Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-308 הגיעה לארץ ב-2009. אולי היו לך בעיות ב-307 מ-2007.

 

לגבי הגיר, יש שם איזה שסתומים שעשויים לדרוש החלפה חד פעמית (סד"ג של 2000₪), פעם בכמה עשרות אלפי ק"מ או שנים (לא זוכר בדיוק כמה) כדאי להחליף שמן גיר (סד"ג של 500₪), ואם מגיעים לשיפוץ (מאוד לא סביר בק"מ כזה נמוך) מדובר על סד"ג של 5,000₪, אבל זה נראה מאוד מאוד רחוק מהרכב הספציפי הזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדהימה ירידת הערך של הרכבים הצרפתיים. המחירון של האוריס ההיברידית שנת 2013 עם 143,000 ק"מ שהלכה טוטאל לוס לפני חודש היה יותר מכפול מכך ואפילו המחירון של הפריוס 2007 שלי עם 190,000 גבוה מהמחירון של ה-308 הזו.

פשוט עצוב. חבל על מי שקונה את הרכבים האלה כחדשים.

פורסם
למה עוד 3000?

כי תמיד יש הפתעות. צמיגים, או חיישן או איירפלומטר, או השד יודע מה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
הרכב מטופל במוסך מורשה , לגבי הפנימי אפשר לשלם 250 שקל והרכב מבריק זה לא משמעותי לי.

 

אתה גם לא חייב לשלם 250 ואפילו לא 500 אם יש לך שואב אבק רטוב, מברשות, חומר ניקוי מנקה הכל וכמה שעות.

לכלוך ממש קשה יירד בעזרת מים חמים+ חומר ניקוי ושאיבה.

תסתכל בחתימה שלי, פרויקט דיטיילינג פנימי שעשיתי לפני כמה שנים בהונדה סיויק עם ריפודים בצבע שמנת שיצאו כמו חדשים.

פורסם

אני לא אגיד לך כמה קיבלתי על סוזוקי מודל 2008 .. כי יהיו פה כמה שיבכו... בוא נגיד שקיבלתי הרבה הרבה יותר מ 25000 אלף וזה רכב שעלה 100000 שח אז, 4 שנתונים יותר ישן

תקשיבו זה עשרות אלפי שקלים הבדל בירידת ערך.

פורסם
אני לא אגיד לך כמה קיבלתי על סוזוקי מודל 2008 .. כי יהיו פה כמה שיבכו... בוא נגיד שקיבלתי הרבה הרבה יותר מ 25000 אלף וזה רכב שעלה 100000 שח אז, 4 שנתונים יותר ישן

תקשיבו זה עשרות אלפי שקלים הבדל בירידת ערך.

וזו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לקנות צרפתיה משומשת.

 

משפחתית עם 25,000 ק"מ מ-2012 או (בקושי) סופר מיני מ-2008, כשהשניה יקרה יותר... אכן התלבטות קשה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
יש לי בעיה עם ה- 308 שנת 2007

 

308 נחתה בישראל רק ב-2008, אתה בטח מתכוון ל-307 שלמעט הבבואה הדוגמא, אין להן הרבה מהמשותף.

הגיר משופר, המנוע הוא מנוע Prince שפותח בשיתוף עם ב.מ.וו (האמת אני לא מת עליו)

 

לגופו של עניין - אני לא מתרשם מהקילומטראז' הנמוך המעיד על נסיעות קצרות מרובות שגורמות לכן (שכנראה) כמעט לאורך כל חייו המנוע לא הגיע לטמפרטורת עבודה. מה שאומר שייתכן שלגיר ולמנוע יש בלאי גבוה למרות הנסועה הנמוכה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם הטויוטה בסדר, תמשיך איתה, מדובר בדגם מוצלח, ואני מתקשה לראות מה השדרוג הגדול (חוץ משנת הדגם)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...