Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הציעו לי אותה מחברת הליסינג של מקום העבודה,

מדובר על הדגם המפואר, LT, הציעו לי את הרכב במחיר של האלנטרה, מזדה 3 וכו'.

לא מצליח לתאם נסיעת מבחן אך מראיית הרכב בסוכנות שברולט, מדובר על רכב מרווח עם תא מטען ענק ומנוע עוצמתי, עולם אחר מהאלנטרה ומאזדה 3.

 

מה דעתכם, איך הרכב הזה?

פורסם

כרכב ליסינג מהעבודה במחיר של מאזדה 3 מובר באמת בהצעה אטרקטיבית.

החיסרון העיקרי של האקווינוקס הוא המחסור במערכת בטיחות אקטיביות והסתפקות במובילאיי.

מצד שני מול המתחרות יש לו מנוע חזק, מרווח פנימי נדיב ובדגם המאובזר יש כמה פרטי אבזור חביבים.

פורסם

קצת תמוה ,אבל אם נותנים לך תקח. זה רכב שעלותו 160 בעוד הרכבים האחרים הם באיזור 120.

יש לו אחלה אבזור ומנוע

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אמנם לא נסעתי בדור החדש אבל זה רכב אחר לגמרי מהמאזדה 3 / אלנטרה.

מדובר ברכב חזק יותר, מאובזר די טוב ונעים יותר לשהייה אך פחות מהנה לנהיגה דינאמית (מהמאזדה) אם זה חשוב לך.

למאזדה יתרון באיבזור בטיחות.

מה שכן, הוא ב-ה-ר-ב-ה יותר מרווח מהאלטרנטיבות מה שמתבטא במימדי רוחב וגובה חיצוניים. האם אתה צריך את המרווח/גודל הזה? אם לא, זה עלול להרגיש לך כמו ג'מוס...

 

אם זה היה אני (זוג + 2 קטנים), הייתי לוקח אקווינוקס בלי לחשוב פעמיים (המאזדה נופלת מיד בסעיף המרווח פנים).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

גם לי זה היה תמוה, אך לאחר בדיקה מול נציג חברת הליסינג זה נכון.

הטבה משמעותית, כנראה מנסים להחדיר את הרכב הזה לשוק.

חששתי שאולי משהו דפוק ברכב הזה ☺

פורסם

שים לב שלתלוש משכורת לא משנה בכמה קיבלת את הרכב, השווי שימוש נגזר לפי מחיר המחירון.

שווי שימוש מאזדה 3 comfort 1.5 5 דלתות - 3274 ש"ח

שברולט אקווינוקס LT1.5 שווי שימוש - 3968

 

האם זה שווה לך את ההפרש (כ- 25K לשלושת השנים)? החלטה שלך.

פורסם

לפי מה שהבנתי , לא ניתן לנתק את מערכת כיבוי המנוע ברמזורים. אם זה באמת כך - אני לא הייתי לוקח את האוטו הזה. תחשוב על לעמוד בפקק באוגוסט בלי מזגן...

פורסם

גם אני מצטרף לדיון. האמת לאחר חפירות בחברות שונות על רכב פנאי. כל חברה מזלזלת על השניה. אומרים שלרכב הזה יהיה לו ירידת ערך גדולה מאשר כל מתחריה. ורכב מלא בתקלות. תכלית ממליצים על הרכב הזה?

אגב. איזה חברת ליסינג מביאה מחיר כזה?

פורסם

תודה על המידע לגבי הרכב, הזמנתי את הרכב, מקווה שלא טעיתי.

 

לכל הסקרנים, הצעת המחיר התקבלה מחברת הליסינג אוויס, זה לא ליסינג רגיל כמו בחברות גדולות.

זו עסקת ליסינג אחרת, העסקה היא ל-30 חודשים, מקדמה של 7500 של ותשלום חודשי של 1580 ש"ח ובסוף התקופה מחזירים את הרכב.

המעסיק שלי עשה מכרז מול חברות ליסינג אחרות, באותו המחיר הציעו מכוניות בסגמנט נמוך יותר, לכן נבחרה השברולט אקווינוקס.

 

לגבי השווי שימוש במשכורת, זה לא רלוונטי, התשלום יורד מחשבון הבנק שלי והמעסיק מגלם את זאת בשכר שלי כהטבה כך שאני לא משלם על הרכב שקל, בנוסף לתשלום על הרכב יש חבילת ביטוח וטיפולים שחברת הליסינג הציעה, עוד 450 שח לחודש, גם זה מגולם בשכר.

התשלום היחידי שאצטרך לשלם הוא אגרת הטסט שנתית לאורך העסקה, 2100 שח, ועל הדלק.

במידה ויהיה תשלומים נוספים כמו החלפת בלמים או בלת"מים אחרים, המעסיק ישלם.

 

אין לי מושג מדוע המעסיק שלי בחר את המסלול הזה לעומת המסלול הנפוץ, טוען שכלכלי יותר.

פורסם

זה נשמע כמו ליסינג פרטי פר-אקסלנס, לא ליסינג תפעולי של מקום עבודה.

האם אתה מוגבל בקילומטרז? באם אתה עוזב את מקום העבודה האם הרכב נשאר אצלך? מה עם קנסות בסוף הליסינג?.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כפי שרשמתי, כל תשלום נוסף שיהיה למעט דלק ואגרת טסט חל על המעסיק, מעוגן בחוזה העבודה.

במידה ואני מפוטר, המעסיק מחוייב לשלם את יתרת התשלומים העתידיים כולל התשלומים שיהיו בסוף העסקה.

במידה ואני מתפטר, אקבל רק 50% מהתשלומים העתידיים.

פורסם

אז תן לי להבין, אתה לוקח כיום רכב שכזה בליסינג פרטי ונגיד שחס וחלילה תוך 4 חודשים עוזב את החברה - החברה תשלם לך עוד 32 תשלומים על חשבונה? או את קנס היציאה כדי להחזיר את הרכב מיידית?

 

כמה נסועה צפוייה? באם אתה רוכש רכב פרטי האם אתה מקבל את אותו החזר לשכר? אם כן, אולי שווה לרכוש רכב מכסף קיים(אפילו משומש בן שנה-שנתיים) ולתחזק אותו בעזרת ההחזר באם אתה נוסע פחות מ25,000 בשנה ייתכן וזה ישתלם יותר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...