ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 16 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום לכולם, לקראת החלטה על קבלת רכב ליסינג אשמח לעצות ונסיונכם מבין האפשרויות של יונדאי אלנטרה/איוניק,קיה נירו/סיד סטיישן,מאזדה 3 (מנוע 2.0) או רנו גארנד קופה דיזל. הנקודה החשובה היא נוחות הנהיגה ומרחב נוח לשימוש משפחתי. אשמח לשמוע חוויות על רכבים אלו מנסיון אישי ובכלל. תודה מראש על השיתוף.
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
מבקש חוות דעת על הרכב הנל ממישהו שהחזיק/מחזיק את הרכב תקופה ממושכת: עלויות אחזקה אמינות שימושיות הרכב מיועד לשמש כרכב עיקרי, בעיקר נסיעות עירוניות, נסיעות ארוכות בסופש. צריך לאכלס 3 ילדים בספסל האחורי (2 כיסאות בטיחות ובוסטר) מצאתי בפורום רק התייחסויות של אנשים שקיבלו את הרכב בהשכרה בחו״ל. תודה Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת titanium75469, -
-
קליאו 2014
מאת Naor10-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 655 צפיות
שלום לכולם, לאחרונה הגעתי להחלטה להשתדרג מהשברולט קרוז 2011 הזקנה שלי לרנו קליאו 2014. אני מתכנן לעשות טרייד אין וקיבלתי הצעה מLease 4U להוסיף 38000 ולתת את הקרוז ולקבל את הקליאו בתמורה, מה דעתכם? בשכלול הצרכים שלי הקליאו מושלמת והדגם הספציפי הוא expression צבע אדום עם 73 אלף קמ. ושאלה נוספת כאן מדובר על expression, מה ההסדל העיקרי בינו לבין הcollection?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 1 תגובות
- 707 צפיות
שלום חברים, מבקש המלצה על רכב משפחתי גדול, אפשרות ל7 מקומות. שיהיה אמין, חסכוני ועד 70.000. לדוגמה: רנו פלואנס 1500 דיזל, סיטרואן פיקסו וכו'... תודה מראש! Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
סופר מיני ~40K
מאת 777000-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. מחפש סופר מיני בתקציב של 40K (גמיש מעט). נסיעות בינעירוניות (לרבות פקקים), עם הערכה גסה של 10K ק"מ בשנה. נהגתי על סקודה אוקטביה 1.2 אמבישן (2016) בליסינג ונורא נהנתי, במיוחד מהנוחות והכח הזמין. כמו כן יצא לי לשבת/לנהוג באיביזה, לאון ופולו, כולן חדשות. בלטו לטובה: - נוחות הישיבה/הנדסת אנוש ברמה גבוהה. יצא לי לנהוג על i20 בעבר, ולעומת המושבים המותקנים ברכבי הקונצרן הגרמני, אפשר להגיד שהמושבים בi20 2014 הינם נחותים בהרבה. - מערכת מולטימדיה יציבה (לעומת הזוועתית בטויוטה קורולה שקורסת לעתים קרובות) אשר הושקעה בה מחשבה רבה, עם רמקולים איכותיים (סטוק הכי איכותיים ששמעתי בשלל רכבי הקטגוריה). - כח זמין ונסיעה שקטה. עבור הרכב הבא: - מעדיף להמנע מגיר ידני. …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
פאביה 2018
מאת dan0321-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 758 צפיות
תקציב שלי היה 50-60 לאיביזה יד שנייה לצערי לא מצאתי כלום במצב טוב .. או שבורות או סוחרים ראיתי את המבצע של הפאביה ב70 גיר ידני (גם האיביזה חיפשתי ידנית) חוות דעת ? המלצות ? מחלות ידועות שצריך לחשוש ? מקבלים אחריות יצרן 3 שנים דרך אגב
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 556 צפיות
