Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

אני מתחיל ללמוד שבוע הבא, בממוצע אעשה ביום 120 ק"מ * פעמים בשבוע.. לפעמים פחות. (זה עדיין הרבה)

תחילה חשבתי ללכת על כיוון הדיזל (סטייל - מגאן החדשה \ פלואנס) אבל הבנתי שהאחזקה ב3 שנים הקרובות יכולה להיות יקרה בדיזל אז אלך על משהו קטן, חסכוני ואמין.

 

חשוב לציין שעד היום אני נוהג ברכב של ההורים - קיה פיקנטו ידנית 1 ליטר ואין לי שום בעיה עם זה שהרכב חלש וזה הוא קטן ו"רועש". אומר את זה בגלל שקראתי הרבה המלצות\דיס-המלצות בפורום על רכבים קטנים ולא נוחים לנסיעות ארוכות.

 

תקציב עד 30K, לא משנה לי ידני או אוטומט.

 

הייתי ממש לפני רכישה של פיגו 107 ידנית עם ק"מ נמוך, אבל מישהו אחר הקדים אותי. כרגע מהחיפושים כולם עם ק"מ גבוהה ולא כלכך בא בחשבון.

 

חשבתי להגדיל קציב לניסאן מיקרה\ מיצובישי ספייס סטאר המומלצות ברכב.

שאלותיי הן:

1. מה ההבדלים בינהם? מי יותר חסכונית ואמינה?

2. הגיר האוטומטי שלהם נשמע דיי טוב, האם לא עדיף לרכוש את הגרסה עם הגיר הרציף? (בהסתכלות על כך שרוב הנסיעות שלי יהיו בין עירוניות בשיוט..)

3. או שההמלצה להמשיך לחפש את המיני כמו 107\C1 עם קמ נמוך?

 

אשמח להמלצות נוספות. מעדיף לא לרדת משנתון 2013 כדי לקבל קמ נמוך.

 

תודה ושבוע טוב לכולם!

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

פורסם

הספייס מעט קלה יותר ולכןמלפי המבחנים מעט חיסכןנית וזריזה יותר.

יש להם גיר רציף או ידני בלבד, אין אוטומט רגיל. ובגלל זה בין עירוני הם חיסכוניות.

היו פה מספר תלונות לגבי הגיר בניסן, בספייס עדיין לא נשמעו.

אצלי יש מודל 2014 עם 66 אלף ללא תקלות.

הספייס סטאר לא פחות חיסכונית מהפיגו אך זריזה ממנה, מרווחת ומאובזרת יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם רוב נסיעותך הם בכבישים בין עירוניים בהם מהירות הנסיעה גבוה אמליץ לדלג קטגוריה מעלה ולקנות סופר-מיני ולא מיני.

השיקולים שמביאים אותי לייעץ לך את זה הם בעיקר בטיחותיים:

 

1. על פי רוב האחיזה של רכבי סופר מיני טובים משמעותית מאלו של מיני. סיטואציה של בריחה ממכשול בכביש או התחמקות מרכב אחר יכולה להסתיים שונה מאוד בין רכב אוחז לכזה שלא. נוסיף על כך שלרוב גם מרחק העצירה יהיה קצר יותר ברכב סופר מיני.

 

2. חס וחלילה תאונה - על כביש מהיר, בו לרכב מומנטום גדול משמעותית ביחס לנסיעה במהירות עירונית למסת הרכב ישנה משמעות גדולה בשמירה על הרכבים. אמנם תמיד יהיו רכבים גדולים ממך אבל העוד 200 קילו האלה עשויים להוות פאקטור משמעותי באיך תצא מהתאונה (וזאת בהנחה תחילה שאתה קונה רכב עם דירוג בטיחות גבוה).

 

3. לא קשור לבטיחות - ההפרש בצריכת הדלק בכביש מהיר בין רכב קל לכבד קטן בהרבה לעומת נסיעה עירונית\משולבת.

 

 

בהקשר אלי, לפני שנתיים החלפתי את רכבי מסוזוקי אלטו לפורד פיאסטה עקב מצב דומה לשלך (90 ק"מ ביום על כבישים בין עירונים) ואני שמח על החלטתי לעשות כך. לצערי בזמן הזה היו מספר פעמים בהם נאלצתי "להגיב מהר" לתקריות שונות בכביש ואני מאמין כי בחלק מהמקרים לא הייתי מצליח לצאת "נקי" עם רכבי הקודם.

