Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 2008 שנתון 2016 ו-קליאו 2016


Moran.adler
שימו לב! השרשור הזה בן 2189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם. זקוקה לעזרה וייעוץ. תודה מראש לכל עונה :)

מתעניינת ברכישת רכב אחד משתי האופציות בכותרת. לשתיהן גיר אוטומט 1.2 טורבו בנזין. שתיהן אותן מחיר רכישה, שתיהן אותה השנתון (2016) ושתיהן עם קילומטראז' של 20+ ק"מ.

הקליאו ברמת איבזור גבוהה ואילו הפיג'ו ברמת איבזור שנקראת access.

פה אני נתקלתי בבעיה. הרמת איבזור הזו הצלחתי למצוא מאמרים ותגובות שיש אותה רק בגיר ידני או רכבים משנתון 2014, ולא על רכב שנתון 2016 אוטומט. מישהו מכיר חיה כזאת? מישהו יכול להמליץ או לחוות דעה על הרכב ורמת האיבזור הזו? (זה ממש ממש יעזור לי!)

לגבי הקליאו. אשמח לשמוע חוות דעת. הבנתי שהשנתון הזה טוב יותר מקודמותיה, אבל קשה לי עדיין למצוא ממליצים או חוות דעת אמיתיות.

 

המון תודה שוב לכל העונים. כל מענה יעזור מאוד. מתוסכלת מאוד כבר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שבדקתי אכן ב2016 היו שלוש רמות איבזור:

אקטיב גו,אקטיב ואקסס לדגם הידני, לכן אולי המוכר טעה.

בכול מקרה הוא יכול להיסתכל הרישיון הרכב.

 

שני ברכבים לא בדיוק מאותה הקטגוריה, הקליאו היא סופר מיני והפיגו גיפון קטן.

לפיגו נוחות נסיעה טובה יותר ותא מטען גדול יותר.

הקליאו בעיר נוקשה יותר.

מאחור הפיגו מעט מרווחת יותר.

שני הרכבים זריזים אם כי בעיר פחות אהבתי את התיבה של הקליאו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, המון תודה על המענה.

לגבי הפיג'ו, למרבית הפליאה, ברישיון הרכב כתוב אוטומט 1.2 טורבו בנזין וגירסאת access. ובכל מקום שביררתי, הרמת איבזור הזו קיימת רק בגיר ידני. מדובר כמובן ברמת האיבזור הכי הכי בסיסית שיש. פחות משנה לי עניין החלונות החשמליים ומערכת המולטימדיה, זה משהו שתמיד אפשר להוסיף. גם את המובילאיי כמובן אפשר להוסיף. אך עד כמה זה קריטי שאין בה את הפיטצ'רים כמו בקרת שיוט או בקרת השטח המפורסמת שלהם (שגם לגביה זה פחות קריטי לי). גם הבנתי שיש הבדל בין תיבת ההילוכים של לפני יולי 2016 לאחרי יולי 2016. האם זה גם קריטי? (תודה על המענה).

 

לגבי הקליאו. גם שם הבנתי שיש הבדל בין תיבת ההילוכים של לפני שנתון 2016 לשנתון 2016 והלאה. מדובר עדיין בתיבת הילוכים רובוטית להבנתי.

 

בנוסף, להבנתי, לשתיהן יש את אותו המנוע בעצם.

 

מאוד מעריכה כל תשובה. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקליאו זאת אותה תיבה רובוטית כפולת מצמדים.

בפיגו ב2016 הגיע מתיחת פנים עם מנוע 1.2 טורבו ותיבה בעלת ששה הילוכים פלנטרית.

לפני כן היה מנוע 1.6 עם תיבה בעלת ארבעה הילוכים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל גדול מאוד, הרכב משעותית חזק יותר.

התיבה של פיגו עדיפה יותר אך מנסיעה בסיטרואן בעלת אותה יחידת הנעה במצב של זחילה ותנועה איטית היו רעידות, שימי ל לזה בנסיעת מבחן.

 

פה בפורום היו כמה מקרים של דייוחים לגבי בעיה במחשב גיר באזור 60 אלף ברנו.

חברים של אבא שלי רכשו קליאו יד שניה עם 80 אלף ,ללא שום בעיות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקי מקוריות של הפיג'ו, האם מדובר ברכב שנרכש מ-0 ק"מ? במידה ונרכש מ-0 ק"מ בדקי את ההפחתה המומלצת במחירון ודאגי לשלם בהתאם.

בין שתיהן אני הייתי מעדיף את הפיג'ו. יחידת ההנעה נעימה יותר, נוחות הנסיעה עדיפה וגם תא הנוסעים מרווח יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות נסיעה ומרווח/בגאז׳ הפיז׳ו ללא ספק. אני לא רואה יתרון מיוחד ליחידת ההנעה או הגיר לעומת הרנו, ומבחינת ביצועים הקליאו לוקחת בענק.

הרנו לדעתי לוקחת את המקום הראשון כשזה מגיע למראה, ואני מסכים עם אלו שטוענים שהיא מלכת היופי של הקטגוריה, כאשר הפיז׳ו נראית קצת מוזרה, אבל זה עניין אינדיבידואלי לחלוטין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על המענה. אבל המראה מול הפרקטיות והחיסכון, הפרקטיות לוקחת בעיניי כרגע, על אף שאין ספק שהרנו יפיפייה. ומה בנוגע לפרקטיות, גיר, מנוע, חיסכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בפרקטיות לפיג'ו יתרון בזכות מרווח פנימי עדיף ותא מטען גדול יותר.

מבחינת גיר, לא ידוע על תקלות מיוחדות עם תיבת ההילוכים האוטומטית של הפיג'ו. אני חושב שיחידת ההנעה של הפיג'ו עדיפה בעיקר בזכות הגיר החלק והנעים שלא נוטה להתבלבל ולחבוט תחת עומוס כמו שיכול לקרות בגיר רובוטי כפול מצמדים.

לקליאו גיר רובוטי כפול מצמדים, נפתחו בפורום מספר שרשורים בנושא מחשב גיר אך לפי מה שאני זוכר רוב הטענות היו כלפי פלואנס/מגאן דיזל.

לגבי חיסכון כדאי לבדוק את נתוני הצריכה הרשמיים, הם כמובן לא מציאותיים אבל יתנו מושג לגבי ההבדלים בין צריכת הדלק בשני הרכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי צריכת דלק בקליאו:

אבא שלי קיבל ממעלות לאילת כ 1/17 בערך, בבין עירוני הררי כ 1/15 לערך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2189 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...