ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 506 צפיות
שלום חברי הפורום היקרים, המשפחה שלי מעוניינת לקנות שני רכבי מזדה שתיים חדשה. מבדיקה שערכתי אצל היבואן לא מוכנים לתת הנחה משמעותית. המוצא המתבקש הוא רכישה של רכב מחברת ליסינג עם 0 קילומטר, שיגלם הפרש מחיר של לפחות 13% מעלות המוצגת על ידי היבואן . יש לי כמה שאלות: 1. מהיכן מומלץ לקנות? בכל הנוגע לשקיפות, אמינות ומחיר ? בcarcost לא אקנה לאור התלונות שהיו עליהם בפורום, אני מתלבט בין קל אוטו לבין פניה למוטודיל. האם ישנן עוד המלצות ? (באלבר ובאלדן קיבלתי מחירים שאינם לשביעות רצוני) 2. קראתי בפורום שישנה אפשרות לבקש מחברת הליסינג להזמין עבורנו רכבים מהיבואן עם תאריך רישוי חדש במקום לקחת במקום רכבים שהמתינו במגרש וכפועל יוצא מכך, נושאים אחריות …
הודעה אחרונה מאת yoadfe, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, מבקש לקבל מידע על תהליך מסירת הרכב, ומה כדאי לבדוק לפני שמוציאים את הרכב מהסוכנות, רוצה לציין שהוספתי מצלמת רוורס, חיישנים, איתורן וכו'. עשיתי חיפוש בפורום ולא ראיתי משהו דומה, אם פספסתי סליחה ואשמח לקישור. תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת פריג'י, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום. הרכב המדובר פאביה שנת 2013 מנוע 1.4 עם גיר ידני. הרכב מיועד לסטודנט. צפי נסיעה כ 30 אלף בשנה. מבדיקה ביד 2 ניתן להשיג בסביבות 25 אלף רכב עם פחות ממאה אלף קמ. אשמח לקבל כל מידע, בדגש על אמינות ואחזקה, צריכת דלק ונוחות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת mikish99, -
-
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, מחפש רכב לצעיר, תחליף לאופנוע שעכשיו מוכר עקב שלילה, שיהיה עם כוח ידני חובה, וקל לתחזוקה ( פחות גרמניות וכאלה) תקציב סביב ה20 אלף תודה
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
המשפחה גדלה והתחלתי לחשוב על רכב יותר גדול ומרווח שישרת אותנו. ביליתי במחיצתה של האטקה סופ"ש גדוש ויצא לי לעבור איתה בתוואי אותו אני עושה על בסיס קבוע. הרכב עונה על רוב הדרישות שלי ממנו, בטיחותי, נמרץ יחסית (את פרויד הוא עולה בלי לגהק, בכל זאת מנוע 1.4 עם 150 כ"ס), נוח, תא המטען גדול והמרווח בפנים, ביחוד מאחור, מספיק בהחלט. מה שמעט הציק זה החוסר במצלמת רוורס, למרות שישנם חיישנים עם תצוגה גרפית והמובילאיי למרות שבאופן מפתיע, לאורך כל הדרך הוא צפצף רק פעם אחת... עכשיו, הקארוק הגיעה ומציעה חבילה יותר עשירה. ברמת הבסיx' עם המנוע 1.5 היא עולה כמעט כמו האטקה סטייל+ אך ברמת סטייל כבר מדובר על מעל 10K הבדל. התקציב כעיקרון יכול להימתח עד 150K אך רצוי אם ניתן להוציא פחו…
הודעה אחרונה מאת samg, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, מדובר על דגם רמת כניסה בשניהם, בהנחה שההפרש בעסקת 0 קמ עומד על 12 אלף שקל באיזה רכב הייתם בוחרים? (הפיגו יותר יקר) ומה הסיבה? בנוסף, הפיגו מקבל הנחה קטנה ב 0 קמ של בערך 7.5 אחוז, האם הייתם רוכשים מהיבואן או ב 0 קמ? מועד עליה לכביש הוא פחות מחודש, אפילו ימים בודדים, מתכוון להחזיק 5 שנים ברכב, 35 אלף קמ בשנה תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 852 צפיות
צריך לקנות רכב, תקציב בסביבות ה40K, נוסע כ35,000 ק"מ בשנה מבחינת דרישות מהרכב צריך 4 גלגלים, אמינות הכי חשוב, לא רוצה להיכנס למוסך בשנתיים הקרובות. אם אפשר אז אוטומט. ואם אפשר עוד גם אז עדיף יותר גדול מהסופר מיני למיניהם.. חשבתי על דאצ'יה סנדרו סטופווי. בן שנתיים עם קילומטרז נמוך. מה דעתכם בעניין הרכב? פתוח לרעיונות נוספים..
