Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ללכת למגרש, לתת את הרכב הישן ולצאת עם אחד חדש זו נוחות-ועל נוחות משלמים.

 

נכון, אבל בעייני זה תשלום גבוה מידי ולא משתלם, גם אם צריך לשכור רכב גישור לחודש (2000 ש"ח) זה עדיין לא משתלם. אתה משלם על פערי תיווך סכומי כסף גדולים.

 

 

כשיהיה לי כסף לשלם על הנוחות הזו, פשוט אנתב את כל הכסף לקניית רכב יותר טוב (מודל יותר חדש, ק"מ נצוך יותר) ישירות מבעלים שלו במקום לשלם למישהו על שרות שאני עקרונית בכלל לא צריך.

 

 

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את היעוץ המקצועי של גולשי הפורום בחינם, לא תוכל לקנות בשום מקום בכסף.

החסרון הוא שאם אתה מנסה לחסוך עבודת רגלים - בדיקה, מיקוח, תחושות בטן מול המוכר, את זה הפורום לא יתן לך.

אם תדע לשאול את השאלות הנכונות, תקבל תשובות מצויינות.

אם אתה לא בטוח מה צריך לשאות בכלל, כנראה שיועץ יכול לעזור לך.

פורסם

אחלה, בעיקרון מדובר ברכב שיושב אצל היבואן. הבדיקה עליהם ואני בספק אם ירצו להעלים משהו כמו תאונה.

בוודאי שמדובר בנוחות. זה חוסך לי זמן וטרחה, במיוחד עקב העובדה שאני עובד במשרה מלאה ולומד במקביל.

חשבתי פשוט ליצור קשר עם יועץ, במידה והמחיר שיבקש יהיה סביר, ושהוא יצא את הרכב המתאים לצרכים שלי + יתמקח עבורי (גם ככה לא משהו בזה :)).

פורסם (נערך)

למרות שאישית לא נעזרתי ביועץ כזה, אני בהחלט חושב שזה שירות לגיטימי - יותר מכך, מוזר [1] ששירותים כאלה אינם פופולריים ונפוצים הרבה יותר, לאור המנטליות של שוק הרכב המשומש בישראל. ידע וזמן שווים כסף, ומי שאין לו את הידע ו/או הזמן הפנוי, ישלם על כך, בדיוק כמו שאנחנו משלמים לעתים לאנשי מקצוע אחרים.

 

ספציפית לגבי יועצים בתשלום, נתקלתי כבר מספר פעמים ומכיוונים שונים בהמלצות על ברנש בשם יונתן לטקר. גוגל ופייסבוק יידעו להשלים את שאר הפרטים. אני מדגיש שאין לי כל היכרות איתו ומעולם לא השתמשתי בשירותיו.

 

[1] בעצם לא כל כך מוזר - ישראל ישראלי הרי יודע הכל על מכוניות ויעדיף לחתוך את ה*** במקום לשלם חו"ח 2000 ש"ח למישהו שיימצא לו אקסמפלר משובח.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

מצחיק שאתה מציין אותו, פניתי אליו אחה״צ אחרי שהגעתי לעמוד פייסבוק שלו. נראה מקצועי ולעניין. תודה!

פורסם

בלי קשר למקרה הזה אני רוצה להמליץ לבדוק היטב את היועץ שאתם בוחרים. מכיר מקרה בו יעוץ עשה שיתוף פעולה עם שוכר רכב ובסופו של דבר בן אדם שפנה אליו רכש רכב עם תקלות וק"מ מזוייף.

פורסם (נערך)
למרות שאישית לא נעזרתי ביועץ כזה, אני בהחלט חושב שזה שירות לגיטימי - יותר מכך, מוזר [1] ששירותים כאלה אינם פופולריים ונפוצים הרבה יותר, לאור המנטליות של שוק הרכב המשומש בישראל. ידע וזמן שווים כסף, ומי שאין לו את הידע ו/או הזמן הפנוי, ישלם על כך, בדיוק כמו שאנחנו משלמים לעתים לאנשי מקצוע אחרים.

 

ספציפית לגבי יועצים בתשלום, נתקלתי כבר מספר פעמים ומכיוונים שונים בהמלצות על ברנש בשם יונתן לטקר. גוגל ופייסבוק יידעו להשלים את שאר הפרטים. אני מדגיש שאין לי כל היכרות איתו ומעולם לא השתמשתי בשירותיו.

 

[1] בעצם לא כל כך מוזר - ישראל ישראלי הרי יודע הכל על מכוניות ויעדיף לחתוך את ה*** במקום לשלם חו"ח 2000 ש"ח למישהו שיימצא לו אקסמפלר משובח.

 

בדיוק להפך. לאור המנטליות של שוק הרכב הישראלי ובכלל לאור המנטליות של הישראלים לא הייתי סומך על אף יועץ.

לך תדע אם הוא מקבל קצת כסף מיבואן א'/חברת ליסינג ב'/מגרש ג' כדי להמליץ על רכבים מסוימים. לך תידע אם הוא מבין משהו מהחיים שלו הרי ל"יועץ בקנית רכב" אין כנראה שום פיקוח ושום תקן.

בקניה של רכב יד 2 אין ראש שקט כפי שכבר נאמר, אישית הייתי מנסה לצמצם כמה שיותר את הגורמים שיגרמו לי לכאב ראש, ואם הגורמים האלה עולים לי כסף שאני יכול לחסוך אז אין בהם שום צורך.

כשאתה קונה ישירות מבנאדם פרטי אתה מפחד שהוא ירמה אותך, אתה מפחד שהמכון בדיקה והוא ירמו אותך, אז בשביל מה אני צריך גם להוסיף יועץ לרשימת הפחדים שלי, שהמוכר המכון בדיקה וה"יועץ" ידפקו אותי. מעדיף רק שני גורמים ברשימה.