פורסם

דווקא רכבים עם גיר רציף מגדילים את ההפרש בנסיעה בין עירונית/שיוט לבין נסיעה עירונית או משולבת.

 

הספייס למשל חיסכונית יותר מהקליאו הידנית שלי בבין עירוני בנסיעה מהירה יותר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
דווקא רכבים עם גיר רציף מגדילים את ההפרש בנסיעה בין עירונית/שיוט לבין נסיעה עירונית או משולבת.

 

הספייס למשל חיסכונית יותר מהקליאו הידנית שלי בבין עירוני בנסיעה מהירה יותר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

טיעונך הגיוני ואינו מפתיע שכן תיבה רציפה נהנית מהאפשרות להתאים יחס העברה מיטבי לסיטואציה נתונה, ובשיוט זה מתבטא בצורה יוצאת דופן.

 

בתור אדם המחזיק גם בסופר מיני מעט שובבה, האם אתה מרגיש הבדל יומיומי בהתנהגות כביש של שתיהן? (בהקשר של אחיזת כביש והתנהגות בתמרוני חירום ובלימה)

פורסם

בכסף הזה אתה יכל למצא c1 ידנית עם קמ נמוך. מנוע של טויוטה צריכה נמוכה משל הפיקנטו ויש גם חיבור לפלאפון עם מסך.

כמובן מדובר על הדגם 2014 והלאה החדש.

הייתי בדיוק בחיפוש כמו שלך באותו התקציב

פורסם
טיעונך הגיוני ואינו מפתיע שכן תיבה רציפה נהנית מהאפשרות להתאים יחס העברה מיטבי לסיטואציה נתונה, ובשיוט זה מתבטא בצורה יוצאת דופן.

 

בתור אדם המחזיק גם בסופר מיני מעט שובבה, האם אתה מרגיש הבדל יומיומי בהתנהגות כביש של שתיהן? (בהקשר של אחיזת כביש והתנהגות בתמרוני חירום ובלימה)

 

הקליאו שובבה?

אצלי מדןבר על קליאו דור שלישי לא רביעי, היא נוחה יותר ואכן מבחינת התנהגות כביש עדיפה על המיצובישי עקב זווית גילגול הרבה יותר קטנה.

אבל עם מנוע 1.2/75 לצערי אין בה משהו שובב.

 

אבל מצד שני לנסיעות בין עירוניות אני מעדיף את המיצובישי בגלל יחסי העברה, בספייס סטאר שיוט ב 100 קמ״ש מתבטא ב 2100/2200 סלד בערך, בקליאו זה אזור ה 3100 לכן הספייס גם מהירה יותר ושקטה יותר בשיוט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
טיעונך הגיוני ואינו מפתיע שכן תיבה רציפה נהנית מהאפשרות להתאים יחס העברה מיטבי לסיטואציה נתונה, ובשיוט זה מתבטא בצורה יוצאת דופן.

 

בתור אדם המחזיק גם בסופר מיני מעט שובבה, האם אתה מרגיש הבדל יומיומי בהתנהגות כביש של שתיהן? (בהקשר של אחיזת כביש והתנהגות בתמרוני חירום ובלימה)

 

זאת גם אופצייה שאני מחפש. כרגע אין הרבה אופציות, רק בצבע אדום משום מה..

 

תודה לכולם על התגובות.

 

שאלה נוספות:

 

במידה ואחליט ללכת על הספייס סטאר, מה עדיף בשבילי מבחינת חסכון בדלק והוצאות עתידיות (טיפולים וכו') הדגם הידני או האוטומט?

 

תודה

AMP: JBL GTO1004

COMP: MOREL DOTECH OVATION 4

SUB: HERTZ ES200

פורסם

אין סיבה ממשית ללכת על הדגם הידני של הספייס סטאר, לא בהשוואה לאוטומטי ובכללי מדובר ברכב שקשה להצדיק רכישה שלו.

מנוע קטן וחלש יותר ואבזור שכמעט ולא קיים ביחס לדגם האוטומטי.

פורסם

האוטומט.(רציפה).

ראשית היא זריזה יותר, מאובזרת יותר וכניראה תהיה חיסכונית לא פחות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...