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 737 צפיות
אני עושה עסקת טרייד-אין על הרכב הישן (מודל 2015) שסובל מפגיעות פח קלות (סדר גודל של 2000 ש"ח לתקן אותן). האם יש טעם לתקן לפני הבדיקה של הרכב ע"י מכון בדיקה?
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 38 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
היי חברים בהמשך להודעה הקודמת שלי , נניח ואני משנה קצת את הנתונים , מביא מהבית 20000 שח +מאזדה 3 שנת 2007 עם 260K וניגש לאחת מסוכנויות הרכב. (במטרה לקבל מימון של עוד כ 20000 שח). כלומר תקציב של בערך 50K. מה האופציות שלי לרכב שיסע 40000 קמ בשנה ,כבישים פתוחים בלבד, כ90 קמ בבוקר ו90 בערב . עדיפות לרכב אמין ,עם מקום מקסימלי מאחורה ל3 כסאות תינוק.ואם אפשר -צריכת דלק בינעירונית של 1:15 . חשבתי על מאזדה 6 שנת 2013 ,אני רואה שצריכת הדלק שלה די השתפרה ביחס לדגם הקודם. אולי B4 , מה דעתכם? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת lcx, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם לדעתכם יש בעייתיות סיכון ברכישת רכב שנמכר בארץ במספרים נמוכים בגלל חוסר זמינות של חלפים? מחירים גבוהים של החלפים? האם עלות חלקי החילוף תעלה והזמינות תרד ככל שיישארו פחות רכבים על הכביש? דוגמאות לרכבים: לנצ׳יה דלתא, 500L, רנו קוליאוס, לטיטיוד ועוד
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שמתי לב שהמחירים שמציגים בסוכנויות זה מחיר רכב פרטי בשקלול הקילומטראז הגבוה ולא מחיר הליסינג. וגם לאחר שקלול מחירון לוי יצחק ישנה תוספת של שקט נפשי באוטוסנטר או כל שם אחר של שאר הסוכנויות שמוסיפה 7 אחוז בערך. האם חובה להוסיף 7 אחוז לכל קנייה ממגרש של החברות הגדולות? במקרה שלי ההבדל הוא 5 אלף ולא כדאי בכלל.
הודעה אחרונה מאת esebl, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 558 צפיות
אני בדרך לקנות רכב שנת 2015 מחברת טרייד אין, ראיתי את ההיסטוריה שלו + את הבדיקה האחרונה, והכל יחסית תקין. בנוסף, אני מקבל אחריות מורחבת על מרבית המכלולים ברכב לשנה. עד כמה חשוב שאני אבצע בדיקה מטעמי לרכב?
