Jump to content

777000

  • פרסום הודעות

    6
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות 777000

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי, מחפש להשתדרג מסיריון 2010 מאחר ומרבית הנסיעות שלי הינן בינעירוניות. מתלבט בין איביזה (עם עדיפות ל3 דלתות) או BMW סדרה 1. לא מתלהב מלהוציא יותר מ40-50K על רכב בישראל. אין ילדים. החזקתי בעבר באוקטביה בליסינג (2016) ואני מודע למחלות הגיר. בסדרה 1 נראה שמדובר בפלנטרי בתקציב הזה. מעבר לזה אין לי מושג לגבי מחלות ידועות/עלויות שוטפות. כמו כן יש חשיבות גדולה לכמה פשוט יהיה להכניס שם מסך מגע דאבל דין (כיום עם CarPlay ולא מוכן לוותר על זה). באיביזה נראה שזו לא בעיה והרב כבר מכילות מסך custom כך שניתן להחליף בקלות באופן עצמאי. בסדרה 1 זה נראה כמו סיפור אחר... אשמח לכל עצה, תודה.
  2. yulianx, תודה רבה על העזרה. אני מבין שההערכה שלך, כנגד הסטיגמה שיש בארץ, היא שעם רכב כזה (שנתון 2012-2014 בערך, דגם Active 1.6), יחס אמינות מול עלות יהיה די זהה לרכב יפני/קוריאני. יצא לי לנהוג על מספר רב של רכבים, אמנם במסגרת חלופי בליסינג, אבל הבנתי די מהר את ההבדל בין אסיאתי לאירופאי בקטגוריות הנ"ל. אין מה להשוות בהיבט הנוחות...
  3. מה לגבי עלות חלפים/יבואן? כמה נורא ביחס ליפניות?
  4. נהגתי על חדשה באירופה במסגרת השכרה. הייתה סבבה. מניח שאתה מדבר על אוטומטי אטמוספרי. מה לגבי אמינות?
  5. תודה. אני יודע שזה נשמע כאילו אני נעול על VAG בשילוב TSI, פשוט היו לי חוויות נורא טובות (בליסינג בלבד). למרות הכל, אעדיף לוותר על TSI/DSG בעבור אמינות ועלות טיפולים. אני מבין שגם פולו עם מנוע אטמוספרי מגיעות עם DSG, נכון? בהנחה ולא VAG, מה הכי מתקרב לסופר מיני שלהם בהיבט נוחות הנהיגה?
  6. שלום. מחפש סופר מיני בתקציב של 40K (גמיש מעט). נסיעות בינעירוניות (לרבות פקקים), עם הערכה גסה של 10K ק"מ בשנה. נהגתי על סקודה אוקטביה 1.2 אמבישן (2016) בליסינג ונורא נהנתי, במיוחד מהנוחות והכח הזמין. כמו כן יצא לי לשבת/לנהוג באיביזה, לאון ופולו, כולן חדשות. בלטו לטובה: - נוחות הישיבה/הנדסת אנוש ברמה גבוהה. יצא לי לנהוג על i20 בעבר, ולעומת המושבים המותקנים ברכבי הקונצרן הגרמני, אפשר להגיד שהמושבים בi20 2014 הינם נחותים בהרבה. - מערכת מולטימדיה יציבה (לעומת הזוועתית בטויוטה קורולה שקורסת לעתים קרובות) אשר הושקעה בה מחשבה רבה, עם רמקולים איכותיים (סטוק הכי איכותיים ששמעתי בשלל רכבי הקטגוריה). - כח זמין ונסיעה שקטה. עבור הרכב הבא: - מעדיף להמנע מגיר ידני. - אין צורך בתא מטען ענק וניתן אפילו להסתדר עם 3 דלתות בלבד. - ישנה חשיבות רבה לנוחות הנהיגה. - אמינות - לא מחפש ביקורים תכופים במוסכים. - צריכה דלק - מזכיר, בעיקר נסיעות בינעירוניות. כל עוד לא מדובר ברכב זללן יתר על המידה, אוכל להסתדר עם צריכת דלק סבירה. תודה.
×
×
  • Create New...