Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים רציתי להתייעץ לגבי קניית סיאט לאון החדשה מנוע 1.0 חדשה מהחברה או מאזדה 3 (מנוע 2.0) יד 2

מה עדיף מה יותר אמין חסכוני הרכב התכנון להישאר איתו 3 שנים ומעלה

אני נוסע בשנה 20k

לא קטן אבל גם לא ענק מרווח הרכב

ספורטיבי

פורסם

בתור רכישה פרטית הייתי קונה את מאזדה בצורת האצ'בק, גם כאשר היא פחות חסכונית. למאזדה 3 שמירת ערך יותר טובה, אמינות ללא סימני שאלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שני הדגמים אינם "ספורטיביים" הליאון תהיה חסכונית יותר, ואפשר לקבל אותה עם שלוש שנים אחריות בתוספת של 1000 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

השאלה לאיזה תקופה אתה רוצה לרכוש רכב?

אם ההחלפה צפוייה להיות כל 3 שנים לך על הלאון למרות שבדגם ה1.0 היא לא כזאת כיפית לנהיגה.

אם אתה מתכנן את הרכב לתקופה ארוכה, לך על מאזדה 3 מנוע 2.0 בלבד.

 

מקס

<-- זה היעד :evil:

פורסם

למה אתה חושב שסיאט זה רכב לשלוש שנים? דווקא מפורום של חובבי מוטוריקה אפשר לצפות לפחות סטיגמות, נכון שהיה בעיות בגיר, אבל הם עברו מהעולם לפני שנים, כיום אין בעיה לרכוש שום מוצר עם dsg Dq200 ומנועי טורבו, הם הבינו מזמן איך ליצר את זה כמו שצריך. בקשר לרכב, הסיאט לא תהיה איטית יותר מה מזדה, מאובזרת יותר עם אחריות וחדשה

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם
נכון שהיה בעיות בגיר, אבל הם עברו מהעולם לפני שנים, כיום אין בעיה לרכוש שום מוצר עם dsg Dq200 ומנועי טורבו, הם הבינו מזמן איך ליצר את זה כמו שצריך.

Sent from my MI 5 using Tapatalk

 

אשכרה עברו לפני שנים...

רוצה לספר את זה לחבר שלי עם אוקטביה בת שנתיים, שכבר הוחלפו לה המצמדים, כמו שהוחלפו המצמדים גם באוקטביה הקודמת שלו ובג'טה לפני כן?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תשמע, אצלנו בעבודה יש מאה אוקטבות, שאלתי את קצין הרכב אצלנו, הוא אמר שאין בעיה, אנשים שיש להם את הרכב מרוצים מאוד, לא מאמין שקונצרן הרכב השני בגודלו בעולם מייצר ביודעין מערכת שלא מתפקדת.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

guy.a - חבר הפורום היקר,

 

לדעתי אתה ממשיך להטעות את קוראי הפורום

בהתייחסותך לתיבת ההילוכים Dq200 של הקונצרן VAG.

 

בכל הפורומים בנושא רכבי הקונצרן אתה משבח את תיבת ההילוכים

וכותב כי כיום המצב ברכבים החדשים מעולה ונפתרו מזמן כל הבעיות שהיו בעבר.

 

 

לדעתי זה בהסתמך על חוות דעתו של קצין הרכב במקום עבודתך בלבד.

יתכן ובמקום עבודתך באמת אין בעיות ברכבי הקונצרן VAG

ועל כך הובא לידיעתך ע"י קצין הרכב וטוב שכך.

 

לדעתי האישית בהסתמך על חוות דעת שונות כולל הכותבים בפורום,

נראה כי ברכבי הקונצרן VAG אשר בהם תיבות ההילוכים הרובוטיות

עדיין לא נפתרו מבעיית אמינות של תיבת ההילוכים הנ"ל.

 

היצרן אינו משקיע מאמצים לשפר או להחליף (מלאי)

את תיבת ההילוכים הרובוטית Dq200 ברכבים העממיים.

