Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם 1.75 תהיה בסדר.

מושבי ה- 208 לטעמי מאוד נוחים ואחרי שמתרגלים לתנוחת הנהיגה הייחודית של פיג׳ו, לא מבינים בכלל איך אפשר לנהוג כשההגה מול הפרצוף. הכל עניין של הרגל.

 

בנוגע לשדה הראיה, הקורה הקרובה לנהג די רחבה, קצת מגביל בעיקולים שמאלה. מכיר כאלה שזה בכלל לא מפריע להם.

תנוחת הנהיגה זה דבר אינדיבידואלי. תנסה לשבת באחד הרכבים שחונים אצלם במגרש.

אני מאוד אהבתי את הטיגואן אבל בשום צורה לא מצאתי תנוחה נכונה או אפילו נסבלת.

בזמנו אבי מאוד רצה לרכוש את הסוויפט, אותו סיפור.

קרדיט ל- misterb על התמונה

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אוקיי אז דיברתי עם הנציג שוב.

 

208 כרגע אין בכלל לפי דבריו (לפחות אין בסניפים שבסביבת אשדוד, ולמשוך רכב הוא אמר שאי אפשר).

 

הוא אמר לי שייתכן שתיכנס רנו קליאו אטמוספרית בקרוב. הוא גם הציע הונדה ג'אז ויונדאי i20.

 

מה אתם אומרים?

 

 

לגבי תנוחת הישיבה, שיחקתי קצת עם הכיסא (בעיקר עם הגובה). עושה רושם שהעלאה של הכיסא גם מיישרת את הזווית שלו קצת.

 

הצלחתי לשפר במעט את המצב אבל זה עדיין לא זה.

 

אגב, התיבה הרציפה מתחילה להתחבר לי, לא כזה נורא כמו שחשבתי.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

מהדגמים שנתת אני חושבים שהייתי הולך על הג'אז.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הממ, היא יותר נוחה מהיאריס לדעתך?

 

אני מבין שגם לג'אז גיר רציף.

 

אולי אקפוץ לראות באחד הסניפים .

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
אוקיי אז דיברתי עם הנציג שוב.

הוא אמר לי שייתכן שתיכנס רנו קליאו אטמוספרית בקרוב.

הקליאו 4 האטמוספרית האחרונה הייתה 1.2 ידנית , אוטומט זה 1.2 טורבו בלבד אלא אם כן מדובר בסטיישן ושם קיים גם דגם דיזל.

או שהוא מציע לך קליאו דור 3 עם ה1.6 4 הילוכים המיושן, הייתי מדלג עליה.

לא ראיתי שהזכירו אבל אם הציעו לך 208 אולי היא כן קיימת.

סיטרואן C3, אמנם לא ראיתי שהיא אופציה ומה שיש בהשכרה זו רמת הגימור הנמוכה ביותר אבל אם המושבים הם אותם מושבים כמו במאובזרת היא לוקחת את רוב הקטגוריה אם לא את כולה מבחינת נוחות.

פורסם (נערך)

אני עם הנציג בקשר טלפוני בינתיים, בחור ממש נחמד בשם מתן.

 

כשהייתי אתמול בסניף כדי לקחת את היאריס, החנייה שלהם הייתה כמעט ריקה :shock:.

 

208 לטענת הנציג אין כרגע במלאי בכלל.

 

לגבי הקליאו, הוא אמר לי שהסטיישן היא זאת עם הטורבו ויקרה יותר, ואילו האטמוספרית יותר זולה ובאותה דרגת המחיר כמו היאריס הנוכחית, לא אמר כלום על ידני הוא יודע שאני רוצה רק אוטומט.

 

C3 לא הוצעה לי בכלל משום מה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

שטויות - יש לי לא סטיישן אוטומטית במרת הגימור הנמוכה ביותר וזה מגיע עם מנוע אחד בלבד בארץ 1.2 טורבו, הוא כנראה פשוט לא מבין(זה בסדר הוא לא אמור להבין במכוניות) - היבואן מעשית לא מייבא שום מנוע אחר(כבר 4 שנים).

 

ייתכן והוא התכוון שהטורבו דיזל הוא היחיד שמגיע בסטיישן.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

נסה אולי מאזדה 2, למרות שהדגם הנוכחי לא ממש נפוץ בהשכרה.

הנוחות טובה והאבזור סביר, יש גיר 6 הילוכים אוטומטי רגיל שקצת יותר נעים מהרציף.

