Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עד 20K, רכב לשנתיים, מחפש BEST VFM


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק שה-C4 עונה לדרישה של Best VFM בקניה, אבל לא בטוח שבעוד שנתיים יימצאו לה קונים.

 

כמו-כן למרות הסופרלטיבים - היא לא חפה מתקלות.

 

אני מציע נקודת התייחסות שונה קצת.

 

הייתי קונה מאזדה 3 2006-2008 (אולי אפילו רמה גמור קומפורט בשביל השליטה מההגה)

 

אולי אפילו מחפש אחת שהחליפו לה בולמים ומשולשים (המחלה של הדגם הזה) - יש מבחר עצום בשוק

 

בתום שנתיים מעריך שהרכב ימכר די בקלות בכמה אלפי שקלים פחות ממה שנקנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
עוד פעם, לדעתי, יותר מדי נסיעות לרכבים האלה, במיוחד בגרסה האוטומטית שלהם.

אילו היה צריך רכב ל 8-10 אלף קילומטרים בשנה, עוד היה אפשר להסתכן. כפול מזה יותר מדי.

לדעתך C4 2010 לא תתן שנתיים שירות סבירות?? כאמור סביב 15 אלף קמ בשנה על כבישים מהירים לרוב ללא הרבה פקקים.

והאמינות שלו כל כך גרועה ובגלל זה המחיר מחירון הבדיחה והמחיר מכירה העוד יותר נמוך? כי יש ק'אץ אחרת זה היה הרכב הכי נחטף...

כמו שכתב הדוב.. C4 שנת 2010 אפשר למצוא גם ב-8,000 שקל.

תמיד תשאיר כסף ליישור קו.

 

ב-12,000 שקל אתה מעמיד אחלה אוטו לשנתיים הבאות.

לא הייתי חושש גם מלקנות ישן יותר ושמור כדי לחסוך יותר בהוצאת הקניה.

לא מוצא ב 10 עד 12 משהו סביר, בעיקר זבל עופות...

פורד פוקוס 2009 ומעלה, יש הרבה שמורות. אחלה קרוזר לכביש המהיר. הרבה אוטו בקצת כסף

לא כל כך זול לפי יד2...

זוכר שהיו לי חברים איתו, צריכת דלק יותר מזעזעת, לא זז ורק עושה רעש... במה הוא יותר טוב מהC4 סוף דור1?

אין ספק שה-C4 עונה לדרישה של Best VFM בקניה, אבל לא בטוח שבעוד שנתיים יימצאו לה קונים.

 

כמו-כן למרות הסופרלטיבים - היא לא חפה מתקלות.

 

אני מציע נקודת התייחסות שונה קצת.

 

הייתי קונה מאזדה 3 2006-2008 (אולי אפילו רמה גמור קומפורט בשביל השליטה מההגה)

 

אולי אפילו מחפש אחת שהחליפו לה בולמים ומשולשים (המחלה של הדגם הזה) - יש מבחר עצום בשוק

 

בתום שנתיים מעריך שהרכב ימכר די בקלות בכמה אלפי שקלים פחות ממה שנקנה.

אז מאזדה 3 דור1 שנתון גבוה הוא רכב נטול ירידת ערך? קצת נשמע טוב מדי. הסתכלתי ביד2, אבדוק שוב.

פורסם

פוקוס מול C4:

קבינה הרבה יותר נעימה לשהיה, פלסטיקה יותר איכותית. רדיו ומערכת שמע יותר נוחים לתפעול, מרווח קדימה אחורה יותר טוב. כל רכב 1.6 עם גיר אוטומטי מיושן בזמנו היה נותן 1 ל 8 בתוך העיר ו 1 ל 14 מחוץ לעיר. כל אחד והתמהיל שלו והממוצע שלו. בשיוט יומיומי הוא ינטה לממוצע של 1 ל 12.

הוא זז בסדר גמור (פחות זריז ממאזדה 3 ) ומרעיש רק אם זה דגם ליסינג 2008 ומטה ללא לבד ( leved) לבידוד במכסה המנוע. היו לי שניהם. לי הפוקוס הייתה עדיפה משמעותית.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אז מאזדה 3 דור1 שנתון גבוה הוא רכב נטול ירידת ערך? קצת נשמע טוב מדי. הסתכלתי ביד2, אבדוק שוב.

 

לא אמרתי שהרכב נטול ירידת ערך - אלא שלדעתי הוא ירד (כנראה) פחות מדגמים אחרים, ובניגוד לדגמים אחרים - רוב הסיכויים שתמצא קונים בסוף התקופה בקלות יחסית.

 

שוק המשומשות בישראל הוא מאד דינאמי, ולכן קשה לצפות מה יהיה - אולי זה ישמע בהפוך על הפוך - אבל אם את רוצה לדעת בדיוק כמה יעלה לך הרכב לתקופה של שנתיים שימוש אולי כדאי לך לשקול לקחת ספארק חדשה דרך avis-express כולל תחזוקה וביטוח - כך תגדר את הסיכון ותדע בצורת מדויקת מה תהיה רמת ההוצאות שלך על רכב בשנתים הקרובות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני נוסע כבר חודש על 307 ועשינו כבר 2000 ק"מ. הרכב עלה 4500 שקל.

קניתי חלקים ליישור קו (שעוד לא ביצעתי).

 

מלבד ניקוי מצערת, החלפת כפתורים לשליטה על החלונות בצד הנהג וחיישני רוורס - לא הוצאתי שקל.

 

אמנם זה רק חודש, אבל הרכב עצמו שמור מופתית והנסיעה בו נעימה מאוד. לרכבים האלה אין ירידת ערך. בגלל השווי הנמוך מוכרים את הרכב לפי מצבו. אני כבר מתגלגל 4 שנים עם רכבים ישנים בתקציב נמוך. לאחר קנייה ויישור קו הרכבים מעולים ומחיר המכירה דומה עד זהה למחיר הקניה, שלא נדבר על מכירות מהירות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אחרי שדיברו לא מעט על הסיטרואן C4 ומנועי ה-1.6 שלה, מה עם פיג'ו 301 או סיטרואן C אליזה?

הן לא מודרניות במיוחד אבל חדשה יותר מרוב המכוניות שהוצעו כאן, יש להן את מנוע ה-1.6 הישן והאמין יותר ובסך הכל מדובר במכוניות פשוטות.

99% מהמכוניות יוצאות ליסינג והשכרה, הביקוש נמוך מאוד ולכן המחיר אטרקטיבי, אולי אפילו תצליח לרכוש אחת עם אחריות מסויימת שיכולה להעניק מעט שקט נפשי, לפחות לשנה הראשונה.

×
×
  • תוכן חדש...