Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עדיף ולמה - 206+ שנת 2011 או I10 שנת 2011?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3003 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הייתי נמנע מה206+ בגלל האמינות המפוקפקת של הדגם הספציפי הזה, ה206 הרגילה מצויינת. במקרה הזה היונדאי איי 10 עדיפה בגלל האמינות, בגלל החסכונות.

 

 

דיברתי אתמול עם אורן שירותי דרך ומוסך גבע ואת האמת שהם אמרו לי שזה דגם מאוד אמין בלי בעיות כלשהן (ה206+)

ידוע לך על בעייה מיוחדת ב206 פלוס שלרגיל אין? ה206 פלוס שווקה בשנתון 2011-2012 ואילו הדגם הרגיל מ99 עד 2008.

בתקציב שלי אני מכוון לI10 2011 ידנית או 206+ 2011 ידנית.

 

 

הפיגו תהיה חזקה יותר ובעל מושבים נוחים יותר, כך גם נוחות הנסיעה.

תא מטען גדול יותר, כול זה בגלל הפיגו היא סופר מיני והיונדאי היא מיני.

היונדאי גם אמינה מאוד וחיסכונית, אם המחיר לשניהם דומה הייתי מעדיף את ה206+.

 

 

אכן המנוע טיפה יותר חזק 1.4 לעומת 1.1 אבל אני מניח שהיא גם תצרוך יותר דלק, לא?

אם המחיר דומה היית מעדיף את ה206פלוס? דווקא חשבתי שתגיד ההפך מכיוון שרוב האנשים לא אוהבים צרפתיות

 

 

לא ראיתי שהוא ציין איזה גיר, אבל אם אוטומטי היונדאי ממש לא תהיה חסכונית.

לא חסכונית, לא נוחה , לא ממש מאובזרת , אבל כן חזקה עם מנוע 1.25 וכן אמינה.

 

 

ידני בלבד, שנתון 2011 - גם לפג'ו וגם ליודנאי. ביודנאי זה מנוע 1.1 69כ כ"ס

 

 

 

 

להמנע מ-206+.

 

 

זה היה אמור להיות רכב סופר אמין, עם מכלולים ותיקים של רכב טוב ומוכר - ובפועל הגיע לארץ והתחיל לככב בפורום הטכני כאן.

אחרי שנה הפסיקו להביא אותו, כנראה כי הוא הפך להיות מבקר קבוע במוסכים של לובינסקי.

 

 

יונדאי I10 אולי מיושנת ומכוערת, גם לא חסכונית במיוחד - אבל אתה יכול לסמוך עליה שהיא תתניע בבוקר ותיסע לאן שצריך, בלי להתלונן.

 

מוזר, מוסך גבע ואורן שירותי דרך טענו אחת בטלפון. עכשיו הסתבכתי... בחירה קשה.

 

==========================================

שאלתי את שניהם לגבי הC1 מול ה206+ ושניהם אמרו באופן נחרץ שהC1 לא תהיה טובה לנסיעות בינעירוניות ושאין בכלל מה להשוות, ושעדיף את ה206+

על הI10 לא שאלתי כי ראיתי שהיא גם בתקציב רק בערב, וממילא הם מתמחים בצרפתיות.

עריכה אחרונה על ידי ho2
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם תשים לב גם לי יש רכב צרפתי- רנו קליאו 2012.

אני בודק כול דגם לגופו ולא מכליל, לכן להגיד באופן אוטומטי ״רק לא צרפתי״ זה לא נכון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נסעת על אחת מהן?

 

עד שלא תחווה בעצמך, לא תדע. יכול להיות שהיונדאי תהיה לך מאוד נוחה, ותחליט ללכת על בטוח, ויכול להיות שדוקא תתאהב ב-c1. או שבאמת תרגיש את ההבדל בקטגוריה לעומת ה-206+.

 

אין תחליף להתנסות האישית.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
נסעת על אחת מהן?

 

עד שלא תחווה בעצמך, לא תדע. יכול להיות שהיונדאי תהיה לך מאוד נוחה, ותחליט ללכת על בטוח, ויכול להיות שדוקא תתאהב ב-c1. או שבאמת תרגיש את ההבדל בקטגוריה לעומת ה-206+.

 

אין תחליף להתנסות האישית.

 

גם אם אלך לראות C1 או 206+ או I10 אף אחד לא ירצה שאעשה נסיעת מבחן בכביש מהיר בשביל שאוכל לראות איך האוטו מתפקד בנסיעה בינעירונית.

פורסם

אין לנהג אין מה להסתיר אין לו בעיה לצאת לנסיעה בכביש בין עירוני להתרשמות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בוא, זו לא s-class שצריך להגיע ל-150 קמ"ש כדי להבין. גם ב-80 קמ"ש (ובדרך הארוכה לשם) אתה כנראה תבחין בהבדלים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

הI10 שמוצעת למכירה לא כ"כ קרובה אליי ואני לא נייד, אז מעט בעייתי.

חבל שאין דרך אחרת להתנסות בה וב206+ (ואולי בC1)

agent_amos ו drsubaru דיי הכניסו אותי לפחדים עם התגובות שלהם ששונות 180 מעלות ממה שמוסך גבע ואורן טענו כששוחחתי עימם.

 

שאלה נוספת על הדרך:

מישהו יודע האם הריפודים ביודנאי I10 2011 SE הם מעור או לא?

בחלק מהאתרים רשום עור ובחלק רשום דמוי עור.

AUX למוזיקה זה גם משהו שאצטרך, אבל אני מניח שגם אם הרכב לא כולל את זה אז אוכל להוסיף אחר-כך בעלות נמוכה.

עריכה אחרונה על ידי ho2
פורסם
אולי בדגם הכי מאובזר, רמות גימור הנמוכות זה בד.

 

היו סך הכל 2 רמות גימור בדגם הידני - Inspire וSE. אני מדבר על הSE כפי שרשמתי...

בחלק מהאתרים רשום עור ובחלקם דמוי עור

פורסם

לי כנראה הייתה GL , שבאה עם בד, לא יודע מה יש בSE.

האינספייר זו בדרך כלל רמת הגימור הנמוכה ביונדאי, לכן אני צופה שגם שם יש בד.

פורסם
לי כנראה הייתה GL , שבאה עם בד, לא יודע מה יש בSE.

האינספייר זו בדרך כלל רמת הגימור הנמוכה ביונדאי, לכן אני צופה שגם שם יש בד.

 

מה שהיה לך זה אוטו', לא ידני.

וכפי שרשמתי אני מדבר על הSE.

בInspire אני יודע בוודאות שזה בד.

פורסם

ריפודי עור (לא מאווררים ומחוממים) זה די זוועה, איכשהוא קשה לי להאמין שזה (אוורור וחימום) קיים ב-i10. אפילו אם מדובר בעור אמיתי (ואני מאוד בספק) הוא כנראה יהיה באיכות נמוכה.

 

מעבר לכל זה, לא ברור לי למה זה פקטור משמעותי ברכישה של רכב כזה בתקציב כזה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ריפודי עור (לא מאווררים ומחוממים) זה די זוועה, איכשהוא קשה לי להאמין שזה (אוורור וחימום) קיים ב-i10. אפילו אם מדובר בעור אמיתי (ואני מאוד בספק) הוא כנראה יהיה באיכות נמוכה.

 

מעבר לכל זה, לא ברור לי למה זה פקטור משמעותי ברכישה של רכב כזה בתקציב כזה.

 

כי אני לא מוכן לרכוש רכב עם ריפודי עור :-)

לגבי האמינות הלכתי לאיבוד...

פורסם

מה השאלה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...