Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי עד 75K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי מזדה 3 שנת 2009, אוהבת את הרכב הזה!!

אבל הגיע הזמן לשדרג.

 

תקציב בסביבות 75K

 

מחפשת רכב משפחתי דומה או מיני (בסגנון מזדה 2) , מותאם ל2 בוסטרים מאחורה .

רכב שאוכל להינות ממנו ל5 שנים הבאות בערך.

לא נוהגת הרבה , בעיקר בסופ"ש .

 

אשמח גם לדעת באיזו דרך הכי משתלם.. פרטי/ליסינג/ 0 ק"מ וכו'.

 

אפשר גם בפרטי.

 

תודה רבה!!

פורסם

אם את אוהבת את מאזדה 3,

בתקציב שלך תוכלי למצוא אחת פרטית משנת 2014 , עם מנוע 2.0 - מאובזרת מאוד.

מאזדה 2 כדאי שתהיה כבר מ 2016 .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מזדה 2 קטן מאוד מאחורה במיוחד ל -2 בוסטרים,

 

למה לא תקני מזדה 6? תקציב יפה להביא אחת מפוארת ומושקעת, אמינה ונוסעת יפה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

לא כל כך ברור מה באמת את צריכה, אבל את יכולה למשל לקבל פיג'ו 208 חדשה לגמרי מאפס ק"מ בתקציב הזה.

 

החיסרון העיקרי הוא ירידת הערך הצפויה. אבל בכל זאת, מדובר ברכב חדש, עם אחריות, זה יתרון לא קטן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אם תגדירי באמת מה את מחפשת (ולא, "רכב להנות ממנו ל-5 שנים" זו לא הגדרה טובה), יהיה הרבה יותר קל לענות.

 

לדוגמא: נוחות, אבזור, כח, התנהגות, אמינות, שמירת ערך, מרווח, תא מטען, צריכת דלק.

 

חוץ מזה, גם הגדרה יותר מדויקת של קטגוריה(ות) תעזור. סופר מיני ומשפחתית בלבד? האצ'בק או סדאן? אולי גם גי'פון?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אם תגדירי באמת מה את מחפשת (ולא, "רכב להנות ממנו ל-5 שנים" זו לא הגדרה טובה), יהיה הרבה יותר קל לענות.

 

לדוגמא: נוחות, אבזור, כח, התנהגות, אמינות, שמירת ערך, מרווח, תא מטען, צריכת דלק.

 

חוץ מזה, גם הגדרה יותר מדויקת של קטגוריה(ות) תעזור. סופר מיני ומשפחתית בלבד? האצ'בק או סדאן? אולי גם גי'פון?

 

נהגתי רק על המאזדה 3 ואני מאוד אוהבת את הרכב (אבל רוצה כבר "להשתדרג") .

אנסה לענות מדויק יותר ..

כל הסעיפים שפירטת חשובים לי כמו- כוח . אמינות, אבזור מתקדם, צריכת דלק ובטיחות .

מרווח ותא מטען גם חשוב, אך לא קריטי (הילדים בבוסטרים כבר) .

סופר מיני פחות מתחברת למרות שניסיתי קצת לבדוק על הפיקנטו ומאזדה 2

סדאן או האצ'בק לא חשוב לי.

ג'יפון יכול מאוד להיות.

פורסם

זו לא חוכמה להגיד שהכל חשוב. חלק מהקריטריונים אפילו סותרים אחד את השני (כח וחיסכון בדלק, למשל, או נוחות והתנהגות), לכן חשוב לציין מה יותר חשוב. יש כאלו שישימו בטיחות במקום הראשון, ויעדיפו רכב חלש ולא נח אבל עם מערכות בטיחות אקטיבית, חלק יעדיפו רכב חזק ומתנהג, או נח.

 

גם לא לגמרי ברור במה את רוצה להשתדרג מהמאזדה. במרחב הפנימי? בכח? באבזור? בבטיחות? בנוחות?

 

בכל אופן, אם את מחפשת רכב שהוא all-rounder פחות או יותר, אז מאזדה 3 חדשה יותר בגרסת 2 ליטר תהיה בחירה לא רעה, וגם (למרות ההסתייגות שלך מהיצרן) פיג'ו 308 הנוכחית (מ-2014). שתיהן לא מגיעות עם בטיחות אקטיבית בתקציב למיטב ידיעתי (למאזדה 3 כבר יש לא מעט אבל רק בדגמים חדשים יותר ממה שיכנס לך לתקציב אאל'ט).

אם את מחפשת רכב משפחתי סטנדרטי, יונדאי i30 יכולה להיות אופציה סבירה לגמרי, היא תהיה קצת פחות חזקה.

 

בגזרת הג'יפונים, בתקציב הזה אפשר לחפש סובארו xv, סוזוקי קרוסאובר או ניסאן קשקאי (דור קודם). כולן יהיו פחות חסכוניות ויותר גדולות, לטעמי ללא ערך מוסף משמעותי, אבל זה מאוד אישי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...