הודעה אחרונה מאת esebl, -
יאריס או i20 1 2 3
מאת MrBoogieMan- 35 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
לאחר שפתחתי פה כמה דיונים לגבי רכבים בקטגוריות שונות ומשונות שבלתי אפשרי להשוות ביניהן - הגעתי למסקנה שרכבי הבא יהיה אחד משני סופר מיני אלו. וכעת שאלת מיליון הדולר - האם זו תהיה יאריס או i20? פרמטרים: צריכת דלק, אמינות, עלות טיפולים וחלפים, בטיחות, "מחלות" מוכרות ושמירת ערך. יאריס שנת 15, 100 וקצת אלף ק"מ, גיר רציף. מחיר אטרקטיבי מאוד יחסית ליאריסים שעוברים השבחה בטויוטה. I20 שנת 15 בצורה הישנה, לא זכור לי בדיוק הקילומטרז' אבל הוא גם באותו האיזור. אוטומט רגיל. את היאריס ראיתי היום, העיצוב החדש במחיר די אטרקטיבי מחברת ליסינג גדולה ורצינית. לגבי מצבו המכני אברר לעומק מחר,אך התרשמותי הראשונית היא שהרכב שמור ומטופל בחברה (שוב, חברת ליסינג גדולה, בדקתי …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
רכב עם רשיון רכב וטסט עד 2019. אין מדבקה של 2019 המוכר אומר שדוד שלו בכלל קנה את הרכב ומוכר אותו אחרי 3 חודשים כי הוא נזכר שהוא לא צריך 7 מקומות. אומר שיש לו העברת בעלות, אבל השם לא מקביל לזה שברשיון רכב שהוצג. בדקתי ומספר הרישוי תואם לרישיון. 1. האם זה בטוח רמאות? 2. האם יש לי דרך לבדוק או לצאת בסדר? תודה! שמוליק
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, יש לנו תקציב בסביבות 125K ואנחנו מתלבטים בין הדגמים הנ"ל. מחיר של סובארו לרכב 0 ק"מ בעלות 01 הסובארו הרבה יותר מאובזר אך מצד שני המנוע יותר חלש. אבל מה שחשוד זה שביד 2 מוכרים אותו בכמויות!!! משנת 2017...
הודעה אחרונה מאת DST, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שניהם עלו לכביש בדצבמבר 2012. הסונטה עולה 63 אלף, המאזדה 38. הסונטה עם 90 אלף המאזדה עם 115. שניהם ליסינג בעברם. מה עדיף מבחינת עלות תועלת?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן חברים, מתלבט בין שני הרכבים האלה ויטרה\קארוק אני מעדיף ויטרה כי היא מעט יותר זולה, ראיתי את האבזור הוא בסיסי אבל אני סבבה עם זה. הקארוק מדאיגה אותי עם המנוע 1.0 שעלול להיות חלש מהאתם אומרים? למישהו יש? מדאיג אותי קצת שזה 1.6 בנזין ללא טורבו שגם יהיה קצת חלש
הודעה אחרונה מאת mottis, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפש לקנות רכב שיעשה כ 20K ק"מ בשנה ויהיה אמין, רוב הנסיעה בכבישים מהירים. אפשרות 1: טויוטה יאריס היברידית חדשה. מחיר כ 110K ש"ח. לפי דעת אשתי כדאי שאקנה אוטו חדש, חסכוני וכיפי בראש שקט. אפשרות 2: טויוטה קורולה (או קורולה RUNX) ישנה, שנת 2006 בערך, עם 100K פלוס ק"מ. מחיר כ-20K פלוס ש"ח. לפי דעתי, רכב כזה יכול לנסוע עוד הרבה שנים ולעשות 250K פלוס ק"מ. הקורולה אמנם רכב פחות חסכוני מהיאריס ההיברידית, אבל מצד שני אין לו ירידת ערך כמו רכב חדש. כן, אני יכול לאפשר לעצמי רכב חדש, אבל למה לשלם כ"כ הרבה על רכב חדש עם ירידת ערך גדולה? אודה לכם על דעתכם.
