Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

למישהו יש ניסיון עם בקרת השיוט האדפטיבית של יונדאי איוניק מול קיה נירו?

כיוון שאני מבלה את רוב זמן הנסיעה בפקקים, הצורך הספציפי הוא זחילת פקקים.

מי מהן יותר מתאים לצורך הזה?

פורסם

המערכת בשתי המכוניות זהה (SCC - Smart Cruise Control), ועובדת רק מעל 10 קמ"ש (ולא 5), ברגע שהרכב מאט למהירות זו, יש הודעה על המסך מול הנהג שבקרת השיוט האדפטיבית מנותקת ושיש לקחת שליטה על הגז/ברקס. ניתן להפעיל מחדש רק מעל 10 קמ"ש.

מה שאתה מחפש בקיה/יונדאי נקרא ASCC (Advanced smart cruise control) והוא יודע להגיע ל0 קמ"ש ולהחזיק 3 שניות שבהן הוא יכול להמשיך לבד את הנסיעה במידה והרכב ממול ממשיך בנסיעה. במידה ולא המשיך אחרי 3 שניות הוא לא ימשיך לבד ויבקש לשים רגל על הברקס (ככה זה בקונצרן VW). אבל אם יש EPB שזה בלם יד חשמלי, הוא יחזיק את עצמו במקום גם אחרי 3 השניות עד שתיתן נגיעה קלה בגז או תפעיל שוב את בקרת השיוט האדפטיבית.

פורסם
המערכת בשתי המכוניות זהה (SCC - Smart Cruise Control), ועובדת רק מעל 10 קמ"ש (ולא 5), ברגע שהרכב מאט למהירות זו, יש הודעה על המסך מול הנהג שבקרת השיוט האדפטיבית מנותקת ושיש לקחת שליטה על הגז/ברקס. ניתן להפעיל מחדש רק מעל 10 קמ"ש.

מה שאתה מחפש בקיה/יונדאי נקרא ASCC (Advanced smart cruise control) והוא יודע להגיע ל0 קמ"ש ולהחזיק 3 שניות שבהן הוא יכול להמשיך לבד את הנסיעה במידה והרכב ממול ממשיך בנסיעה. במידה ולא המשיך אחרי 3 שניות הוא לא ימשיך לבד ויבקש לשים רגל על הברקס (ככה זה בקונצרן VW). אבל אם יש EPB שזה בלם יד חשמלי, הוא יחזיק את עצמו במקום גם אחרי 3 השניות עד שתיתן נגיעה קלה בגז או תפעיל שוב את בקרת השיוט האדפטיבית.

 

עכשיו שמץי לב באמת שבאיוניק מופיע בקטלוג SCC ואילו בסונטה ASCC (למרות שהם רושמים שם Smart Cruise Control). ז"א שבסונטה יש את הפונקציה של זחילת פקקים?

בהתבוננות במפרטים של רוב הרכבים ממש קשה לעשות את ההבחנה, ולדעתי ההבדל הוא משמעותי מאוד...

פורסם

יצא לי להתנסות רק בקונצרן VW (נסעתי על פסאט, גולף, קודיאק וA6) - ללא ספק עובד מדהים כולל עצירה.

ממה שיצא לי לנסות על קיה נירו, זה קצת יותר צעצוע מכלי עזר אמיתי.. מתנתק יחסית מהר וגם התנהגות לא מרגישה טבעית.

אם הבחירה שלך היא בין הגולף לבין נירו ואתה בוחר בנירו בגלל שגם לה יש בקרת שיוט אקטיבית - אז עדיף ללכת על הגולף, זה הרבה יותר בשל שמה.

×
×
  • תוכן חדש...