ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, אחי הקטן שוקל לקנות רכב ראשון, תקציב עד 30000 ש"ח. מאחר ואמינות נושא חשוב או מתמקד יותר ברכב יפני. הוא מחפש רכב שבו הוא ייסע רוב הזמן ולעיתים עם עוד 3 נוסעים לטיולים פה ושם. חשוב לו שהרכב יהיה בעל תאוצה טובה (לא רכב ספורט אבל גם לא רכב שיוצא מהאחרונים ברמזור), מהנה לנהיגה וחסכוני בדלק (מקובל עליו 11 ק"מ לליטר). הוא מתלבט בין הרכבים האלה: 1- סוזוקי סוויפט 1.5 ליטר. 2- ניסאן טידה האצ'בק. 3- מאזדה 2 דיינמיק. א- הוא קצת מוטרד מעניין הזריזות של הטידה וחושש שמדובר ברכב איטי ובעל תאוצה פחות טובה משל הסוויפט ושאר רכב ה-1.6 ליטר. האם יש מקום לחששות או שתאוצה של 12.6 שנ' ל-100 קמ"ש היא סתם שקר על נייר והמצב במציאות יותר טוב? ב- לעניין הבטיחות, האם הי…
הודעה אחרונה מאת TzurY, -
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
האם יש הבדל מהותי בצריכת דלק? בסוף ברור שמדובר ב2 קטגוריות שונות של רכבים מבחינת גודל ומחיר, אבל המנוע אותה יחידה - השאלה עד כמה בא לידי ביטוי ההבדל בצריכה?
הודעה אחרונה מאת TDI, -
- 3 תגובות
- 601 צפיות
שלום לכולם, הזמנתי לפני חודש וחצי את הXTRAIL INTECH חמש מושבים ואני עתיד לקבל אותה בעוד שבועיים בגלל עיכוב בכסף מביטוח לאומי (רכב של נכה לאבא). שילמתי את הכסף בסוכנות היום וישבתי מאחורה באסנטה 7 מושבים שבמידות שלה היא ב99 אחוז זהה לדגם אותו לקחתי והראש שלי ממש היה דבוק לפלסטיק שאני חושב שמכסה תמסילה של הסאנרוף. ישבתי גם מאחורה בטקנה שאני חושב שבמידות גם כמעט זהה לרכב שלקחתי ושם דווקא היה לי נח למרות שיש סאנרוף. אני 1.84 בגובה וגם ככה רוב בני המשפחה הבוגרים. ברכב שלקחתי אין סאנרוף ואני קצת חושש שמאחורה הראש יהיה צמוד לתקרה, האם זה יהיה כך למרות שאין סאנרוף? האם הסאנרוף מוריד משמעותית ממרווח הראש מאחורה? תמיד היה לי מאזדה 6 בלי סאנרוף ומאחורה הראש…
הודעה אחרונה מאת ORI24, -
האם לקנות רכב חדש 1 2 3
מאת sharonv1-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
היי, שרשור זה הוא חצי התייעצות עם אנשים בוגרים ומבינים ממני בכללי וחצי ייעוץ ברכישת רכב אשתף בקצרה, בגיל 18 החלטתי שמאוד באלי סיאט איביזה, ושאני מתחיל לעבוד לראשונה בחיי, ולרכוש לי סיאט מפה לשם עברו 3.5 שנים, היום אני בן 21 וחסכתי כ230 אלף ש''ח ששוכבים בעובר ושב עכשיו שאני יכול להגשים את החלום ניגשתי עם ההורים לסוכנות להזמין לי סיאט איביזה חדשה ופתאום כשישבנו שם דקה לפני החתימה התחרטתי, מצד אחד אני רוצה את האוטו מאוד , מצד שני כואב לי לוותר על כול כך הרבה כסף שחסכתי בעבודה כול כך קשה (שבכלל הייתה רק בשביל האוטו זה מה שמצחיק !! ) היום אני סטודנט, עדיין עובד ומשתכר בכ7500 ש''ח בחודש, עולות בפניי 2 אופציות לרכוש לי רכב ישן בסביבות ה30 אלף ש''…
הודעה אחרונה מאת Michael01, -
-
