Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אחרי שפתחתי אשכול לגבי היונדאי I25 שנת 2018.

 

אני פותח אשכול אחד אחרון לפני קניית רכב חדש השבוע.

 

יש ברשותי תקציב של 95K, לא יותר מזה.

 

אני בן 23, הרכב ישמש אותי לנסיעות לעבודה ( מרחק של 10 דקות )

ובסופשי שבוע לטיולים רחבי הארץ.

 

חשוב שיהיה כוח, צעיר, לא מתבייש על הכביש לא חייב רכב לוקסוס.

שיהיה מאובזר ומפנק.

 

אני מחפש רכב שהוא לא מיני ולא סופר מיני מכיוון שיש לי משפחה שגם תצטרף איתי לנסיעות.

אנחנו 4 נפשות.

לא סיאט ולא סקודה

 

אני שוקל ללכת להוציא רכב מחברת ליסינג בגלל המחיר הנמוך בעשרות אלפי שקלים ולא מהיבואן הרשמי אלא אם כן זה באמת שווה וזה מתאים למחיר.

 

אשמח להצעות. תודה רבה!

פורסם (נערך)

אתה הולך לעשות נסיעות של עשר דקות , המנוע לא יספיק להתחמם ואתה תקבל צריכת דלק גרועה גם ככה.

פורסם פה באיזה שרשור ניסן סנטרה ב100, לא חזקה כמו הפוקוס אבל עדיין שווה בדיקה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

אין הרבה בחירה. עולה לי פיאט טיפו. אולי תתפשר על הונדה ג'אז, היא גדולה בפנים. יש גם ב 100k, שזה חריג, מזדה 2 דמיו. וגם קיה פורטה/ניסאן סנטרה.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

קקטוס כמובן. נמכרת ב-85 באתרי האפס ק"מ למיניהם. היא לא משפחתית בגודל, אבל קצת יותר גדולה מסופר מיני ממוצעת. לארבעה נוסעים היא כנראה מספיק גדולה.

 

שים לב שהחלונות האחוריים לא נפתחים למטה אלא הצידה.

 

למרות שבאופן כללי, בסכום כזה תקבל תמורה הרבה יותר גבוהה מרכב משומש קלות, בלי להתפשר על אמינות. אין הרבה רכבים טובים שגדולים מסופר מיני ונמכרים כחדשים בסכום כזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

הדרישות הן רכב חדש בקטגוריה מעל סופר מיני, כוח סביר ומעלה, מאובזר ומפנק וכל הטוב הזה בעד 95 אש"ח, בקיצור יותר מדי דרישות...

אם תוותר על כוח, יש לך את הסוזוקי בלאנו שמאובזרת היטב אך חסרת כוח.

אם תוותר על אבזור, קיבלת המלצה מצויינת על הפוקוס שהוא לא כזה נורא אך הפנים מיושן.

תוותר גם על כוח וגם על איבזור, תקבל את הטיפו שהיא לא גרועה בשתי הדרישות.

תוותר על הקטגוריה (אך שעדיין יכניס 4 נפשות גם אם לא בנוחות גדולה), יש לך את הקליאו סטיישן.

תוותר על חדש אז בכלל...

מה חשוב יותר?

 

דרך אגב, עם נסיעה יומית כזאת קצרה, אולי הסנטרה היא הפתרון הטוב ביותר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

2008 רכב נחמד, שכנים שלי (2+2) מסתדרים איתו מצוין.

לדעתי, אחיו הקקטוס נותן תמורה יותר טובה למחיר, גם הרגיש קצת יותר מרווח.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

×
×
  • תוכן חדש...