היי, אני מחפש רכב מיני אוטומט עד 40K. הולך לנסוע באיזור האלף קילומטר בחודש באיזור מישורי בעיקר (תל אביב - נתניה) וחשוב שיהיה אמין ובטיחותי עם טיפולים זולים יחסית. מדי פעם אסיע עוד 3 אנשים (4 סה״כ), אז עדיף שיהיה גם מקום סביר מאחורה. מה אני לא מחפש? - חזק במיוחד - אני בסך הכל רוצה להגיע בשלום מנקודה A ל B. ברוב המוחלט של הזמן לא הולך לנסוע בעליות. - צריכת דלק נמוכה במיוחד - יכול להסתדר גם עם 12 קילומטר לליטר. - תא מטען גדול. אופציות שעשויות להיות רלוונטיות: - מיצובישי ספייס סטאר - סוזוקי סוויפט (אך כנראה אפול לשנתון נמוך יחסית) - קיה פיקנטו - יונדאי i10 - מאזדה 2 (?) תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום רב, לקחתי היום רכב לבדיקה ב500 שקלים. מדובר ברכב קיה פיקנטו. שנת 2015. עם 43,000 קמ) לאחר הבדיקה התברר שהמוכר טיפל רק ב15 אלף (לא טיפל 30 וכמובן לא 45) השאלות שלי: 1. האם שווה לקנות את הרכב, מה הסיכונים ברכב שלא עבר טיפול שכזה? 2. איך ייתכן ויש פער במחירונים? לוי יצחק-49000 ויד 2 המחיר 54000. 3. המחיר שקבענו הוא 47000 אבל אחרי בדיקה התברר שמדובר ברכב טוב אבל שחייב טיפול דחוף (המוכנאי שבדק אמר) ויש צורך להחליף 2 צמיגים, רפידות ברקסים וכיוון פרונט. בכמה שווה לי לקנות את האוטו לאור הנתונים הנ"ל, אם בכלל? תודה רבה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש לי אפשרות להחליף את הדאסטר בנזין שלי בטויוטה פריוס 2012 הטויוטה במחירון יותר יקרה משלי בכמה אלפים הבחור עם הטויוטה מוכן להחליף איתי ללא תוספת עד כאן הכל ניראה טוב הטויוטה עם 280000 ק"מ .עם טסט ל10 חד . סוללה לטענתו הוחלפה לפני כ4 חד . איך הטויוטה בכללי? איך ניתן לבדוק תקינות סוללה? אני לא מפחד מק"מ גבוה כל עוד טופל לפי הספר אשמח ליעוץ לפני שאני עושה צעד פזיז את הדאציה דאסטר שלי אני מעונין להחליף כי לאישתי נמאס מגיר רגיל ולא מתחשק לי לתת לה את הדאסטר האוטומטי שלי
הודעה אחרונה מאת perl1947, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי,אז אחרי שנפרדתי מהרכב שלי מחפש רכב למשפחה עם 2 ילדים מטרת הנסיעות בתוך העיר ופעמיים שלוש בשבוע מחוץ להעיר חשוב שהיה אמין וחסכוני ק"מ נמוך ככל שאפשר אוטומט טיפולים זולים ונוחות נסיעה אשמח לקבל המלצות!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 2 תגובות
- 750 צפיות
אשמח לעזרה בבחירת רכב עד 70 אלף שקל. אני מחפש רכב שייראה טוב ושיהיה אוטומט. חשוב לי שהרכב יהיה ברמת אמינות סבירה כדי שלא אפול על מוסכים שיקרעו אותי. הנסיעות שלי הם בעיקר בתוך העיר עם יציאות של פעם בשבועיים-שלוש מחוץ לעיר. אני מתלבט בין כ"סSeat leon 2014 1.2T 105 אוטומטית Volkswagen Golf 2014 1.2T/1.4T אוטמטית האם יש משהו יותר מעניין בתקציב שלי ששווה להסתכל עליו? ובמידה ואבחר באחד הרכבים האלו מה אני אמור לבדוק מול המוכר של הרכב כדי שאני לא אדפק? תודה
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 638 צפיות
בוקר טוב, מרוב אופציות הלכתי לאיבוד. אני נוסע הרבה - כל יום מיבנה לירושלים, כיום בסוזוקי סוויפט 2012, ומחפש לשדרג קצת ולהחליף. אין לי עיניים גדולות ומחפש עדיין משהו לא גדול במסגרת תקציב של 60-65 אלף. אשמח לשמוע המלצות ורעיונות לגבי דגמים וגם לגבי מאיפה לקנות. חשבתי על הבלנו החדשה של סוזוקי שנת 2016 עם אותו מנוע כמו של הסוויפט (אני אוהב סוזוקי) שנראה שנכנס בתקציב אבל פתוח להכול.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 818 צפיות
פחות או יותר זו גזרת המחיר שלי ואחרי קריאות פה ושם, התבייתי על שני אלו. אשמח לשמוע את דעתכם על היתרונות והחסרונות...