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקנות רכב משפחתי (שני מתבגרים) חדש וצריכה תא מטען גדול ושיהיה בטיחותי מאוד. התקציב אינו מאוד גבוה, ולכן עשיתי כל מיני בדיקות של מכוניות לא זולות מאוד מצד אחד (דאצ'יה), עם צריכת דלק טובה וטיפולים/ביטוח לא יקרים. מצאתי שתי אופציות שעל הנייר יכולות להתאים פאביה ספייס של סקודה וסיאט ארונה. מכוניות של סקודה אני מכירה ויודעת שהן יחסית אמינות סיאט לא מכירה בכלל. מה דעתכם? איזו עדיפה? האם יש משהו דומה שאני לא מודעת אליו. תודה מראש רבקה
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 703 צפיות
היי, מחפשים רכב משפחתי חדש. תקציב: * 130K (גמיש מעט). שימוש: * צריך לאפשר נסיעה נוחה של 4 אנשים + תיקים + 2 כלבות. * קילומטראז' שנתי צפוי: 35K. דרישות: * 5 כוכבי בטיחות (אולי 4). * אמין וחסכוני. * נוח ומאובזר אם אפשר. עד עכשיו היינו עם סקודה רומסטר שמאוד התאימה מבחינת תא המטען והאמינות, אבל הייתה קצת לא נוחה ורועשת לטעמנו. נשמח להמשיך עם רכב דומה מבחינת מבנה, אבל נוח יותר. הצעות?
הודעה אחרונה מאת yuvalganim, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
אחרי הרבה התלבטויות לגבי הדגם שאנחנו רוצים, מצאנו סוף סוף רכב שנמצא במבצע אטרקטיבי (יונדאי קונה) ועכשיו נשאר לנו רק להשיג את הכסף בשבילו מן הסתם הציעו לי בחברה מסלולי מימון שונים (ודי מבלבלים), אבל אני מרגיש יותר נוח לבדוק לגבי הלוואות בבנק כי את זה אני מכיר יותר. זה נחשב פחות משתלם? אני קורא כאן https://www.bankhapoalim.co.il/halvaot/ שצריך לשעבד את הרכב לבנק, גם במימון של החברה זה ככה? מה היתרונות של המימון של חברת הרכב? הריביות שם לא גבוהות יותר מהבנק? בנוסף, כתוב בכתבה הזאת https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001221403 שהאשראי "הזול" ללקוח הפרטי ניתן כנגד מחיר המחירון הפיקטיבי הגבוה ולא כנגד המחיר האמיתי - לא הבנתי אם זה תקף גם לבנקים, מישהו יודע? זה אומ…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם חבר מהצוות רוצה להחליף את האיביזה 1.4 [ידנית] של האשה למשהו קצת יותר גדול. הרכב ישנע 2 ילדים קטנים על בסיס יומי. התקציב עד 85K עם העדפה לא לנצל את כל התקציב. הרכב צריך להיות בטיחותי ומספיק מרווח ל 2 ילדים מאחורה [לדוגמה לאון 1.4 שנת 2012 שיש לחבר זה ממש מספיק להם] האשה גם החליטה שנמאס לה מידני ורוצה אוט' \ DSG אופי הנסיעה יהיה כמעט בלעדית בתוך העיר, כרגע הק"מ הממוצע ב 3 שנים האחרונות הוא סביבות ה 1200 קמ בחודש. הם היו די נעולים על גולף 2015 מחברה מהעבודה ב 80K [מחירון משוקלל 88K]. אני לא כל כך אוהב את רעיון ה DSG לנסיעה בתוך העיר בעיקרון האשה ממש רוצה ג'יפון סופר בלי שום סיבה נראת לעין המלצתי היתה מאזדה 3 האצ'בק 2 ליטר, אשמח ל…
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן כולם, אם אני מבין נכון, לוי יצחק מוריד 14% על רכב שנקנה מליסינג 0 ק"מ (ואילו מחירון יד 2 5%). מה ההגיון בהפחתה של לוי יצחק? ניקח כדוגמה שני רכבים עם אותם נתונים שהם כרגע יד שנייה - האחד - לאור העובדה שנקנה מליסינג 0 ק"מ שנחשבת יד + הנהג הנוכחי. השני - שני בעלים פרטיים, דווקא מחירו של הראשון, שעליו נהג רק נהג אחד, יעלה לפי לוי יצחק הרבה פחות מאשר זה שעליו נהגו שניים. לא מוזר?
