Jump to content

davidnead

  • פרסום הודעות

    20
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות davidnead

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ככל שהצלחתי להבין, המבחנים באתר הזה מתייחסים בעיקר למבחני ריסוק. ועיקר השיפור של הבטיחות ברכבים הוא במבחני ריסוק. אבל בעזרי הגנה כלשהם לא היה הבדל גדול בין 2002-2012, למעט שיפורים לא דרמטיים במערכת הABS. כך הבנתי, אולי אני טועה
  2. לא, לא זורק את האשמה על המשטרה. נהיגה אחראית אמורה לקחת בחשבון מצבים לא צפויים ואירועי בטיחות בכביש. מאידך, המשטרה אמורה למנוע מצבים כאלו ולא ליצור אותם.
  3. אז יצרתי קשר עם סוכנות וובי (שדרכם אני מבוטח גם כיום), והסברתי את כל המצב. לטענת הסוכן, ישנם חלב מהחברות (כמו הפניקס) שמבטחות על שם בעל הרכב, ולא מעניין אותן כלל מי נוהג. הם לא שואלים מי הנהג העיקרי, ולא מתעניינים בעבר הביטוחי של מישהו מלבד בעל הרכב. מה שאומר שנאי יכול לרושם רכב על שם מישהו אחר, ולטענתו - בלי שום בעיה, לכתחילה. יתירה מזו, אני אפילו יכול להיות רשום כנהג ברכב - וכך לצבור עבר ביטוחי נקי. לגבי הגנה יותר אקטיבית - ניתחת נכון את החולשה שלי, ואני בהחלט מתעניין בכיוון שאתה מציע. האמת, זו חלק מהסיבה שאני רוצה להשקיע ברכב יקר יותר ולא בגרוטאה כמו שהיה לי. תוכל לפ
  4. בשלישי עוד לא מאוחר מידי. טרם הוגשה תביעה. אבל מדובר בנזק של לפחות 20 אל"ש. ואתם יודעים, גם נזק קטן יותר, התובע רוצה לראות את עצמו מסודר עד הסוף, רכב בונבון, כמו שהוא מקבל במוסך רשמי על ידי חברות הביטוח. תיקון שיכולתי להוציא בכפר ב12K יכול לעלות ברשמי ומסודר כפול. אני לא יכול לספוג את זה. חבל שהשלישי והראשון לא התחלפו ביניהם
  5. תודה לכם. האמת שאחרי חברת הביטוח הראשונה, בה הנציג הבטיח לי ש"אף חברה לא תסכים לבטח אותי עם 3 תביעות" התייאשתי. ושמעתי מחבר שהיה לו מקרה כזה ורשם את האוטו על מישהו אחר. יש פה מישהו עם נסיון שונה? לגבי הפגיעות הקטנות - אחת מהן יכלה להיגמר ב4000 ש"ח בתיקון פרטי, ואז החל ויכוח על חלפים מקוריים או לא וכו', ויכוח שיכל להיות משמעות של עוד כמה אלפי ש"ח, והסוכנת ביטוח של התובע שכנעה אותי להפעיל ביטוח ודי. זו הייתה התביעה הראשונה, בחיים לא הייתי מפעיל אם הייתי יודע את הסיכון הזה. האמת ששאלתי במייל בפירוש את נציגת הביטוח מה המשמעות אם אני מאשר את התביעה של צג ג' אז היא כתבה לי הת
  6. תודה. הפול - זה רק חובה. ובלי צד ג' לא שייך לנסוע. לגבי מקיף - אם אוותר עליו, זה אומר שאסור לי לנסוע עם רכב שעולה ויתר מ20 אלף שח! זה סיכון גדול מידי. ראיתי בגוגל שהיו במשך השנים כל מיני ועדות בכנסת ונסיונות לפתור את הנושא. כלום לא השתנה? אגב, התביעה על התואנה האחרונה טרם הוגשה לחברת הביטוח שלי. זה יכול לעזור לי במשהו? (לא מדובר בנזק שאני יכול לשלם, משהו כמו 20 אלף שח)
