עשיתי עבודה יקרה אצל טופ-קאר לפני שנה בסקודה פביה.
לא חם בצורה בלתי נסבלת ולא שומדבר.. כל האזור האמצעי מחורר ככה שהוא מאוורר.
מה שכן, כדי שיהיה ראוי - צריך לשלם להם די הרבה, יש כל מני תוספות כמו "הצמדה" וקאנטים כפולים.
בסוף המטרה היא שלא יהיו "כיסי אוויר" ושהכיסוי לא ירגיש שהוא כיסוי, אלא ממש ריפוד מחדש, שזה מה שהם יודעים לעשות - הם תופרים איכשהו את הכיסויי לתוך המושב ואז הוא מוצמד.
אצלי הריפוד הוא בצבע שחור, דגם שנקרא "מונקו".
נהנה מכל רגע, הם באמת עשו עבודה נהדרת. רמה גבוהה מאוד.
עשיתי המון מחקר עליהם לפני שקיבלתי מהם הצעת מחיר, הם קונים את החומר גלם (העור הסינטטי) מ2 יצרנים שמספקים בעיקר למרצדס (MB-tec) ולBMW - האיכות בהתאם.
אם ללכת על עור סינטטי - אז לדעתי רק מהם.
אגב - לאבא שלי ברכב יש מושבי עור מקוריים ברכב, לאחר כ3 שנים הצריכו טיפול - הופיעו סדקים והעור סוג של נמחץ בכל מני מקומות.
שזה משהו שלא קורה בריפוד עור סינטטי איכותי