Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני ~40K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

מחפש סופר מיני בתקציב של 40K (גמיש מעט). נסיעות בינעירוניות (לרבות פקקים), עם הערכה גסה של 10K ק"מ בשנה. נהגתי על סקודה אוקטביה 1.2 אמבישן (2016) בליסינג ונורא נהנתי, במיוחד מהנוחות והכח הזמין. כמו כן יצא לי לשבת/לנהוג באיביזה, לאון ופולו, כולן חדשות.

בלטו לטובה:

- נוחות הישיבה/הנדסת אנוש ברמה גבוהה. יצא לי לנהוג על i20 בעבר, ולעומת המושבים המותקנים ברכבי הקונצרן הגרמני, אפשר להגיד שהמושבים בi20 2014 הינם נחותים בהרבה.

- מערכת מולטימדיה יציבה (לעומת הזוועתית בטויוטה קורולה שקורסת לעתים קרובות) אשר הושקעה בה מחשבה רבה, עם רמקולים איכותיים (סטוק הכי איכותיים ששמעתי בשלל רכבי הקטגוריה).

- כח זמין ונסיעה שקטה.

 

עבור הרכב הבא:

- מעדיף להמנע מגיר ידני.

- אין צורך בתא מטען ענק וניתן אפילו להסתדר עם 3 דלתות בלבד.

- ישנה חשיבות רבה לנוחות הנהיגה.

- אמינות - לא מחפש ביקורים תכופים במוסכים.

- צריכה דלק - מזכיר, בעיקר נסיעות בינעירוניות. כל עוד לא מדובר ברכב זללן יתר על המידה, אוכל להסתדר עם צריכת דלק סבירה.

 

תודה.

פורסם

מבחינת כוח למנוע TSI אין מתחרים בתקציב הזה, יש גם את הקליאו עם מנוע 1.2 טורבו שהיא מעל התקציב.

הבעיה היא הפקקים, הגירים הרובוטים פחות אוהבים אותם מבחינת בלאי המצמד וזה משהו שאתה צריך לקחת בחשבון- הגיר נקודת החולשה במיוחד לנסועה של פקקים.

אם בכול זאת אתה מעדיף את הגרמניות ביניהם הפולו עדיפה בזכות מושבים לדעתי הנוחים יותר,איכות חומרים עדיפה ומרווח טוב מאחור, לפאביה איכות חומרים פחות טובה המושבים גם די נוחים אבל בפנים היא מרגישה צפופה יותר מבחינת הרוחב, האיביזה עם איכות חומרים הפחות טובה ומרווח פחות טוב מאחור אבל תהיה זולה יותר מהפולו.

 

עוד אופציות פחות חזקות אבל עם אמינות טובה הם למשל הסוזוקי סוויפט, קיה ריו גם אופציה אמינה אם כי משמעותית פחות חזקה אבל רשמת שאתה מבלה הרבה זמן בפקקים לכן אולי שווה לשקול, הייתי בודק אולי בתוספת קטנה את הפיגו 208 שהתהיה עם מושבים נוחים מאוד ונוחות נסיעה טובה מאשר בקיה ריו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה. אני יודע שזה נשמע כאילו אני נעול על VAG בשילוב TSI, פשוט היו לי חוויות נורא טובות (בליסינג בלבד). למרות הכל, אעדיף לוותר על TSI/DSG בעבור אמינות ועלות טיפולים. אני מבין שגם פולו עם מנוע אטמוספרי מגיעות עם DSG, נכון?

בהנחה ולא VAG, מה הכי מתקרב לסופר מיני שלהם בהיבט נוחות הנהיגה?

פורסם

לדעתי אתה מאוד תאהב את הנוחות של ה208, יש לה מושבים נוחים מאוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

נהגתי על חדשה באירופה במסגרת השכרה. הייתה סבבה. מניח שאתה מדבר על אוטומטי אטמוספרי. מה לגבי אמינות?

פורסם

כן האטמוספרית, האמינות בסדר, בהתחלה היו פה דיווחים על בעיות בממיר בשנים הראשונות, לחבר יש כזאת מסוף 2014 עם 60+ אלף, לפני חודש הוחלפה משאבת מים עקב רעשים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מבחינת טיפולים אני משלם על הקליאו מחירים דומים לספייס סטאר, חבר עם 208 גם משלם מחירים ממוצעים.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבחינת טיפולים אני משלם על הקליאו מחירים דומים לספייס סטאר, חבר עם 208 גם משלם מחירים ממוצעים.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

כמה זה הממוצע? 600-1200 בערך?

Peugeot 208 turbo 2015

פורסם

טיפול קטן עד 550, טיפול עם טיימינג לקליאו במורשה יבואן עלה יותר מ 4 אלף, במורשה רגיל קצת יותר מ אלפיים.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

yulianx, תודה רבה על העזרה. אני מבין שההערכה שלך, כנגד הסטיגמה שיש בארץ, היא שעם רכב כזה (שנתון 2012-2014 בערך, דגם Active 1.6), יחס אמינות מול עלות יהיה די זהה לרכב יפני/קוריאני. יצא לי לנהוג על מספר רב של רכבים, אמנם במסגרת חלופי בליסינג, אבל הבנתי די מהר את ההבדל בין אסיאתי לאירופאי בקטגוריות הנ"ל. אין מה להשוות בהיבט הנוחות...

פורסם (נערך)

חבר שלי מאוד מרוצה מהרכב וגם מהאמינות, היא נמכרת במחירים זולים ואישית הייתי שוקל אותה.

 

אצלנו במשפחה יש כמה צרפיות אבא שלי מחזיק בקליאו 2015, אני בקליאו 2012, מרוצים אם כי הנסועה שלי מאוד נמוכה אבל עקב היותם רכבים צרפתיים יכלותי לקנות במעט כסף רכב משנתון מתקדם יותר לעומת רכב יפני לכן יש פה איזון בגדול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...