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 882 צפיות
אני ליפני קניה של רכב (הראשון שלי - בן 22 אחרי צבא). טווח מחירים של 20-26K. יש כרגע 2 מכוניות שעומדות על הפרק (ליפני בדיקה) שניהן סקודה פאביה 2012 מנוע 1.4 ידני קצת יותר מ80 אלף ק"מ. רציתי לשמוע ממכם דעות על הרכב , בעיות נפוצות (מחלות של האוטו), דברים שכדאי לשים לב אליהם בבדיקה, דעכם האישית על הרכב ורמת האמינות וצריכת הדלק האמיתית. אני לא מבין גדול ברכבים. אני אסע באזור ה 20000-25000 ק"מ בשנה. רכב שישמש לנסיעה לעבדה \ למודים בעתיד, ונסיעות צפון -דרום. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם , כרגע יש ברשותנו mazda 5 שנת 2008 שעושה את תפקידה בצורה מעולה . אנחנו רוצים להחליף לשנתון מתקדם יותר ומאוד מתלבטים . אופצייה א : מאזדה 5 עם שנתון 2013-2015 אופציה ב: מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות 2012 ומעלה . אופציה ג: טויוטה פיריוס פלוס . אנחנו משפחה עם 4 ילדים , גרים בעיר קטנה . רוב השימוש ברכב נעשה בתוך העיר (כ70-80 אחוז). אני נוטה לכיווון הפריוס פלוס עקב ההבדלים הניכרים בנתוני צריכת הדלק. החלום זה האוטלנדר, אבל אני קצת חושש כי הבנתי שהטיפולים שלו יקרים בטירוף. אנא האירו את עיניי
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 8 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב שעבר תאונה, הרכב במחיר אטרקטיבי מאוד. הרכב עבר תאונה מצד שמאל (כנף שמאלית). יש לי את טופס הבדיקה אבל אני לא מבין כל כך בפרטים הטכניים. המוכר(מגרש רכבים) הראו תמונות של הרכב מזירת התאונה ואכן מדובר בנזק בצד שמאל. ועל הדרך - הבדיקה מינואר (לפני 5 חודשים) ולפני מד הק"מ הרכב לא נסע מאז. האם יש טעם לעשות שוב בדיקה? מחר אהיה שם שוב ואנסה להעביר אלי תומונות של התאונה. בינתיים העלתי טופס בדיקה ואשמח אם תעזרו לי לפענח אותו. (הרכב נמכר ב60% מהמחירון) השאלות העיקריות: 1)האם אלה ליקויים מסכני חיים? 2)האם רכב כזה יעבור טסט? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת iSystem, -
-
- 6 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לעצה בעניין הבחירה בין השניים הנ,ל נסעתי על שניהם הנסיעה של המיצובישי יותר נעמה לי אבל מסביב כולם מדברים ברעתו של הASX המיושן דגם וכו' יצויין שבשניהם יש לי הנחת מועדון חבר / הוט שמוזיל בכ- 7-10 אלף שח
הודעה אחרונה מאת niv, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
היי, כיום יש לי סיריון 2008, אני מחפש להשתדרג ואני אשמח להמלצות על איזה דגמים כדאי לי לחפש בתקציב הזה? הרכב ישמש בעיקר לנסיעות עירוניות לכן חיסכון בדלק הוא קריטי בשבילי. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת מ.א.צ, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום היקרים אני מחפש סקודה קודיאק משומשת. מחיפושים ביד 2 ראיתי שאנשים מפרסמים קודיאק 4×4 5 מקומות 1.4 בנזין ב 199000 שקלים. האם אני מפספס משהו?!?! קודיאק כזאת חדשה עולה 250000 ואחרי שנה שהיא שווה 200???? או שאנשים מפרסמים מה שבא להם?
