Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית סופרמיני חדשה עד 100 אלף


Aviv Ben Haim
שימו לב! השרשור הזה בן 2221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, אין ספק שאני לא מתכוון לרכוש רכב שגורם לכאב גב.

נראה איך יהיה במאזדה 2 ובהונדה גאז, מקווה שלפחות אחת מהן תהיה ללא חסרונות פוסלים. כי אם אף אחת לא תהיה טובה אהיה חייב להחזיר לשיקול רכבים שרמת האמינות שלהם פחות גבוהה או לכל הפחות תחת עננת ספק (הצרפתיות ואיביזה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לי היה חוסר נוחות באזור הגב ביאריס.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מדהים איך עשרות שנים שום דבר לא משתנה בנושא נוחות המושבים ברכבים יפניים מול צרפתיים. לאחרונה ישבתי בקורולה וברנו גרנד קופה החדשה.

מה הבעיה לייצר מושב נהג נוח?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאב גב ביאריס זה בגלל אי התאמה של מושב הנהג ( יותר נכון משענת גב ) לבן אנוש. אם התחלת לסבול אחרי 20 דקות מכאבים - תשים X על הרכב הזה. חתיכת חסרון..

 

טעות שמעשית עשיתי, לפני שהגעתי לחברה שאני עובד בה הסכמתי לקחת סיאט איביזה(הקודמת) כרכב ליסינג - רק אחר כך עשיתי עליה נסיעת מבחן, בנסיעת המבחן של ה20 דקות שעשיתי המושב לא היה לי כ"כ נוח אבל לא הרגשתי שהוא לא נסבל.

 

שנה אחרי שהייתי עם האוטו הגב שלי היה גמור, כל נסיעה של מעל שעה ברכב נגמרה בכאבים של שעתיים שלוש והייתי מגיע ללקוחות שהיד שלי תומכת בגב התחתון - פשוט סבל נוראי, בסוף שמתי איזה מושב אורטופדי על המושב הרגיל ששיפר את המצב והחזרתי רכב לפני תום חוזה הליסינג פשוט כי הוא היה בלתי נסבל.

 

נוחות של המושב הוא באופן כללי משהו שמותאם אישית, מושב שלאחד יהיה נוח מאוד לא יהיה נוח בכלל לאחר.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של היאריס, זה כל האוטו לא נוח, לא המושב, ולא כיול המתלים שלא סגור על עצמו, לא מכויל יותר מדיי לנוחות וגם לא מכויל יותר מדיי לקשיחות, בעיר המתלים זזים יותר מדי.

אוטו לא אפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איביזה? זה מזכיר לי את פולו קלאסיק SDI מודל 2000 שהיתה פעם בבעלותי - לא נסעתי מטר בלי המושב של "דר. גב"

בקיצור, נסיעת מבחן חובה, וכמה שיותר ארוכה. מבחינתי, שתהיה מולטימדיה פחות טובה, אבל שהיה נוח לשבת לאורך הזמן ברכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום היו עוד שתי נסיעות מבחן.

ראשונה היתה ההונדה גאז, הפעם בת הזוג שלי הגיעה איתי ובאופן לא מפתיע (או אולי כן) למרות שהיא לא קראה על הרכב ביקורות ואני לא אמרתי לה מה החסרונות שלו היא ידעה להצביע על הדברים העיקריים - הרכב רועש והמנוע חלש ונותן תחושה שצריך ממש ללחוץ אותו לקצה כדי להאיץ.

חוץ מזה הרכב היה נוח וכמובן מרווח מאוד. המתלים הרגישו בסדר גמור (עשינו נסיעה על כבישים בין עירוניים טובים וטובים פחות).

 

לאחר מכן הלכנו לתת ליאריס עוד הזדמנות, בדיוק אותו כאב גב למרות שניסיתי ללשחק עם המושב. היאריס ירדה מהפרק.

 

מחר תהיה נסיעת המבחן על המאזדה 2, נראה איך ירגיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לכם צורך ביתרונות של ג'אז ( הכוונה למרחב הפנים, צריכת דלק נמוכה ככל האפשר וגודל הבגאז' ), לא תמצאו חסרונות משמעותיים במאזדה 2.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן C3 הצרפתית עושה את העבודה הזאת ועוד קצת אצלנו. בשבילי הייתה הכי נוחה והכי מבודדת, מאובזרת, כנראה אמינה ועדיין לא הכי רעה לנהיגה.

מצטרף להמלצה על הסיטרואן. נוחה מאוד, מקדימה מרווחת בפתיעה (מאחור פחות), מערכת הינע טובה, איבזור וטכנווגיה כיפיות, בטיחות סבירה+, נסיעות בינעירונית חולפות מהר ונעימות יותר מאשר בסיוויק שלי שגדולה ממנה ב-30%. אחריות 5 שנים. לא רואה חבילה טובה יתר בסגמנט, היא מרגישה רכב הרבה יותר יקר. והדובדבן - הביטוח לא דורש שום מיגון מקומי מיותר (אני מקלל את הקודן בסיוויק כל יום).

