Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S80 V8


Malki
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשבן אדם רושם משפטים עם הרבה סימני קריאה זה כבר מראה שהוא לא רציני ויש מקום לחשוד

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

אילו היה מדובר בדגם שנמכר בעשרות רבות בלוח יד 2, עוד הייתי מבין את ההחלטה אפילו לא לראות רכב עם סימני קריאה במודעה.

אגב, לאחרונה גיליתי יש המון אנשים שלא מצליחים למכור, בגלל שאינם יודעים לפרסם נכון מודעת המכירה ;

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
איזה חוצפן [emoji15]

 

מה עובר על הבעלי רכבים האלה?

 

 

לגמרי..

אני גם לא מבין את הקטע הזה..

כנראה שיטת המצליח..

 

מקווה לכתוב חדשות טובות בקרוב :)

פורסם
לא היסטרי כל מה שרשמת.

תוריד מחיר.

 

ניסיתי - לא הסכים להוריד מספיק..

הרכב הזה כנראה ננהג באגרסיביות, כך שלך תדע מה יצוץ בהמשך.

כמו כן כשהמוכר משקר יכול להיות שמה שלא התגלה נורא יותר ממה שכן.

פורסם
ניסיתי - לא הסכים להוריד מספיק..

הרכב הזה כנראה ננהג באגרסיביות, כך שלך תדע מה יצוץ בהמשך.

כמו כן כשהמוכר משקר יכול להיות שמה שלא התגלה נורא יותר ממה שכן.

 

רכב כזה זו הרפתקה.

 

בכל מקרה לא חושב שהמסקנה שלך, שננהג באגרסיביות מבוססת.

פורסם
אסף - מהניסיון שלך, מה הדגם הכי מוצלח לדור הזה?

 

הדגם שהגיע החל מ-2007 לאחר החלפת צורה אמין משמעותית מהדגם הקודם.

טיפולים בזמן עם חלפים איכותיים משפיעה מאוד על האמינות.

מכיוון שאת ה-v8, ה-3.2 וה-t6 נמכרו בכמויות זעומות לעומת ה-2.5 טורבו, קשה להגיד איזה דגם הכי אמין.

אני הכי מתחבר ל-2.5 טורבו ופחות אוהב את הדגמים עם המצמדים הכפולים.

פורסם
מה לגבי ה1.6?

2012 נמכרות בגרושים

 

לא מזמן מכרתי S60 עם מנוע 1.6 טורבו.

 

רכב בסה"כ מאוד נחמד..

מפנק בטיחותי ונוח.

עם זאת, הנאה מנהיגה זה פחות התחום שלו.

 

מאמין שמנועי ה T5 וT6 יהיו יותר בשרניים.

 

מעבר לכך - בדקתי מספר S60 משנת 14 ומעלה ,

 

מבחינת יחידת המנוע והגיר מדובר ללא ספק בשיפור לטובה.

מבחינת איכות החומרים... לדעתי ישנה ירידה ברמה.

 

הכל נראה דומה אבל פחות איכותי, הפלסטיקה בדש-בורד פחות רכה, כיסוי הפלסטיק של ידית ההילוכים ושל פתחי המיזוג נשברים ברכבים ששהו בשמש ואפילו ההגה דוהה..

×
×
  • תוכן חדש...