קניתי טויוטה יאריס היברידית מחברת ליסינג. לאחר שנתתי חלק גדול מהסכום לקחתי את הרכב למכון בדיקת רכב ונכשלה שהבלם שלה לא עובד כמו שצריך גם כן דברים קטנים אחרים והחברה הסכימה לתקן את הרכב וכשהתקשרתי הודיעו לי כי חיישן הבלם לא עובד ואמרו לי שיתקנו את זה ועכשיו כמעט שבוע לא סידרו כלום.
עדיין אני לא עשיתי העברת בעלות אבל שילמתי חלק מה אני צריך לעשות לבטל עסקה ? אני חושד שיש להם בעיה רצינית!