 

מרבית הרכבים העממים של הקונצרן

נמכרים בעולם כאשר בהם קיימת תיבת הילוכים ידנית.

 

לעם היושב בציון וחפץ בתיבה הילוכים אוטומטית/רובוטית

מגיעים הרכבים עם תיבות ההילוכים הרובוטיות הנ"ל.

 

ברחבי ארה"ב שגם שם הלקוחות מעוניינים ברכב בעל תיבת הילוכים אוטומטית

רכבי פולקסווגן/אאודי השונים שנמכרים שם עם תיבת הילוכים שונה.

פורסם

אני לא משבח את התיבה, תכל'ס אני לא מבין למה הוא לא החליף לdq500 לכל המכוניות של הקונצרן וזהו, אבל כנראה הוא עשה את השיקול שלו, ככה הוא מרוויח יותר, התיבה הזאת נמכרת בסין, שם הממשל חייב את פולקסווגן לתת אחריות לעשר שנים על הגיר, בשל בעיות שהיו איתו, סין זה. שוק גדול וחשוב עבור כל יצרן רכב ואם הם נשארו עם הגיר הזה כנראה הוא השתפר, יכול להיות שגיר פלנטרי יהיה אמין יותר, אבל אני לא הייתי מבטל את פולקסווגן כייצררן מכונית לשלוש שנים.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורסם

תיבת ההילוכים הרובוטית DQ200 היא תיבת עם מצמד יבש.

היא מורכבת על רכבי הקונצרן VAG בהם נפח המנוע עד 1,800 טורבו.

מהסיבה שהמומנט המירבי שהיא יכולה להעביר הוא 200NM בלבד.

תיבה זו כושלת לאורך שנים רבות ולמרות האחריות המורחבת של הקונצרן,

התקלות הרבות ממשיכות להופיע החל ממצמדים, גלגלי תנופה, מכאטרוניק.

כמו כן פורסם כי מתגלות גם בעיות מכאניות של שבר בגלגלי השיניים, צירים ועוד.

 

לדעתי האישית בלבד, מאחר וסביר ותבלו הרבה במוסכי היבואן או המורשים מטעמו

לא ממליץ להתקרב לרכבי הקונצרן שבהם קיימת תיבת ההילוכים הנ"ל.

 

למיטב ידיעתי תיבת ההילוכים הרובוטית DQ500

המוזכרת מעל ע"י guy.a - חבר הפורום,



נחשבת לתיבת הילוכים מצוינת.

זאת תיבה רטובה כפולת מצמדים בעלת 7 הילוכים המורכבת ע"י הקונצרן

על הרכבים בעלי הנעה כפולה ולא ידוע על תקלות שהתגלו בה.

פורסם

eyalkar היקר,

 

למרות תשובתך המלומדת - העובדות מראות אחרת.

 

1) בארצות הברית בכלל לא נמכרים הדגמים עם מנועים בגודל בו מותקן DQ200.

2) התיבה DQ500 יקרה יותר לייצור והטיפול השוטף בה עולה פי שלוש מה-DQ200.

3) בכבישי ישראל נוסעים קרוב ל-250000 כלי רכב עם DQ200 רובם המכריע ללא תקלות - אתה מזמן להכנס לשרשור אמינות הDSG בכללי - להווכח בעצמך עד כמה אמינות התיבה השתפרה.

4) ציטוט שמועות לא מבוססות לא תורם לרמת האמינות של הפוסטים בנושא.

5) העובדה שהדגמים המדוברים די מבוקשים בשוק המשומשות, והביקוש להם לא נפגע, מראה שהתקלות כנראה פחות נפוצות ממה שחושבים.

6) על אף האמור לעיל דעתי היא שמי שתוואי נסיעתו הוא בעיקר נסיעות קצרות בעיר - טוב יעשה אם ימנע מלרכוש כלי רכב עם גיר רובוטי חד או כפול מצמדים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...