היי לכלם,
חודש הבא אני קונה רכב חדש, (רכבי יד 2 שנת 2014-2016)
ואחרי כמה חיפושים ננעלתי על שני רכבים,
הראשון זה סיאט לאון FR 1.4 גיר רגיל 3 דלתות
והשני זה מאזדה 3 ספיריט
השאלה איזה מהרכבים יותר מהיר ומביאי ביצועים יותר טובים?
ואיזה מן הרכבים יותר אמין יותר?
ואם יש הבדל גדול במחיר מבחינת תחזוקה.
תודה רבה