הודעה אחרונה מאת urikih, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
"שלום, אני בת 56, מנהלת משרד אדריכלים קטן. גרה באשדוד, המשרד נמצא בתל אביב. מספר פעמים בשבוע במסגרת העבודה יוצאת ל"שטח", זאת אומרת לאתרי בנייה במקומות שונים בארץ. לפעמים באיזורים נידחים, בעיקר איזור ירושליים ומודעין. בחלק מהנסיעות מצטרף אלי אדריכל נוסף אבל לא יותר. באתרים בשלבי הקמה מוקדמים נדרשת נסיעה של כמה מטרים בשבילים לא סלולים שבגדול עבירים גם לרכב רגיל אבל אגריש יותר טוב ברכב יותר גבוה. כרגע יש לי יונדיאי i30СW 2014 עם 156.000 ק"מ, אני יד ראשונה. עקב ערכו הנמוך של הרכב בגלל הק"מ הוא נשאר במשפחה על תקן רכב שני. לפניה הייתה יונדאי i30CW מודל 2009, לפני זה מאזדה לנטיס 323F 2002, ועוד קודם לכן סובאר לאונה 1991. כולן הגיעו לקילומטרז' גבוה מאוד ללא בע…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום חברים , חמי וחמתי החליטו לרכוש רכב שלישי במשפחה והיום הגיעו להתייעץ איתי בנוגע לשברולט ספארק החדשה. אני אישית, לא חסיד של שברולט ואפילו מתנגד לרכישה בעקבות אמינות רעועה אך בעיקר שווי שוק שצונח לאחר שנים מעטות. יש לציין כי הרכב הולך להירכש במסגרת 0 ק"מ . וכאן אתם נכנסים, הם מאוד רוצים לרכוש את הספארק החדשה ואני מאידך, מאוד מתנגד . האומנם המנוע 1.4 בשילוב הגיר הרציף מנעים את הנסיעה ומשפר את צריכת הדלק, אך אני אישית מאוד התחברתי ל i10 ומיד לאחריה הפיקנטו . אשמח לשמוע את חוות דעתכם לכאן ולכאן, מה עדיף ? שבורלט ספארק החדשה, קיה פיקנטו או יונדאי i10 ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 1 תגובות
- 771 צפיות
הבנתי מסוכונות פולקסווגן שההשקה לרכב תהיה בקרוב מאוד, והאמת שהפולו תפסה לי את העין ממש חזק. האם מישהו יודע האם היא תגיע לארץ גם בגיר רגיל? ומה דעתכם על הרכב באופן כללי?(למי שאולי איכשהו יצא לפגוש) התקציב שלי הוא כמובן באיזור ה - 150~160 טופ לרכב, וכרגע לא ממש משכו אותי מתחרות כאלו ואחרות.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 11 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
היי, בן 23 מתלבט בין 2 אפשרויות ברכב ליסינג איביזה- סטייל ארונה - סטייל הדרישות נוחות- נוסע 20,000 ק״מ בשנה, הרוב המוחלט (80 אחוז) בכבישים מהירים, מחפש רכב שיהיה נוח לשבת בו והוא עצמו ישב נוח ויציב על הכביש ביצועים (0-100) ובעיקר בעקיפות בכבישים בין עירוניים, שלא יהיה חלש מידי (היה לי קורולה 1600 וסבלתי מאיד! ) האם כאן הארונה לא תיהיה חלשה משמעותית בגלל מנוע צנום (1.0) על רכב ששוקל הרבה יותר צריכת דלק - מספיק לי 13-15 במשולב ( כבישים בין עירוניים 80 אחוז מהזמן) בטיחות- בשניהם זהה (בקרת שיוו אדפטיבית, בלימה אוטונומית) אין צורך ביותר מידי מקום בבאגז, ברכב ניסע אני וזוגתי ובעתיד הקרוב אולי ילד אחד. חשוב לציין שגם אוהבים לטייל …
