Jump to content

Nocturnal94

  • פרסום הודעות

    14
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Nocturnal94

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. ככלל נראה שהסיוויק האצ'בק נמכרת במחיר גבוה מאשר תצורת הסדאן. הסיבה שבשנתון הנ"ל המחירים נמוכים משמעותית היא שהרכב הגיע עם גיר רובוטי ולא פלנטרי, והביקורות מעידות על פעולה לא נעימה בהעברת ההילוכים. משנת 2010 והלאה הגיר בהצ'בק הוחלף גם כן לפלנטרי רגיל, והמחירים בהתאם. יש ויכוח על איכות חומרים והרכבה (סדאן מיוצרת בטורקיה בזמן שהאצ'בק באנגליה, אאל"ט), אבל הגיר הוא הסיבה המרכזית להבדל במחיר. אין לי ניסיון אישי עם הרכב מעבר לכך שלדעתי ההאצ'בק נראית יותר טוב חיצונית ופנימית.
  2. מחזיק ברכב עם מנוע ה-1.6 בדגם 3 דלתות כבר שנתיים. לי יש את גרסת האוטומט (DSG), ומלבד בלאי רגיל ומשאבת שמן שהוחלפה - הרכב לא אכזב אותי מעולם. הנסיעה שלי בעיקר (99%) בין-עירונית, וצריכת הדלק הממוצעת (בנסיעה רגועה מאד) היא בערך 1 ל15. ראוי לציין שבגרסה האוטומטית יש הילוך 7 ואני נוסע באופן גורף מבלי מזגן, דבר שכנראה תורם לצריכת הדלק. מבחינת אבזור יש מזגן, כניסת AUX, סאנרוף של ערסים וחלונות חשמליים - כל מה שאפשר לבקש בתקציב הזה. מבחינת ביצועים, מנוע ה1.6 לא מצמיד אותך למושב בהאצות אבל יש לו מעל ומעבר לנסיעה יום יומית, ואפילו לעקיפה בכביש המהיר. הלכתי על ה1.6 מאותו הנימוק
  3. חייב להודות שאני לא מסכים. אני מטר 90, היו בבעלותי מספר רכבים (כולל פיג'ו 206, מספר איביזות, אפילו סיטרואן C3 ישנה). מעולם לא הרגשתי אי-נוחות מיוחדת עקב הגובה שלי. מה שכן שווה לשאול, הוא מה הצרכים שלך? אתה נוסע בעיקר לבד? יש מחשבות על תינוק ותצטרכו עגלה בעתיד?(מה שמבטל את הסוויפט בקלות, הרי שכמעט ואין לה תא מטען) מה הנסועה שלך? אם אתה חורש על כבישי ישראל מהדרום לצפון כל יום - בהחלט שווה לבחור רכב גדול ונוח יותר.
  4. ניסיתי להפעיל את המגב האחורי ממספר נקודות וכל פעם זה בוחר 'ליפול' (אם לכך התכוונת) מקווה שהתמונה תצליח להמחיש משהו בנוגע למצב המגב
  5. שלום לכולם, לאחרונה רכשתי סיאט איביזה 1.6 מהשנה הנ"ל, ועכשיו שמתי לב שיש בעיה במגב האחורי. הגומי עצמו תקין, המוט תקין לכאורה, ואפילו המנוע מזיז את המוט - אך הוא לא עוצר בקצה השמשה אלה קורס למטה, ולא מסוגל לחזור לשמשה עצמה. תהיתי מה עלולה להיות הבעיה? והאם יש צורך להחליף את כל המכלול בכלל ? תודה רבה מראש לכל העוזרים. *הערה - מיותר לציין שחיפשתי פיתרון בגוגל ומצאתי בעיה דומה לפני מספר שנים, אבל היה מספר פתרונות מלהחליף חתיכת פלסטיק ועד ללנסוע לפירוקיה אז לא הגעתי לשום מסקנה
  6. טיפול אחרון שעשיתי, 30,000, עלה לי כ350 ש"ח (דרך אפליקציית גלגלים) אוכל לעדכן גם שבוע הבא אחרי ה10,000 אם תרצה לדעת.
  7. האמת שזה עוד לקח מאד חשוב שלמדתי, שלא כל הנוצץ זהב - ולמרות שמוסך מורשה נשמע בתיאוריה כ'הפיתרון הנכון' אני חושב שבמוסך הלא מורשה קיבלתי גם שירות, גם מחיר וגם רמת טיפול שלא יורדת בשום צורה מהמורשה.
