההבנה, אבל עוד חכמים פה אמרו לך בפירוש לא להתקרב.

אגב, המילים שכתבת עלולות לסכן אותך בכך שישמשו ראייה נגדך ע"י חברות הביטוח.

לדעתי ידידי היקר, אתה מסונוור ולא רואה את התמונה המלאה.

פורסם
עדכון

לאחר בירורים רבים , הצלחתי להשיג את סוכן הביטוח אשר היה מבוטח אצלו כאשר הרכב עבר תאונה

יש דוח שמאי עם ירידת ערך של 10%.

הרכב עבר תאונה מקדימה , הוחלפו חלקי פח , מזגן , גריל , פנסים וכו'.. ועוד כמה דברים עדיין לא קיבלתי את הדוח שמאי מחכה לו למייל.

הסוכנת ביטוח אמרה שזאת לא היית תאונה רצינית , למרות ערך גבוהה של 74,000 ש"ח זה עדיין לא מאזדה , זה מרצדס כל חלק מגיע לאלפי שקלים.

בכל מקרה ערך הנזק היה 74,000 ש"ח של התאונה.

מכיוון שמדובר במרצדס וכל פנס לבד עולה 10,000 ש"ח ערך הנזק קפץ לערך כל כך גבוהה בקלות שהמחירון באותה תקופה היה 154 אלף , והכירו בו כאבדן להלכה כי לא היה משתלם לחברת הביטוח.

 

וואלה שיכנעת אותי.

אם החליפו לרכב רק מכסה מנוע, פגושים, פנסים, דלתות, משקוף, חלקי פח אחרים, מזגן אז בכלל אין מה לחשוב.

 

מה גם שאתה מקבל אותו במחיר מחירון!!!

תשמע, לקבל מרצדס במחיר מחירון, אחרי טוטאל לוס זה מציאה שחבל על הזמן.

ועוד שהסוחר תיקן אותה בשטחים עם חלקים גנובים! ולא במורשה אצל הגנבים האלה. אין דברים כאלה.

 

נראה לי העין של כולם כאן צרה עלייך או שהם מתכננים לקחת לך את המרצדס A200 מתחת לאף. אני במקומך רץ לקנות אותה.

תראה לכל החב'רה בשכונה למי יש מרצדס.

פורסם

הבן אדם דוהר עם הראש בקיר, תנו לו לדפוק את הראש. לפחות יהיה לנו את התענוג אחרי שבוע לרשום "אמרנו לך".

תקנה את הרכב וזהו, אם אתה מחפש חותמת לקנייה אתה בטוח לא תמצא אותה כאן.

 

תחפש בפורום סוחרי רכב, אני בטוח שהם יגבו את כל הטענות שלך ויצדיקו כל מילה שתגיד.

 

תתחדש!


×
×
  • תוכן חדש...