הודעה אחרונה מאת Nemesis, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, היות ולאחרונה נפרדתי מהרכב הנוכחי שלי, אני מחפש כלי רכב בתקציב של 30k. הכלי רכב יעשה במהלך השבוע נסיעות מפתח תקווה לת״א ובסופי שבוע נסיעות ארוכות יותר. חשוב לי מאוד שהרכב יהיה אמין, מאחר ואני סטודנט ואני מעדיף להימנע ככל הניתן מתקלות והוצאות מעבר לטיפולים השוטפים. ידני בא בחשבון(מאמין שזה גם מתכון לפחות תקלות, תקנו אותי אם אני טועה.) אופציות שעלו: פולו ידנית 1,400 מבציר 2012 פיג׳ו 208 ידנית 1,200 מבציר 2014 אשמח לשמוע את דעתכם על האופציות הנ״ל ולקבל הצעות נוספות מנסיונכם. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 727 צפיות
יש לי אפשרות לבחור בין שני הרכבים מהעבודה... הפער הוא 300 שקל (כלומר, אם אקח ה-i25 - אשלם פחות) מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת Liran3331, -
פולקסווגן אפ
מאת Tirsi- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זה אפשרי לחבר מסך אנדרויד לפולקסווגן אפ או שאפשר להשתמש רק בסטנד הזה של הפאלפון? וזה אפשרי לשבת חמישה אנשים או שרק 4 יכולים? שואל כי חברה שלי מעוניינת ברכב. תוגה לעונים
הודעה אחרונה מאת pinister, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 657 צפיות
אהלן, אני רוצה לקנות רכב אוטומטי עד 25+- אלף. רוב השימוש יהיה הסתובבות בעיר (מקסימום 3 נוסעים סהכ) ופעם ב... נסיעה בין עירונית. אלה האופציות, מה האופציה המומלצת לדעתכם? אשמח גם להסבר למה. רנו קליאו דור 3 2012, פיג'ו 107 2012, סיאט מי 2012, סיטרואן C1 2012, פיאט פונטו איבו 2012, סוזוקי אלטו 2011, דייהטסו סיריון 2011, ניסאן מיקרה 2011, יונדאי i10 2010, מאזדה 2 2010, אופל קורסה 2010, סקודה פאביה ספייס 2010, סקודה פאביה 2010 ופולקסווגן פולו 2010. רק מזכיר, כולם אוטומטיים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Kolasinac, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם קיים פיגו 3008 בנזין ב-0 ק"מ ?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם הרכב עבר תאונה קשה? ראיתי את הרכב הזה.. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- 2 תגובות
- 740 צפיות
היי לכלם, חודש הבא אני קונה רכב חדש, (רכבי יד 2 שנת 2014-2016) ואחרי כמה חיפושים ננעלתי על שני רכבים, הראשון זה סיאט לאון FR 1.4 גיר רגיל 3 דלתות והשני זה מאזדה 3 ספיריט השאלה איזה מהרכבים יותר מהיר ומביאי ביצועים יותר טובים? ואיזה מן הרכבים יותר אמין יותר? ואם יש הבדל גדול במחיר מבחינת תחזוקה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 2 תגובות
- 769 צפיות
מציעים כעת לאבי בטרייד של קרסו את שני הרכבים האלו. שניהם יד ראשונה עם קלומטראז' נמוך. המגאן זולה מהקליאו בכ-7 ש"ח. המחיר לא מהווה שיקול. את הקליאו אני מכיר (אחלה שילוב של גיר רובוטי כפול מצמדים ומנוע טורבו). אשמח אם מישהו יכול לשפוך אור על המגאן האצ'בק- בייחוד מנוע, גיר, אמינות ונוחות נסיעה.