הודעה אחרונה מאת khalil, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב יש לי מכר שמכיר מישהו שמכיר מישהו... ששוכבת לו מאזדה 6 בחצר ללא שימוש כבר כמעט שנה וחצי, בגלל ש'המנוע הלך' כהגדרתו (בינתיים לא נידב יותר מידי פרטים). הוא רוצה להיפטר ממנה ולתת לי אותה בחינם, לקחת? אין לי זמן וכוח להתעסקויות מיותרות, רק להחליף מנוע, לתקן ולשפץ את כל מה שצריך ולצאת לדרכי. הייתם 'הולכים על זה'? מה סדר גודל של עלויות למנוע חדש לכזה רכב? איזה יישור קו לעשות לפני ההעלאה לכביש? מה סדר גודל אחזקת מאזדה 6 שנת 2006?
הודעה אחרונה מאת asa160, -
-
- 0 תגובות
- 978 צפיות
היי אני לפני עסקה של מאזדה 3 בליסינג 0 תפעולי של שלמה יש לי מספר שאלות 1. האם יכול להיות שמקבלים רכב ששכב מעל שנה בארץ? והאם יש דרך לבדוק מתי הרכב הגיע לארץ/עלה לכביש, לפני שקונים? 2. לגבי הלוח מחוונים, בקטלוגים וגם אצל חבר מהעבודה מופיע בלוח שעונים באמצע מד סלד גדול ולמטה בקטן בתוך אותו מד בצד ימין את הקמ״ש במספרים אלקטרונים ואילו ברכב שראיתי במגרש של שלמה כול המד האמצעי זה מד קמ״ש מכני, האם זה בגלל רמת גימור? מה שאני מקבל זה ספורט ולחבר היה פרימיום צירפתי תמונות תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת adab5, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 456 צפיות
היי, רציתי בבקשה לשאול: אני קונה רכב לאישתי ולכן צריך ייפוי כוח כך שהרכב יהיה רשום על שמה. האם אפשר לכתוב כזה בכתב יד עם כל הפרטים? (אין לנו מדפסת). תודה.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
- 3 תגובות
- 625 צפיות
היום יש ברשותי פיג'ו 3008 שנת 2010, סך הכל מאוד אוהב את האוטו אך עלויות האחזקה שלו גבוהות מאוד, לא מדבר על דלק אלה טיפולים הרכב נוסע רק בסופש ומבהלך השבוע עומד בחניה, לכן תצרוכת דלק פחות משנה לי כי גם היום אני מוציא רק 300שקל בחודש על דלק והפיגו היא זוללת דלק. מחפש רכב שיהיה נוח וכיף ושאני לא יצטרך ללכת לבנק לבקש הלוואה כל פעם שאני נכנס איתו למוסך אשמח לעזרה.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 4 תגובות
- 773 צפיות
שלום לכולם! אחרי שנים כשכיר עם רכב מהעבודה, אני יוצא לדרך חדשה כעצמאי ומעכשיו אצטרך לדאוג לעצמי בהרבה תחומים ובכלל זה - בחירת רכב. דרישות: רכב עיקרי במשפחה עם שני ילדים. 40K בשנה. רק ליסינג תפעולי - אין לי זמן, ידע וכוח להתעסק עם רכב פרטי נוסף בבית. חייב חשבונית הוצאה מוכרת. בטיחות מעל הכל - רכב מספיק גדול ועם 5 כוכבי בטיחות. במקום השני - צריכת דלק. אני נוסע הרבה ומעכשיו הדלק על חשבוני. מעדיף ג׳יפון (עד שאני סוף סוף קצין הרכב לעצמי). מעדיף לא היברידי. ענייני הקרינה מאוד מפחידים אותי. אחרת הייתי לוקח קיה נירו. אשמח לקבל את המלצותיכם!
