Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

להיברידי אין הרבה יתרון בנסיעה בינעירונית (אני מניח שזו רוב הנסועה של פות"ש)

לגבי הגיר של הקשקאי אני חוזר בי : זה לא הרובוטי. יש סיכוי שהגיר עמיד יותר למרות המקרה של השכן שהופיע למעלה .

עריכה אחרונה על ידי save
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ערכתי היום נסיעה ל CX5 באותו תוואי נסיעה, עם עליות בחיפה.

אין מה להשוות לקשקאי, מה גם שמדובר באותו מנוע שיש לי ברכב היום, כך שלמעשה אני רק רוכש רכב גבוה יותר .

המרחב בפנים קטן יותר, אך הרכב נראה הרבה יותר טוב, מפואר יותר עם מושבי עור וברמת איבזור גבוהה ביותר.

אפילו ברמת איבזור בסיסית ביותר , 167,000 ש"ח , הוא מגיע עם מושבי עור וכיסא חשמלי, דבר שלא קיים בקשקאי .

 

אם ארכוש CX5 , אני צפוי לירידת ערך מטורפת בסוף תקופה ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

כן, תסתכל עכשיו ביד2 ותראה מה הנסועה הממוצעת שעושות מאזדה CX5 שמוצעות למכירה - כמה מהן עברו את ה90 אלף ב3 שנים? כנראה שרובן לא, למה שאני כרוכש פוטנציאלי ארכוש אחת של 90 אלף שרובן עשו פחות? מזכיר לך שזה שוק של קונים! לא שוק של מוכרים(אם תשים לב תראה שהרבה מהן נמצאות כבר בלוח כמה אלפים מתחת למחירון - לפני מיקוח) אז אחת שעשתה נסועה כ"כ גבוהה? שרק יצאה מאחריות? תצטרך ככל הנראה להוריד יותר.

 

לא רק זה גם מי שמחפש רכב עם נסועה גבוהה יש לו את הרכבים יוצאי הליסינג, שבאים עם שנה אחריות מחברת הליסינג.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

במחיר קנייה נמוך יותר מאשר מאזדה מדגם: CX5,



אתה יכול לרכוש את הניסאן x-traul

מדגם: IN-TECH 1.6 שבו 5 מקומות ישיבה.

 

לרכב מנוע דיזל שהוא אמין מאוד

ושומר על ערכו טוב יותר ממנוע בנזין שעבר הרבה קילומטרים.



פורסם

גם אני חושב שה-CX5 הוא הג׳יפון הכי נעים מהחבורה.

לגבי ירידת ערך, כנראה שתצטרך להוריד מהמחירון בגלל ק״מ גבוה, אך נקודת הפתיחה של ה-CX5 היא כרגע הגבוהה ביותר מבין כל הג׳יפונים עם שמירת ערך יוצאת דופן.

לדעתי הוא יהיה מבוקש בגלל שזה דגם חדש לחלוטין שרק יצא עכשיו, כך שבעוד 3-5 שנים הרוכשים יחפשו את הדגם החדש בשנתון הישן ביותר שניתן למצוא.

לא חושב שיש כאן מה לפספס.

פורסם (נערך)

חיפשתי שוב את השרשור על הג'וק

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?644332

ונראה שהתקלה בגיר הרציף סודרה בשנים קודמות . הייתי שומר על ההזמנה של הקשקאי דיזל. מזדה CX5,ככל ששומרת על ערכה ,אחרי 5-6 שנים עם נסועה גבוהה של 150K, לא תמכר בהרבה יותר שקלים ממנוע דיזל שרק התחיל "להפתח". בעוד 3 שנים הציבור יוכל לקנות CX5 יוצאת ליסינג במחיר ונסועה יותר טובים מזו שפות"ש יוכל להציע

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

קודם כל, רציתי לציין שבשעה טובה המאזדה 3 שלי נמכרה. ממש במהירות, תוך שלושה ימים קיבלתי שיחה והיום את הכסף. מדהים המהירות בה הרכב נחטף, למרות סקפטיות של אנשים רבים שטענו שלא יהיו דורשים לרכב .

 

בכל מקרה, לאחר שמכרתי את הרכב השמור בלחלוטין שלי, התפניתי לחפש רכב וכעת ההתלבטות מתמקדת ל CX5 או לניסאן אקס טרייל.

 

שמתי לי ליעד לקבל החלטה כבר מחר, העניין הוא שניסאן אקס טרייל 5 מושבים מגיעה ללא סאן רוף ואני הרי מאוד אוהב סאן רוף.

 

מצד שני, לא כל כך בא לי לשלם 181,000 שקלים על מאזדה CX5.

 

אגב, נתקלתי ב CX5 משנת 2015 שנמכרת לאחר 3 שנים עם 100,000 ק"מ על הצג , יד 1 פרטית, מאוד מזכירה את הסטטוס שלי, אך בגירסת הבסיס ללא הסאן רוף מהדור הקודם וגיליתי שהופחתו 10 אחוזים מתחת למחירון עבור הרכב הזה.

בשנתון שלי, 2016, הופחתו 7 אחוזים .