הודעה אחרונה מאת FixTrics, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן קניתי לפני חודש וחצי מסחרית קטנה מסוחר. לרכב טסט עד סוף ינואר 2019. בבוקר הרכישה הסוחר עשה טסט לרכב.. הוא לא עשה בינואר 2018. ישנה חותמת של מכון הרישוי על גבי הרישיון. ואז עשינו העברת בעלות על שמי. שבועיים עברו ומגיע אלי מכתב ממשרד הרישוי בתור בעל הרכב, שאגרת הרכב לא שולמה. אני שם לב שעל הרישיון אין חותמת בנק, והספח הופרד. אבל כן נעשה טסט לרכב בתאריך 15/4/18 ביום הרכישה. אני כרגע בשיחות עם הסוחר שאמר "תן לי לבדוק" כמובן. האם נעשה פה מעשה פלילי יחד עם מכון הרישוי? רוצה לדעת אם יכול לגשת לתחנת המשטרה. תודה רבה תמיר
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
אשמח לייעוץ בנוגע לרכישה של רכב חדש. התקציב הוא 300K ש"ח. הכיוון היה אאודי A4 פאסאט החדשה לקסוס is Infinity Q50 ומרצדס CLA לקסוס אכזבה בנסיעת מבחן. אשמח לעוד הצעות והמלצות
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
משנת 2011 החליפו את הגיר ואת המנוע הלא כלכך מוצלחים של הרכב. במנוע 1.8 , 140 כ"ס וגיר שאמור להיות חלק יותר. יש למישהו קצת חוות דעת לגבי אמינות הרכב ? לא מוצא הרבה דרך האינטרנט. הבנתי שגם הרבה מהם היו רכבי חברה וליסינג.
הודעה אחרונה מאת lze22, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב בעד 20 אש"ח עדיפות לאוטומט אבל ידני גם אפשרי.הטרייד אוף הוא בעיקר בין נראות חיצונית לחיסכון בדלק. שימושים- בעיקר נסיעה עירונית (הררית) ואחת לשבוע נסיעה בינעירונית ארוכה (אשקלון- חיפה) מספר אופציות שעלו הן: מאזדה 3- 2008 מחיר: 16-18 יתרונות: רכב גדול, אסתטיקה חיצונית,אוטומט. חסרונות: צריכת דלק גבוהה. הונדה סיוויק 2008 מחיר:23-24 יתרונות: מתחבר למראה החיצוני, רכב גדול, אוטומט. חסרונות: צריכת דלק גבוהה, מעט יקר מהתקציב. סוזוקי אלטו (ידני/אוט')2011 מחיר:13 לידני 20 לאוט' יתרונות: תחזוקה זולה, צריכת דלק טובה. חסרונות: רכב קטן מאוד וחלש. קיה פיקנטו ידנית מחיר: ~20 יתרונות: צריכת דלק טובה יחסית חסרונות: רכב קטן רכ…
הודעה אחרונה מאת maoriko, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברים רציתי להתייעץ לגבי קניית סיאט לאון החדשה מנוע 1.0 חדשה מהחברה או מאזדה 3 (מנוע 2.0) יד 2 מה עדיף מה יותר אמין חסכוני הרכב התכנון להישאר איתו 3 שנים ומעלה אני נוסע בשנה 20k לא קטן אבל גם לא ענק מרווח הרכב ספורטיבי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 47 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 385 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Aviady001
- AUDIO KING
- רפי לין
- yuvk
- NEW10
- nglancer
- צוק
- tuple
- ronrobin
- רועי5
- פריג'י
- EliC25
- Arik TG
- mcshmupi
- פיטר גריפין
- Shay Shd Dave
- Mike Lowrey
- Orengol01
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
- Night Driver
- ezuf
- matan_mil
- ברווז
- avizaz
- מחכה
- חד אופן
- amosbmw
- פינדר
- baer
- orankohn
- AriGof
- Avia
- benny62
- `Infinity
- רכב כחול
- hans
- Boris
- חיימיטו
- גולדן191
- *gal*
- ntd