למגיב שאמר שסופרמיני הן בהגדרה עירוניות -- לא במקרה הזה. אוכלת אוטוסטרדות ונתיבים הרריים. רק שם הסיוויק עדיפה...

אכן הג'אז חלשה באופן מרגיז והיאריס לא נוחה באופן מציק.

 

"מה הבעיה לייצר מושב נהג נוח?"

לא יודע, אבל בגלל מושב איום ירדתי לפני שנה סופית מהרכב הכי כיף שהיה לי (ג'ולייטה).

עריכה אחרונה על ידי Jack457

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הסיטרואן שחלק מהנהגים שמו לב וגם אני שיש רעידות בזחילה, חלקם הרגישו את זה בצורה חזקה יותר כמו ברכב המבחן שהיה באתר.

הנוחות מעולה אבל על חשבון דינמיות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז המבחן של המאזדה 2. עם כמה שרציתי להיות מרוצה ולקנות, יצאתי בתחושה מעורבת.

מצד אחד הרכב מגיב ללחיצה על הדוושה כמו שצריך, עולם אחר מהגאז.

מצד שני, הנוחות היתה סבירה בלבד, זה לא היה הכאב של היאריס אבל גם לא מושב שבאמת באמת נוח בו.

כמו כן המתלים הנוקשים לא מהנים במיוחד (אני לא מחפש נסיעה ספורטיבית, מעדיף את הנוחות).

וכמובן שצריך לזכור שהמאזדה 2 היא יחסית בזבזנית לקטגוריה (רק יונדאי וקיה ריו פחות בזבזניות ממנה) וצפופה מהמתחרות.

 

מה שאומר ששלושת היפניות (הונדה, טיוטה ומאזדה) כולן עם drawbacks משמעותיים, אצל חלק זה יותר חריף (יאריס לא נוחה ברמה שאני לא אקנה, הגאז מרגישה כמו רכב עירוני שמפחד לצאת לכביש מהיר וזה בידיוק הפוך מהשימוש שלי).

 

בעקבות הממצאים האלה אני מחזיר לשיקול את הסיאט איביזה וסיטרואן (c3 וקקטוס).

במקרה של האיביזה העובדה שהרוב המוחלט של הקילומטרז יהיה בין-עירוני נותן תקווה מסוימת שהגיר יחזיק כמו שצריך.

במקרה של הסיטרואן יש על הרכבים 5 שנות אחריות שזה מעודד (לעומת 2+1 באיביזה), אם כי אני כמובן עדיין מעדיף לא להגיע למוסך באופן תדיר בגלל תקלות גם אם זה לא עולה כסף.

אני אקבע נסיעות מבחן לדגמים הנ"ל ונראה איך זה ירגיש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת כיול מתלים שני הרכבים שונים, האיביזה דינמית יותר הסיטרואן רכה יותר.

לאבא שלי הפריע שיש נידנוד בעת מעבר על שיבוב בפניה בכביש בין עירוני.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על ה208, רכב מאוד נוח, מושב מתכוונן כמו שצריך, הגה קטן שגם כן מתכוונן, לפעמים אני מכוון את המושב וההגה ככה שמרגיש שאני נוהג במכונית קארטינג

 

הרכב אצלי מה2017 ועברתי איתו 36 אלף קילומטר, הרבה נסיעות מחוץ לעיר לא הייתה פעם אחת שהרגשתי חוסר נוחות או שהתלוננתי אחרי נסיעה ארוכה

 

הרכב חזק, מאיץ ועולה עליות ללא התרגשות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד אחד יש לך את היפניות שרובן יחסית משעממות, אבל עם מוניטין של אמינות וסחירות

מצד שני יש לך את האירופאיות שברובן אמנם יותר טובות לנהיגה, אבל עם מוניטין פחות טוב בנושא אמינות וסחירות.

 

אולי תנסה את האמצע? הכוונה לקוראניות:

 

מציע גם קיה ריו - יש דגם 4 דלתות עם מנוע 1.6 ודגם 5 דלתות עם מנוע 1.4.

לשניהם תיבה אוטומאטית בת 6 הילוכים (נותן חסכון בדלק).

דגם ה-4 דלתות (סדאן) אמנם פחות מאובזר מדגם ה-5 דלתות, אבל מנוע 1.6.

מנוע ה- 1.6 אמנם לא חזק כמו מנוע טורבו מפולפל, אבל ייתן מספיק כח לאוטו זה.

 

המחיר גם מתאים (אולי אם תבוא מהצעה של 0 ק"מ יורידו עוד משהו), והתרשמתי שמדובר ברכב איכותי וחדיש (פלטפורמה מ-2017).

7 שנות אחריות אצל היבואן(3 מלאות+4 למנוע/גיר).

קיבל ביקורות לא-רעות ב- reviews בחו"ל.

 

רק ,כרגיל, מציע שתיקח את שניהם לנסיעת-מבחן, כדי שתדע אם מתאים.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2221 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...