  8. אהלן חברים, אני רוצה להתחיל בלהגיד שאני כבר שנים בקארספורום יום יום אבל אני לא נוטה לכתוב מכיוון שהידע המעשי שלי לא רב - אבל לאחר שנתיים ומספר קילומטרים יחסית מצומצם (נקנה עם 64, כיום עומד על 74) אני רוצה לחלוק איתכם את דעתי ה(ממש) לא מקצועית. הרכב נקנה כרכב הראשון שלי, כאשר הרכבים היחידים שנסעתי בהם היו אוקטביה דיזל עליה למדתי לנהוג, סיטרואן סי3 שכיום הייתה בגיל המתאים להוציא רישיון בעצמה, אופל אסטרה וקורסה - אז אין לי יותר מדי למה להשוות. בתור חייל משוחרר במועדפת רציתי רכב שיהיה שלי ורק שלי, בלי יותר מדי גימיקים ופיצ'יפקעס (נכון שבעיקר מטעמי תקציב, אבל לא חשוב) וכמובן שיהיה ידני כי
  9. ערב טוב לכל חברי הפורום. אני רוצה לשתף אותכם במקרה הזוי שקרה לי אתמול, ואשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי מה דעתו בנושא. לאחר שהרכב עמד בחנייה במהלך היום בעבודה, בזמן היציאה נשמע צליל של מתכת נופלת מתחת הרכב, ואז צליל פריקה כמו של בלון חמצן. בבהלה כיביתי את הרכב, דחפתי אותו חזרה למקומו בחניה, וחיכיתי מספר דקות. מבדיקה זריזה לא נראה ששום דבר התנתק (כמובן, מבלי להרים את הרכב ולעשות בדיקה יסודית). לא הייתה שום נזילה במקום החניה. ובעצם, החלק הכי מוזר, זה שגם לא נדלקה שום נורה. לאחר שהבנתי שלא יהיה דרך אחרת להגיע הביתה החלטתי לנסות להניע ולנסוע, ולתדהמתי הבנתי שהרכב נוסע יותר טו
  10. אין לי ניסיון עם ה 208, אבל הקורסה היא ההגדרה של רכב סביר. היא סבירה במחיר, היא סבירה באחזקה, היא סבירה בתצרוכת הדלק, פשוטה למדי, לא נוחה במיוחד אבל גם ממש לא רעה לנסיעות ארוכות. היא קטנה מבחוץ, סבירה במרחב הפנים (אני בחור דיי גדול ואין לי שום בעיה למצוא תנוחה נוחה) ואין בה הרבה דברים שיתקלקלו. אם תמצא אחת שמורה במחיר טוב, היא תוכל לשרת אותך מעולה לתקופת הלימודים - פשוט אל תצפה לביצועים יוצאי דופן.
  11. מאיפה אתה חבר ? אתה מוזמן לענות לי בפרטי ואם אתה באיזור - יותר מאשמח להזמין אותך לסיבוב שתראה איך מרגיש הרכב. עירוני ובין עירוני
  12. אני בעלים של 206+ 2011 כבר כמעט שנתיים. אחת המחלות שהבנתי שקיימות ברכב היא טרמוסטת ובית טרמוסטת שהתחמם אצלי במהלך אחת הנסיעות (הנסיעה לא הייתה ארוכה אפילו, פשוט העליות כנראה חיממו אותו על יתר המידה) והסיפור נגמר בגרירה והחלפה. חוץ מהסיפור הזה לא חוויתי שום צרה מיוחדת. טיפולים יחסית זולים, ביטוח זול, טסט זול. הוא נוח ברמה סבירה, קצת רעש מנוע, קצת רוח, לא מהיר במיוחד אבל בטוח זריז כשצריך (יותר זריז מהקורסה 2017 של בת הזוג שלי, למשל) לא הייתי לוקח אותו לנסיעות לגליל או לאילת אבל בשביל נסיעות לעבודה ובחזרה וקניות הוא מספיק בהחלט. אם יש לך שאלות אתה יותר ממוזמן לפנות אליי
  13. היאריס, למרות אמינותה, גם יקרה בכמה אלפים (שבמקרה של התקציב זה עוד 25% במחיר) ופירושה גם לרדת בכמה שנים מבחינת השנתון, ו05 היה ממש גבולי מלכתחילה - לרדת מזה נראה לי קצת משוגע. יש עוד בחירות מעניינות? אולי אם להתרכז בדגמי קופה?
  14. קודם כל בוקר טוב. אני אמנם משתמש חדש בפורום אך אני נכנס לפה ומטייל כבר שנה לפחות, ורק רציתי להתחיל בתודה לכל האנשים שתרמו לי פה לידע, והנה הרגע המיוחל הגיע ועכשיו גם אני צריך להתחדש לי ברכב ישן. אני מחפש רכב שהוא סופר-מיני ידני שיהיה בעיקר לכיף (אני חייל משוחרר שבדיוק מחפש את דרכו בחיים, גר עם חברה שלי שיש לה כבר רכב 'הגיוני') וישמש אותי בנסיעות לעבודה ביום יום (מרחק של כ20-30 דק' לכל כיוון) ושיהיה לי גם בסופש"ים. חשוב לציין שמטרת הרכב היא יותר כיף מפרקטיקה, בעיקר כי חסרה לי התחושה של ההעברה ברכב האוטומי שבבעלותינו. מבחינת הצרכים שלי, זה בעיקר הנאה ואמינות (עד כמה שאפשר לצפו
×
×
  • Create New...