 

הייתי משקיע קצת זמן ומאמץ באיסוף מידע ובחיפוש בלוחות וקונה את הרכב בעצמי. לחלופין כבר הייתי מעדיף לקנות רכב טוב יד 2 מיבואן, לפחות אולי תהיה תמורה לאגרה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לחשוש שיידפקו אותך זה נכון לכל בעל מקצוע בכל תחום. אם החשש עד כדי כך גדול, עדיף לקנות חדש מהשקית, וגם אז לך תדע, אולי זה רכב שנפל מהמובילית.

 

אני עדיין לא מבין למה להזמין מהנדס שיעשה בדק בית לפני מסירת דירה זה לגיטימי, ולהשתמש בשירותיו של "בלש רכב" שכזה, נתפס כמשהו כל כך מוזר וחריג. שוב פעם, זה שירות להדיוטות, או לאנשים עסוקים, או שניהם ביחד. אתה ואני כנראה לא צריכים את זה.

 

אני מסכים שיש לבחור היטב את היועץ המדובר, ולבדוק את המוניטין שלו. זה לא שונה כאמור מאנשי מקצוע בכל תחום אחר.

חזיר דיזל

פורסם

כפי שכתבת בעצמך, מהנדס עם תעודה זה קצת שונה מ"יועץ" בלי שום תעודה/תקן.

 

בנוסף אני אומר כזה דבר. נניח ולקחתי יועץ רכב אמין ומקצועי. הלך היועץ קנה לי רכב. לאחר חצי שנה התגלתה תקלה משביתה בגיר/מנוע/רכיב יקר אחר.

אני יכול לבוא בטענות לאותו יועץ? לא. אחרי הכל רכב יד 2 ואם אני הייתי יועץ כנראה שהייתי דואג לעשות הסכם שמסיר ממני את האחריות הזו כי גם אם יש לו ראיית רנטגן של סופרמן הוא אף פעם לא יכול להיות בטוח.

 

אז במה בדיוק עזר לי היועץ? לאתר רכב טוב? יש יד 2, אפשר לשוחח עם המוכר, אפשר לקחת למכון בדיקה, ואפשר לקרוא על הדגם בחינם באינטרנט. זה פחות או יותר מה שאותו יועץ נותן לי, ואני יכול לעשות את כל זה בלי לצאת מהבית פרט לאותה בדיקה של לפני קניה.

 

עכשיו כל זה בהנחה שבאמת מדובר באיזה יועץ מקצועי ואמין ולא איזה חאפר שמריץ קומבינות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

כן, היועץ עזר לך (היפותטית) לאתר רכב טוב, ולהמנע מרכבים דפוקים (שאתה ואני אולי יודעים, או חושבים שיודעים, איך להמנע מהם).

 

איך אתה בוחר מתקין/טכנאי מזגנים?

איך אתה בוחר מוביל להובלת דירה?

איך אתה בוחר טכנאי מחשבים/חנות?

איך אתה בוחר גנן לגינה?

איך אתה בוחר... מוסך מומלץ?

שואל באוף-טופיק כמובן... ובאופן כללי - מוניטין והמלצות.

חזיר דיזל

פורסם

מה שאני יכול לעשות לבד ואין ערך לבעל מקצוע אני עושה לבד. מה שאני יכול לעשות לבד ויש ערך מוסף לבעל מקצוע שוקל לקחת בעל מקצוע. מה שאני לא יכול לעשות לבד אני לוקח בעל מקצוע. לרוב זה יהיה בעקבות המלצה שקיבלתי.

 

מבחינתי יועץ לקנית רכב יד 2 הוא משהו שאני יכול לעשות לבד ואין ערך ל"בעל מקצוע", אותו יועץ, מהסיבה הפשוטה שגם אם הוא היועץ הכי טוב שבעולם הוא לא יכול להוריד את הסיכוי שאני יפול על רכב דפוק ל-0, והוא לא יקח אחריות במקרה כזה.

 

עם רוכש רכב בשוק היד 2 ישים דגש על כמה הנחיות וחוקים פשוטים הסיכוי שלו ליפול על רכב דפוק יהיה זהה לאם היה נעזר באותו יועץ אמין ומקצועי, וזה גם לא יעלה לו עוד כסף וגם יוריד את מספר הגורמים שיכולים לדפוק אותו. זו דעתי.

 

אולי מישהו אחר חושב אחרת, לגיטימי, ובגלל זה יש אנשים שעושים מזה כסף.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

ומה לגבי ביטחותו ובטיחות משפחתו? האם ראית את תוצאות מבחני הריסוק של הדאציה? בלי דבר בכלל על הטכנולוגיה והמכלולים המיושנים. רק בטיחות..

 

כנס לסוכנות דאציה ותזמין לך חדש בלי הרבה כאב ראש ,3 שנים אחריות ,פריסה של תשלומים ,

יש מבחר סוגים כולם עומדים בתקציב שלך [ATTACH=CONFIG]498771[/ATTACH]

פורסם

שלום אבי,

ב 99,990 ש"ח תוכל לרכוש דאצ'יה דאסטר אוטומטי חדש. רכב פנאי שטח מצליח, איכותי, אמין ומאוד חסכוני.

נשמח לארח אותך במרכז המכירות שלנו ולהציע לך פתרונות מימון מאוד נוחים. בוא ותצטרף לאלפי לקוחות דאצ'יה מאוד מרוצים

שקנו קנייה חכמה את אחד הדגמים המצליחים ביותר כיום באירופה.

צוות דאצ'יה


×
×
  • תוכן חדש...