הודעה אחרונה מאת KMV, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 697 צפיות
שלום לכולם, אני סטודנט ומעוניין ברכב קטן וחסכוני עד 15 אלף ש"ח. בחיפוש ביד 2 ראיתי כמה אופציות: - פיאט פונטו גרנדה (דור III). - פיאט פנדה. - שברולט ספארק. - סוזוקי אלטו. - יונדאי גטס. - יונדאי i10. (כל הרכבים ידניים ובערך משנת 2010, פרט לגטס שהיא בערך משנת 2007). הנסיעה שלי ברכב מיועדת לרוב לנסיעות עירוניות לא ארוכות ותסתכם לעניות דעתי ב-800 ק"מ לחודש לכל היותר (כמובן שאני מעוניין שהרכב גם יחזיק לנסיעות בין-עירוניות מידי פעם - נגיד 5 פעם בשנה - אבל זה לא הדבר החשוב ביותר). מה שמטריד אותי זה בעיקר עלויות החזקה - דלק/טיפולים/תקלות מכאניות. על איזה רכב הייתם ממליצים? האם יש רכב שכדאי להתרחק ממנו? האם יש רכב שעלויות ההחזקה שלו נמוכות משמע…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 14 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. מצאתי פריוס 2008 עם 207 אלף קילומטרים .. והבנתי שהרכב נוסע על חשמל עד 40 או 50 קמ"ש על המנוע החשמלי , שבדקתי את האוטו הרכב באמת נוסע חלק אבל שלוחצים גז המנוע נדלק על ההתחלה של הנסיעה,שעוצרים אז הרכב נכבה... ניסיתי ללחוץ על כפתור ה eco ובמסך התצוגה כתוב invlid משהוא כזה , בגדול הרכב נוסע מעולה ,ויש אחריות על הסוללה (בוצע הרחבת אחריות ),סוללה מקורית! כמה זמן עוד יכולה להחזיק הסוללה ?ומה תצרוחת הדלק האמיתי של הרכב ?.אני נוסע לפחות 22 אלף בשנה ... האם פקטור הקילומטר שהאוטו נסע אמור להפחיד אותי ברכישה ...? תודה רבה ואחלה שבוע ..
הודעה אחרונה מאת doctor999, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 550 צפיות
בוקר טוב, לפני מספר ימים ראיתי רכב כלשהו וסגרנו את הדברים אצל המוכר שהרכב רשום על שמו. יד 00. (סגרנו את הדברים בבית שלו - שכחתי לבקש לראות ת.ז.). סיכמנו שניקח את הרכב לבדיקה ונעביר בעלות. אבל מכיוון שכולנו עובדים, המוכר שולח קרוב משפחה עם ייפוי כוח מצידו (אני והקרוב משפחה נלך לבדיקת רכב ואז נעביר בעלות). 1. האם תהליך זה הוא תקין ואין חשש? יש לציין שהמוכר נראה אמין ואף הייתי אצלו בבית (לא סוחר) 2. איך נהוג, בקצרה, להעביר בעלות? צ'ק בנקאי או בהעברת זה"ב? (משלמים קודם או מעבירים בעלות קודם כי אם הרכב משועבד..?) והאם הבנק יכול להפיק צ'ק בנקאי באותו רגע או שזה לוקח כמה ימים? תודה רבה לכולם, יצחק
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 814 צפיות
שלום לכולם ברצוני להתייעץ על קניית רכב ראשון מיד שניה, לפחות מעל שנת 2012 הרכב ישמש לנסיעות יומיומיות קצרות, סהכ 40-50 קמ ביום. הסכום המושקע הוא 30-34 אלף לא משנה לי אם ידני או אוטומט אלא אם המחיר מצדיק את ההבדל באותה הזדמנות אשאל אם יש חשיבות לסוג הגיר בטיפולים ותקלות (למשל אם להעדיף ידני כי הגיר הידני והקלאץ נוטים להתקלקל פחות ואם כבר כן אז הטיפול הוא זול מגיר אוטומטי) חשוב לי שתהיה מערכת מעל הסבירה, ז"א דיבורית די חובה, ועלות אחזקה נמוכה (כולל טיפולים וביטוח לא קורעים) הרכבים שחשבתי עליהם מיקרה ידנית 2014 ומעלה פיאסטה ידנית 2013 ומעלה פנדה 2014 ומעלה לא מעוניין ברכבי מיני למיניהם (אלטו 107) תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 1 תגובות