הודעה אחרונה מאת carjoker, -
-
רכב מכונס נכסים VS רכב ממגרש VS רכב מחברת ליסינג VS יד2 - סיפור שהיה ודיון פתוח
מאת nitzan-bidspirit- 1 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
היי לכולם, היות ובחצי השנה האחרונה יצא לי לנהל מעל ל-100 מכרזי רכב מכונס נכסים שבהם נמכרו מעל ל-1,000 רכבים (ומשאיות, אוטובוסים, צמ"ה, אופנועים ומה שלא תרצו), אשמח לשתף אתכם בכמה מקרים שקרו, ואשמח לשמוע את מחשבותיכם בנושא. אני חושב ומקווה שהנושא יתפתח לדיון רציני, יש בו גם סוג של התייעצות. מדי חודש מתקיימים באתר מעל ל-30 מכרזים עם מעל ל-200 רכבים שנמכרים. היות והנישה של האתר הייתה "כונסי נכסים", החלטנו להרחיב את מעגל הלקוחות, ולהציע הן לחברות ליסינג, והן למגרשי רכב - לקיים מכרזי רכב פומביים. חלק מהם פנו אלינו בעצמם לאחר שראו איך המכרזים באתר עובדים. מפה לשם הצלחנו להגיע לאנשי קשר רלוונטים בכמה חברות ליסינג, והעלנו מכרזים עם רכבים - ישירות מליסינג. כמובן שמ…
הודעה אחרונה מאת save, -
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, לצערי הרב אני נאלץ לקנות רכב חדש עקב תאונה. אני מתכנן לסוע בסביבות ה60 ק"מ ביום בעיקר בין עירוני. אני מחפש רכב נעים לנסיעה (רעשי כביש ורוח נמוכים ככל האפשר) ואמין עד כמה שאפשר, כמובן שגם אם הרכב חסכוני אז בכלל על הכיפאק..בנוסף לכך הרכב צריך להיות סחיר ככה שלא אתקע איתו בעוד כמה שנים כשארצה להחליף. אני חשבתי כרגע על 2 אופציות: גולף 2015 (1.4) או טויוטה אאוריס 2015 (לא היברידית). אשמח אם תוכלו לייעץ לי לגבי הבחירה. והאם חלקי החילוף בגולף והתחזוקה כל כך יקרים שזה משהו שצריך להרתיע אותי? תודה מראש, ושבוע מצוין לכולם..
הודעה אחרונה מאת Yair4, -
- 2 תגובות
- 605 צפיות
שלום לכולם ותודה מראש על זמנכם. אנא ליודעי דבר ומביני ענין ומתוך ניסיון אישי שלכם, אני מחפש רכב משפחתי בתקציב של 20,000 ש"ח בערך, מה המלצתכם ? כמובן שרצוי שיהיה נוח, מרווח, רכב שאין לו תקלות מולדות כאלה ואחרות כמו פגמי ייצור סדרתיים, שלא יזלול דלק אבל בעיקר שיהיה אמין. תודה לכל הממליצים ואנא רק מידע אישי או מקצועי. יום טוב
הודעה אחרונה מאת Guru_shastri, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 869 צפיות
אהלן חברים, אני כרגע בתכנון לקנות רכב בקרוב והבן אדם שמוכר את הרכב שלח לי תמונה של הבדיקה שהוא עשה מתי שהוא קנה את הרכב, אני כמובן לא סומך על הבדיקה ומתכנן לעשות גם אחת לפני שאני סוגר עם הבן אדם, אבל אשמח לדעת אם הבדיקה שהוא עשה היא יחסית בסדר לרכב 2007, את הרכב הוא קנה לפני בערך שנתיים פלוס מינוס והוא מוכר אותו כי הוא עובר לגור בחול עם המשפחה (הוא לא משקר הבית שלו עם מיליון ארגזים חחח). אשמח לדעת מה אתם חושבים
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אנו 'בהליכי' קנייה של קיה סיד מחב' ליסינג ,הרכב היה יד פרטית ראשונה ואנו אמור להיות היד השנייה,הציגו לי בדיקה של הרכב ,נאמר לי שחוץ ממכות'פח' פגוש אין לרכב היסטוריה. לקחתי את הרכב לבדיקה ,הכל טוב פרט לכך ,שדופן ימין עברה תיקונים בשל תאונה וכן הוחלפה כנף ימין ,הבוחן טען שזה לא מהותי אבל צריך לשים לב. האם בשל כך ניתן'להוריד' מהמחיר? בכל מקרה ,ביום חמישי אקח את הרכב לבדיקה במוסך קיה מורשה לשמוע חוו"ד,המוסך יכול 'לאמר' האם ישנה סיבה להורדה ,או רק שמאי ,דבר המסבך את העניין? תודה עופר *לציין כי עדיין לא שלמתי על הרכב***
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 965 צפיות
אחותי מחפשת רכב בסביבות ה 40 אלף ש''ח עד לא מזמן נהגה על קורולה 2008 רובוטית שהושבתה לאחר שכבתה באמצע הכביש ורכב אחר נכנס בה מאחור הרכב היה מטופל ומאוד שמור לא הייתי קורא לרכב אמין זמן האחרון כל כמה חודשים היה הולך כהול אחר שלא נדבר על התיבה בעלה חושב על מזדה 6 אני ואבי אומרים להם לבדוק גם אינסיגניה 2.0 2011 2012 האם מישהו יודע על בעיות מיוחדות ב אינסיגניה או במאזדה בשנתונים האלה? אולי יש המלצה על רכב אחר אולי על איזה דיזל? תודה
הודעה אחרונה מאת vic1234, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב חדש (0 ק"מ) מליסינג ביררתי בכמה מקומות (אלבר , אופרייט, אוויס, קארקוסט) ורציתי לשמוע על המלצות/אזהרות על עוד מקומות(רק ממי שכבר קנה), וטיפים לפני קנייה.
