Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,



 

עקב התרחבות המשפחה ל 3 ילדים, הקיה ריו סדאן שברשותי כבר לא עומדת במשימה - לאכלס 3 ילדים מאחורה עם מושבי בטיחות (שני בוסטרים וסלקל) בנוחות סבירה. מדובר ברכב ברוחב של 172 ס"מ.

 

חשבתי על פיאט טיפו שהינה רחבה מספיק (קרוב ל 180 ס"מ) אך, קצין הרכב בחברה הבהיר לי כי חברות הליסינג לא עובדות עם פיאט כי לדעתם תהיה בעיה בסחירות העתידית וכי אם אעזוב, הם חוששים להיתקע עם הרכב.

 

חשבתי על כמה אפשרויות אבל אף אחת לא נכנסת לקבוצת שווי שימוש של הריו. לכן, אבקש המלצה על משפחתית קטנה שהינה גם רחבה דיה וגם נשארת בקבוצת שווי שימוש של רכבי ה 1400 שאליה אני זכאי היום במקום עבודתי.

או שאהיה חייב לעלות לקבוצת רכבי ה 1600 אך משום מה תהיה פגיעה בהפרשות הסוציאליות - לא מבין למה ... משהו שאני לא שש לעשות היות ומדובר כולה על רכב מהעבודה אך אם לא תהיה ברירה אעשה זאת.

 

תודה,

עריכה אחרונה על ידי nath

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

פורסם

תנסה הונדה גא'ז, הספסל האחורי שם עצום, לא תאמין כמה שהוא גדול.גם האוטו נוסע טוב, רק איטי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
תנסה הונדה גא'ז, הספסל האחורי שם עצום, לא תאמין כמה שהוא גדול.גם האוטו נוסע טוב, רק איטי.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

מסכים הג'אז מפתיעה בגודל שלה מבחוץ קטנה מבפנים מיניוואן

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

תבדוק מול קצין הרכב את האופציה הבאה -

קנס מוגדל שלך במקרה ותעזוב - תמורת טיפו בליסינג .

עשיתי זאת לא פעם ולא פעמיים.

פורסם

יש פיאט טיפו בליסינג, וכנראה לשם הולכות הרוב אחרי שלא צלחו ממש בשוק הפרטי.

הקיה ריו החדשה גדולה ורחבה ויותר ושווה בדיקה, אבל אין לה מערכות בטיחות כלל והיא לא ממש מאובזרת.

הונדה ג'אז כפי שצויינה גם באה בחשבון.

אולי סקודה ראפיד.

פורסם

יואב,

הריו החדשה -ברוחב של 172 ס"מ - זהה לריו הקיימת כך שזה לא מוביל אותי לכלום.

הונדה ג'אז - בעלת תא מטען מצומצם, כנ"ל

סקודה ראפיד - מדובר על רוחב של 170 ס"מ, כנ"ל.

נרכשה- וולבו s60  נפח 1600 T4

נמכרה- פורד פוקוס 1600 סמ"ק 2008  TREND X

×
×
  • תוכן חדש...