- 778 צפיות
אהלן, יש לי ולשותף שלי עסק(שותפות) כך שיש 45 אחוז שיוכר במס. חשבנו לרכוש 2 רכבים בליסינג תפעולי פרטי קיבלנו עסקה יחסית טובה משלמה סיקסט דרך חברה טובה שעבדה שם שנים(עשיתי בדיקה מול חברות אחרות) מה דעתכם על העסקאות האלו ביחס לליסינג פרטי\קניה מדובר על רכב באיזור ה130-150k (קארוק\נירו\אקליפס קרוס\ וכו) אשמח לשמוע את דעתכם ומה הגישה שלכם לגבי זה בכללי
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב לנסיעות 90% בין עירוניות. באר שבע חולון בעיקר הנסיעה. התקציב חודשי עד 1500 ש''ח לתשלומי הרכב כמובן לא כולל דלק, או ביטוח וכ'ו.. מאד אהבתי את הסקודה יטי בגלל שהיא גבוהה. לא מחפש רכב נמוך ספורטיבי. בגאג' שנפתח כלפי מעלה (5 דלתות) מספיק מקום שיכיל כמה גיטרות , מגבר ואורגן. מעדיף אוטומט. ידני אפשרות. בקרת שיוט יהיה מעולה לנסיעות בין עירוניות. מתכנן להחזיק את הרכב מספר שנים עם תכנון שיהיה מקום לילדים שיבואו בעתיד. חשוב לציין שהרכישה צריכה להיות עם קבלה כי אני רוצה להצהיר על הרכב כהוצאה מוכרת לעסק. (אם התבלבלתי, אני מורה למוזיקה . ) תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Black.Mamba, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו התנסה איתם או יכול לתת לי קצת מידע אם כדאי לי? ההנחה היא 8 אלף שח ממחיר של פיג'ו 3008 למשל
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
מיני יד שניה
מאת dan0321-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
תקציב 40K ידנית שתתאים לנסיעה בכביש מהיר , נוסע לעבודה הלוך חזור 80-90 קמ ביום
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 10 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
שלום לכולם, כמו שרשום בכותרת צריך את המצלה שלכם אתמול נסעתי על fx50 אין הרבה מה להגיד חוץ מ כוח, אחיזה, נוחות באמת אין מילים. כמה דברים שאני רוצה לדעת הפרש בצריכה דלק בין הדגמים חוץ ממנוע וצריכה הדלק בין הדגמים יש עוד משהו ? תקלות או בעיות נפוצות שוק ירידת ערך ראיתי שהרבה אנשים דורשים מעל מחירון אפילו ב40k איך יכול להיות כל כך הרבה אחד הרכבים שראיתי הייתה לו בעיה במסך משהו פסיכי לגמרי שהמסך דלוק ועובד בתפריט ראשי אין שום בעיה אבל ברגע שהמצלמות עובדות או שאני נמצא בתפריט רדיו, דיסק המסך עם פסים על כל המסך או חלק ממנו מישהו מכיר את זה או על מה מדובר עוד משהו שמאוד חשוב לי האם ניתן לעשות screen mirror למסך המקורי של הרכב אין לו waze…
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 0 תגובות
- 567 צפיות
שאלה בפרוקסי בשביל מישהו ששוקל לקנות מגאן קופה חיפאית לבנה. אם במקרה מישהו כבר נתקל בה ויודע על תאונות או בעיות אחרות ברכב הספציפי הזה. אשמח לכל מידע, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Be roo,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