היא בין הקטנות ולא מרווחת כמו היאריס אז כדי לבדוק שנוח לך בנסיעת מבחן קצרה.

גם איביזה לא מאוד נפוצה בחברות השכרה אבל כבר יצא לי לראות כאלה, יחידת הנעה זריזה ואבזור טוב עם מולטימדיה, בקרת שיוט, שליטה מההגה וחיישני אור וגשם.

פורסם (נערך)

הסתכלתי קצת על המפרט של ג'אז ועל מבחני דרך. עושה רושם שהיא מאוד מרווחת ואם אקח אותה ארוויח עוד קצת נפח בתא המטען בלי להתפשר יותר מדי על הקיים.

 

לגבי זה שאולי הנציג לא מבין בדגמים, סביר מאוד להניח שזה כך..

 

נראה לי שאקפוץ לראות אחת באחד הסניפים. :roll:

 

 

כשאני משוחח עם הנציג, (הוא נחמד והכל אבל..) הוא נותן לי הרגשה שאין להם כלום, וגם לא שש לנדב מידע לגבי מלאי של סניפים אחרים :shock:.

 

מוזר שככה הם מתנהלים, בכל זאת.. hertz חברה בין לאומית די גדולה.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

דווקא עם זמינות של ג'אז לא נראה לי שתהיה להם בעיה - שכן חברת ההשכרה הרץ היא בבעלות יבואן הונדה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תבקש לעשות סיבוב ותחליט מה מתאים לך - היתרון של השכרה הוא זה שאתה יכול להתחרט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לנציגי השכרה או ליסינג אין הרבה סבלנות לנסיעות מבחן של רכבים ללקוחות, מצד אחד יש להם עוד הרבה רכבים לגלגל בין לקוחות במשך היום אז אפשר להבין - מהצד השני לקוח שמתחייב לרכב להרבה זמן מחוייבים לדעתי לייצר מנגנון טוב של נסיעות מבחן לדברים האלה.

 

נסה אולי מאזדה 2, למרות שהדגם הנוכחי לא ממש נפוץ בהשכרה.

הנוחות טובה והאבזור סביר, יש גיר 6 הילוכים אוטומטי רגיל שקצת יותר נעים מהרציף.

היא בין הקטנות ולא מרווחת כמו היאריס אז כדי לבדוק שנוח לך בנסיעת מבחן קצרה.

גם איביזה לא מאוד נפוצה בחברות השכרה אבל כבר יצא לי לראות כאלה, יחידת הנעה זריזה ואבזור טוב עם מולטימדיה, בקרת שיוט, שליטה מההגה וחיישני אור וגשם.

 

את האמת? קיימת גירסאת ליסינג/השכרה מוזלת למאזדה 2, רמת גימור אקטיב שלא כוללת בקרת שיוט, גימור סופר פשוט, אין מסך של מערכת מולטימדיה(רדיו שממוקם ממש מצחיק קיים במקום המסך) וכמובן ללא מערכות בטיחות מקוריות(מוביילאי במקום) - אבזור סטנדרטי בקטגוריה.

את המאזדה 2 אקטיב אישית יצא לי לראות אצל 2 חברים בליסינג בחברת ״אלבר״, כנ״ל לשכורות כאלה - אבל אולי יש כן להרץ.

 

לגבי האיביזה לדעתי המלאי האחרון של האיביזה סטייל דור קודם כחלק ממהלך חיסולי המלאי של היבואן נמכרו לחברות ההשכרה במחירים אטרקטיבים - אפשר לנסות לבדוק אם קיים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

אמת :) זה מה שאעשה (נסיעת מבחן- כמובן אם יתאפשר).

 

אם התחושתיות בג'אז (בביצועים) זהה או אפילו נחותה במעט, לקחתי. המרווח והמטען יהוו יתרון חשוב.

 

קשה לי להאמין שג'אז תהיה לי פחות נוחה מהיאריס, אבל מי יודע :shock:

 

 

לגבי ה2 והאיביזה, אבדוק את העניין תודה.

 

 

האבזור לא כזה משנה לי (וגם הביצועים לא כ"כ). חשוב לי שהמושב יהיה יחסית נוח, ושיהיה מרווח לנוסעים מאחור + מטען שיהיה אפשר להכניס בו עגלה במידת הצורך.

 

היום או מחר, אגש לאחד הסניפים ואעדכן מה נסגר בסוף.

 

תודה לכולם בינתיים :)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

×
×
  • תוכן חדש...