 

המשמעות היא, שבכל מקרה ולא משנה איזה סמל יהיה לי על הרכב, יבקשו ממני הפחתה, לכן אני שואל - על איזו שמירת ערך אתם מדברים ? מבחינת מר ישראלי, 60 אלף ק"מ בשנתיים זה סוף העולם. למה שזה לא יהיה קטסטרופה עבורו גם בדיזל או עבור לוי יצחק, ליתר דיוק ?

 

אני מאוד לא מתחבר לקרסו, היבואן של ניסאן ואני פחות מתחבר למותג מאחר שהסחירות שלו אינה כשל ה CX5 .

 

הלכתי לאיבוד .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם (נערך)

אתה באמת הולך להפיל רכב בגלל גג שמש ?! מילא היינו חיים בנורבגיה...

דבר שני : יצחק לוי לא מעניין אחרי 5 שנים. לשוק חוקים משלו .

אתה מנסה לחזות סחירות אבל שוכח שרכב זו מניה מתרסקת אז לפחות תהנה בירידה.

הרכב יכול להיות מעורב בתאונה וכל החישובים שלך ילכו לפח.

דבר שלישי : רכב דיזל , לפחות בתפישה הציבורית , צפוי ויכול לספוג נסועה גבוה ועדיין להמשיך לסוע ללא תקלות במנוע בזמן שמנוע בנזין כבר ידרוש שיפוץ מנוע

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אתה באמת הולך להפיל רכב בגלל גג שמש ?! מילא היינו חיים בנורבגיה...

דבר שני : יצחק לוי לא מעניין אחרי 5 שנים. לשוק חוקים משלו .

אתה מנסה לחזות סחירות אבל שוכח שרכב זו מניה מתרסקת אז לפחות תהנה בירידה.

הרכב יכול להיות מעורב בתאונה וכל החישובים שלך ילכו לפח.

דבר שלישי : רכב דיזל , לפחות בתפישה הציבורית , צפוי ויכול לספוג נסועה גבוה ועדיין להמשיך לסוע ללא תקלות במנוע בזמן שמנוע בנזין כבר ידרוש שיפוץ מנוע

יש לך כמה הנחות שגויות.

קודם כל לוי יצחק הוא ממש לא הבעיה, יש לא מעט מקרים שדווקא המחירון של יד-2 גבוה משמעותית מלוי יצחק.

וכן, גם יד-2 וגם לוי יצחק מאוד מאוד מעניינים לאחר 5 וגם 10 שנים, כי הם מהווים נקודת מוצא למיקוח של המוכר והרוכש.

אם לא היה שום מחירון איך הייתה יודע להעריך כמה הרכב שאתה רוצה למכור/לקנות?

 

לגבי התפיסה הציבורית בנוגע לרכב דיזל, מי קבע את זה, אתה?

יש לך איזה סקר בנושא?

אני למשל ממש לא חושב שמנועי דיזל מודרניים, בעלי מגדשי טורבו ומשאבות סולר בלחץ גבוה, אמינים יותר ממנועי בנזין.

האם יש לך סטטיסטיקה בנושא?

מעבר לכך שרוב התקלות היום ברכב אינן קשורות למנוע אלא למערכות החשמל השונות ותיבות ההילוכים, ואלו יסבלו ברכב דיזל עם 150,000 ק״מ בדיוק כמו ברכב בנזין.

ולבסוף, מנוע בנזין טוב יכול להחזיק גם 300,000 ק״מ ללא בעיות מיוחדות (כמו בקסארה פיקסו של חבר), בדיוק כמו שמנוע דיזל טוב יכול גם להתקלקל לאחר פחות מ-100,000 ק״מ (כמו ברכב של השיפוצניק שלי שהלך לו טורבו, פעמיים..)

 

בקיצור, אני אצפה להורדת מחיר ברכב עם ק״מ גבוה ללא קשר לסוג המנוע (בנזין או דיזל).

פורסם

אם צריכת דלק מאוד חשובה לך, מה לגבי היברידיות, היום יש לך מבחר יפה מאוד של היברידות משפחתיות מאוד טובות. אני מכיר את הנירו שהוא ממש חסכוני וייתן לך גם הרבה מקום וגם אמינות גבוהה. תחשוב על זה, היברידי יכול להיות מאוד משתלם לך

פורסם

ההיברידיות לא עוזרת לי מאחר שרוב הנסיעה שלי היא מחוץ לעיר.

 

צימצמתי את ההתלבטות וכעת היא בין האקס טרייל דיזל למאזדה cx5.

 

עצרתי אנשים ברחוב עם אקס טריילים והם אומרים שהם מאוד מרוצים.

 

אולי אעשה נסיעת מבחן נוספת בשתיהם ואקבל החלטה וכמובן אבצע הזמנה.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
ההיברידיות לא עוזרת לי מאחר שרוב הנסיעה שלי היא מחוץ לעיר.

 

צימצמתי את ההתלבטות וכעת היא בין האקס טרייל דיזל למאזדה cx5.

 

עצרתי אנשים ברחוב עם אקס טריילים והם אומרים שהם מאוד מרוצים.

 

אולי אעשה נסיעת מבחן נוספת בשתיהם ואקבל החלטה וכמובן אבצע הזמנה.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ומי אמר לך שהיברידי מחוץ לעיר לא חסכוני?

לפני מספר ימים אמר לי מישהו שהשיג צריכת שלק של 1:22 בנסיעה לאילת מחיפה עם סונטה היברידית חדשה.


×
×
  • תוכן חדש...