  7. אני לא הראשון, אני מבין. ראיתי שגם יש פה בפורום שרשור מ2103, אבל אני מבין שהיו נסיונות עם השנים לשנות את זה, אני לא יודע איפה זה אוחז. יש לי רכב שנתיים, ובחצי שנה האחרונה תבעתי (צד ג' תבע) את הביטוח 2 תביעות. שתיהן קטנות, שתיהן באשמתי. (חניה, ומשהו דומה). כעת עשיתי תאונה שלישית. הרכב הטרנטה שלי הולך להשבתה, ואני צריך לקנות חדש. אין מזל. אבל כעת אני שומע, שברגע שתוגש התביעה על התאונה האחרונה - לא יסכימו יותר לבטח אותי. 3 תביעות ב3 שנים (7 חודשים במקרה שלי) אני לא הולך לנסוע בלי צד ג', וגם בלי מקיף - לא אוכל לקנות רכב חדש, רק טרנטה. יש פתרונות, או רק קיטורים?
  8. אני מתחלחל מהרעיון גם להחזיק רכב וגם לסבול מכאב ראש של להיות שלוי בשכירת רכב כשאתה צריך
  9. כדי לנסוע עם המשפחה אני חייב 7 מקומות. אז נכון, רוב השימוש ברכב הוא בלי המשפחה, אבל בשביל מה אני מחזיק רכב אם אני לא יכול להסיע בו את המשפחה כשצריך? כשצריך - זה חיוני. אני מודע לזה שכל רכב ישן הוא מתכון לצרות, השאלה פה הייתה מתוך הנחה שאני בכל מקרה אקח רכב ישן מחסר ברירה - כדי לברר שבאופן יחסי לאפשרויות אני עושה משהו סביר. למה בכל מקרה רכב ישן? זה גם ענין של תקציב, אבל יותר מזה - חבל לי להוציא הרבה כסף על הרכב הראשון שלי, כאשר אני עוד לא מכיר את הצרכים שלי. אם הייתי קונה רכב מודרני באמת - מילא, לפחות הוא היה חסכוני בדלק באמת ועם מעט תיקונים. אך לרכב כזה אני צריך עשרות אלפי שקלים, ל
  10. זה שהוחלף לו מנוע לפני שש שנים, ובשלוש שנים האחרונות הוחלפו גיר, ראדיטור, בלמים, צמיגים. - לא מעלה את הסיכוי שלו?
  11. כלומר שותה דלק? 1/10 מחוץ לעיר זה בלוף?
  12. הזכרתי למעלה ששני המקומות מאחורה הם באישור יצרן. זו הייחודיות של הרכב, אין הרבה רכבים כאלו וכך הוא יכול לאזן בין פריווט רגיל ל7 מקומות מבחינת צריכת הדלק ועוד.
  13. אכן כבר כתבתי בהודעה שמדובר ב626. וגם כתבתי שהחליפו לו מנוע לפני 5 שנים. אמנם זה לא היה מנוע מהמפעל אני מניח... ובכל זאת זה משהו, לא? לגביי הטיימינג - אז זה אומר שאני צריך לקחת בחשבון החלפת טיימינג, שזה כנראה משהו שלא עשו שם לאחרונה. כמה עלות של זה? מאידך זה עוד לא פוסל את הרכב אני מבין.
  14. שלום אני מחפש כבר תקופה רכב שיענה על צרכי, מצאתי כעת משהו שנראה איזון סביר בשבילי. מה חשוב לי? 1. 7 מקומות 2. חיסכון יחסי בדלק (לא לשלם 100-120 שח על כל נסיעה מת"א לי-ם, כמו ברכבי ה7 מקומות שאינם חדשים). 3. מחיר - אין לי כרגע תקציב של 20,000 ובכלל איני רוצה להוציא סכום משמעותי על רכב ראשון שלי פרטי הרכב: מאזדה 626 סטיישן 7 מקומות (כלומר תוספת 2 - תקניים - בבאגז'). שנת 2001 מנוע הוחלף לפני חמש שנים. בעלות אחרונה (שלישית) במשך חמש שנים, בם טופל כל שנה. הוחלפו גיר, ראדיטור, בלמים וצמיגים בחמש שנים האחרונות. קילומטראז בסביבות 200 ומשהו. טסט ל9 חודשים מחיר בסביבו
  15. אגב, בשונה מכוונת פותח האשכול, אני דיברתי על ביטוח חד-פעמי לשבוע. הוא דיבר על ביטוח קבוע - ליום מסויים בשבוע בלבד.
×
×
  • תוכן חדש...