Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 301 2013 - חוות דעת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

חלקכם בטח יודעים שאני לא אוהד גדול של מכוניות צרפתיות אבל בימים אלה אני מחפש רכב לאישתי וראיתי שבתקציב מוגבל (עד 25000) אוכל לקנות את הרכב הנ"ל ממודל יחסית גבוה .

האם כדאי לקנות ? מה צריך לבדוק ולהשים דגש ? איך תיבת ההילוכים ?

אשמח גם "על הדרך" לקבל המלצות אחרות , אולי יונדאי i30 2008 ?

 

תודה לעוזרים

פורסם

תיבת ההילוכים זוועתית. רובוטי חד-מצמדי שהוא כמו פארודיה על הילוכים אוטומטיים. השאלה אם אתה או אישתך תסבלו זה או שלא.

יש דברים ביזאריים כמו כפתורי החלונות בקונסולה המרכזית.

אבל: הרכב מרווח, חסכוני, חוץ מההילוכים די נוח ולא במיוחד חלש. אפילו עיצובית הוא לא נוראי.

אין לו שוק בכלל, כך שתוכל לקנות בזול ולמכור בכלום או עד שיתפגר.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

תודה jack457

האם הרכב בעייתי מבחינת תקלות ? או שסתם סטיגמה על רכבים צרפתיים ?

כמובן שבסוף הכל תלוי באיך טיפלו בו ומה עבר בחייו אבל עדיין האם יש לו נטייה להתקלקל ? אני מתכוון במיוחד למנוע וגיר .

פורסם

ממליץ שאשתך תבצע נסיעת מבחן קודם, הגיר ממש אבל ממש דורש הסתגלות, נהגתי על רכב כזה, ומי שחושב לשלב לאוטומט וליסוע - צפוי להתאכזב.

פורסם

איזה מנוע מדובר? אם זה ה1.6 הוא מגיע עם גיר אוטומטי פלנטרי אם זה ה1.2 זה הרובוטי המדובר.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
איזה מנוע מדובר? אם זה ה1.6 הוא מגיע עם גיר אוטומטי פלנטרי אם זה ה1.2 זה הרובוטי המדובר.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

 

אני ראיתי עם מנוע 1.6

פורסם

אם אתה מסתכל על 301 תחפש גם סיטרואן סי אליזה. זה אותו רכב בדיוק (למעט אולי הבדלי ריפוד ואבזור קלילים) אך המותג השונה והיותו פחות שכיח מהפיג'ו מבריח את הקונים אף רחוק יותר.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
תודה jack457

האם הרכב בעייתי מבחינת תקלות ? או שסתם סטיגמה על רכבים צרפתיים ?

כמובן שבסוף הכל תלוי באיך טיפלו בו ומה עבר בחייו אבל עדיין האם יש לו נטייה להתקלקל ? אני מתכוון במיוחד למנוע וגיר .

בפזו המנוע והגיר הם הדברים האחרונים להתקלקל. לפני זה יהיו בעיות חשמל ותלוי איך שמרו עליה, בלאי רגיל או מואץ. היתרון ברכב פשוט הוא שאין יותר מדי דברים שמתקלקלים

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

איזה בעיות חשמל?

 

ה301 הגיעה בכמה גרסאות

יש כאלו 1.2 עם הגיר הרובוטי - המנוע אמין, הגיר כנראה גם, אבל נוראי. תנהג על זה לפני.

 

יש 1.6 עם המנוע במוו שהוא אולי קצת פחות אמין, אבל סביר בתחזוקה נכונה, שהגיעו לדעתי בחלקן עם al4 וחלקן עם הגיר 6 הילוכים החדש. אני לא בטוח לגבי הגירים, אז שווה לבדוק על איזה דגם אתה בדיוק מדבר.

פורסם
איזה בעיות חשמל?

 

ה301 הגיעה בכמה גרסאות

יש כאלו 1.2 עם הגיר הרובוטי - המנוע אמין, הגיר כנראה גם, אבל נוראי. תנהג על זה לפני.

 

יש 1.6 עם המנוע במוו שהוא אולי קצת פחות אמין, אבל סביר בתחזוקה נכונה, שהגיעו לדעתי בחלקן עם al4 וחלקן עם הגיר 6 הילוכים החדש. אני לא בטוח לגבי הגירים, אז שווה לבדוק על איזה דגם אתה בדיוק מדבר.

 

זה לא מנוע של BMW.

זה גלגול של מנוע NFU והוא מוציא 115 כ"ס.

זה מנוע אמין מאוד

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...