Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב. הגיע זמן להחליף (לצערי) רכב נוכחי שלנו לרכב חדש יותר וגם גדול יותר.(משפחה מתרחבת ל3 ילדים)

פורד פוקוס הנוכחי לצערי לא עומד בסנדרט מבחינת גודל מושב אחורי,לאחר סימולציה לא נכנסים 3 כסאות ילדים או במודולים אחרים לילד הגדול ממש ממש צפוף לו.

רכב הבא מחויב להיות עם רמת בטיחות גבוהה, עם מנוע חזק (או בהעל נפח גדול או מוגדש) רכב יסע באזור 12.000 ק"מ בשנה לכן לא ממש חשובה צריכת דלק.

חשבתי על פורד מונדאו אקובוסט טיטניאום, אופל אינסיגניה,פיג'ו 508\סיטרואן סי 5 שנת 14+,אולי מאזדה 6.

תקציב באזור ה80.

מה דעתכם על רכבים הללו? איזה רכב עדיף? יש לי חשש לגבי גיר רובוטי של פורד ואמינות של אופל( בערב היה נסיון רע עם אסטרה)

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

אף אחד מהם.

 

רוצה רכב מרווח בספסל האחורי? קח את המיניוואן המקביל של כל יצרן (פורד s-max, אופל זאפירה, סיטרואן c4 פיקאסו).

 

ה-s-max משתמש ביחידת ההנעה (מנוע וגיר) של המונדאו, אז הוא הכי חזק ברשימה הזו. הפיקאסו משתמש בזו של ה-508 (בגרסת הבנזין), הזאפירה בזו של האסטרה (אז הוא הכי חלש מהשלושה).

 

המנוע והגיר של פורד סבירים למיטב ידיעתי, אבל כשמשהוא מתקלקל זה כואב (חפש שרשור של automatic1 לגבי עלויות תחזוקה של מונדאו). גם עלויות התחזוקה השוטפות קצת יקרות.

 

פיקאסו בתקציב הזה יהיה הדגם החדש (מ-2014 וצפונה), המנוע הוא שיפור של הקודם (שלא היה מוצלח, בעדינות) בינתיים הוא נחשב סביר. פה ושם שומעים על תקלות ספוראדיות, אני לא מכיר משהו גורף (אבל לא פוסל שיש).

 

את הזאפירה אני לא מכיר.

 

אם בכל זאת תחשוב על 508 (או 5008), אל תקנה את הגרסאות עם 156 כ"ס. ב-508 המנוע החדש (165 כ"ס) הגיע במתיחת הפנים של 2015, יש מאותה שנה רכבים גם לפני וגם אחרי. ב-5008 הוא הגיע ביחידות ממש בודדות, אולי יתמזל מזלך למצוא אחת כזו. ב-c5 הוא לא קיים בכלל, אז זה מראש פוסל אותה (היא גם לא מאוד מרווחת באופן כללי).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

מצב המושב האחורי ב-B4 הרבה יותר טוב מהפוקוס, לדעתי הטויוטה קאמרי היא הכי מרווחת בקטגוריה. מאזדה 6 ואופל אינסיגניה ממש לא.

פיג'ו 508 גם טובה לך אבל תתמקד אך ורק בשנתונים החדשים שהם די נדירים על הכביש (תזהה לפי מנוע 165 כ"ס).

את ה-3008 (הקודמת) עם המנוע שכתבתי לא בדקתי בפועל את המושב האחורי אבל אולי תתאים. בכל מקרה, עם שני הפיג'ו תקבל שנתון גבוה יחסית לתקציב "בזכות" שמירת הערך הרעה שלהם.

בנוסף, פו הדב כתב לך בצדק שכדאי לשקול גם מיני-ואנים.

בנושא זה, אני לא הולך עם הזרם וממליץ על אמריקאית - שברולט קפטיבה תעשה את העבודה מצויין וגם לא "מאותגרת ויזואלית" כמו מיני-ואנים טיפוסיים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

תודה רבה למגיבים.

לצערי אשתי חד משמעית לא מוכנה לרכב עם צורה של מיניוואן.

ככל הנראה נלך על טויוטה אוונסיס שנת 2012-13 עם מנוע 2.0 + גיר רציף.מבחינת מושב אחורי מתאינה בול!

שמעתי הרבה המלצות טובות של שוטרים ולא לחשוש מגיר רציף. יש מישהו פה שיכול להעיד על כך שגיר הכן אמין ויכול להגיע ל200+ ק"מ?

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם
לצערי אשתי חד משמעית לא מוכנה לרכב עם צורה של מיניוואן.

היתה לי בעיה דומה. לקחתי אותה לנסיעת מבחן על פיקאסו קצרה ("מה אכפת לך, נעשה סיבוב, לא מתחייבים לכלום, רק תראי" וכו'). הבעיה נפתרה.

בסוף קניתי פוקוס אקובוסט (והיא שונאת את הפוקוס עד עמקי נשמתה), אבל זה סיפור אחר לגמרי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
יש לי אוונסיס מהשנתונים האלה שנקנתה חדשה.

התקלה היחידה שהיתה, נשרפה מנורת אור קטן.

זה נכון שלארץ מגיע רק דגם אחד ללא בקרת שיוט?

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם

השינוי הגדול שהיה באוונסיס עם השנים היה מעבר ממנוע 2.0 למנוע 1.8.

מבחינת בקרת שיוט, עד כמה שמצאתי באינטרנט, מ2015 והלאה יש.

לא ברור מה האנטי של יוניון נגד בקרת שיוט.

פורסם
מצב המושב האחורי ב-B4 הרבה יותר טוב מהפוקוס, לדעתי הטויוטה קאמרי היא הכי מרווחת בקטגוריה. מאזדה 6 ואופל אינסיגניה ממש לא.

פיג'ו 508 גם טובה לך אבל תתמקד אך ורק בשנתונים החדשים שהם די נדירים על הכביש (תזהה לפי מנוע 165 כ"ס).

את ה-3008 (הקודמת) עם המנוע שכתבתי לא בדקתי בפועל את המושב האחורי אבל אולי תתאים. בכל מקרה, עם שני הפיג'ו תקבל שנתון גבוה יחסית לתקציב "בזכות" שמירת הערך הרעה שלהם.

בנוסף, פו הדב כתב לך בצדק שכדאי לשקול גם מיני-ואנים.

בנושא זה, אני לא הולך עם הזרם וממליץ על אמריקאית - שברולט קפטיבה תעשה את העבודה מצויין וגם לא "מאותגרת ויזואלית" כמו מיני-ואנים טיפוסיים.

 

3008 עם מנוע 156 היא די בעייתית.

פורסם
מה לגבי סקודה סופרב?

אני חושב שהיא עונה על כל הקריטריונים

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

נפסלה בשל בעיות אמינות של גיר ומנוע + עלויות החזקה וביטוח

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

פורסם
אוונסיס יותר מרווחת ממונדאו במושב האחורי ? שאלת תם אמיתית, לא בדקתי.

לדעתי מונדאו יותר רחבה

Ford Focus mk2 2009 1.6 trend ז"ל

סקודה אוקטביה 1.2 TSI DGS7 שנת 2012 אלגנס wife mode

פורד פוקוס 2007 chia 2.0

×
×
  • תוכן חדש...