הודעה אחרונה מאת Eli Feled, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 914 צפיות
מה הרכב הכי זול שאני יכול לקנות שגם יהיה כיף לנהוג בו וגם לא יהיה קשה לעבוד עליו? הסתכלתי על mx-5 ו s2000 אבל זה יקר מדי בשבילי מחפש משהו שגם לא יהיה יקר להחזיק ולבטח לנהג צעיר אם אפשרי
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום בדקתי יונדאי גטס לפני מספר ימים 2008 אוטומט עם ק"מ נמוך יחסית 90.000. יד ראשונה הייתה ליסינג ולאחר מכן עד היום בבעלות פרטית יד2. לפני שנתיים לערך נפל משהו על הגג של הרכב והוחלפה השמשה הקדמית אבל נשארו על הגג סוג של שקעים קטנים (דומה לנזקי ברד) ולא תיקנו את זה אז השקעים הקטנים היו מקולפים מצבע והן עם חלודה. האם זה ירידת ערך? בעל הרכב דורש 10K כי המחירון סביב ה11. על כמה נהוג להוריד על נזק מהסגנון הזה אם כן? תודה.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שנייה לפני אולי קנייה, מבקשת את דעתכם על מודל שיש עליו הרבה דעות קדומות. צריכה שתתייחסו לנתונים הקרים (-: שוקלת לקנות פורד פוקוס סטיישן 2013, יד ראשונה מליסינג, 93000 ק"מ. הסוכנות מציעה שנתיים אחריות שלהם, פלוס מה שנותר באחריות של פורד על גיר ומחשב גיר בשל הליקויים הידועים של מערכת הגיר (זה אומר שיש עוד שנתיים אחריות על מצמדים, ועוד 5 שנים על מחשב הגיר). בבדיקה אצל מכון בדיקה מחמיר ביותר התגלו הרבה מאוד ליקויים, שבראשם סיפור המצמדים והגיר. אין ליקויי בטיחות, רק דברים מכניים, ולפי הבודקים, אם הכל יתוקן- לא צריכה להיות בעיה עם הרכב. הסוכנות תיקנה על חשבונה את כל הליקויים במוסך מורשה של פורד, כולל החלפת המצמדים הנמצא…
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 891 צפיות
מתלבט בין: 1. סיטרואן פיקאסו 2. אופל זאפירה 3. טויוטה וורסו מצד אחד, טויוטה יותר אמינה. לכן זו הייתה המחשבה הראשונה שלי. מצד שני, נראה שהיא צפופה מדי. לכן חשבתי על סיטרואן. המחשבה על אופל עלתה בגלל שהיא יותר זולה. חושב על קניית רכב חדש עם 0 ק"מ. (מבחינת המחיר, כולם כמעט אותו הדבר - 137 אלף. זאפירה 126 אלף) אודה לכם מאוד אם תחכימו אותי ותעזרו לבחור.
הודעה אחרונה מאת ofiros1, -
- 7 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
התמקדתי בעיקר ב 3 רכבים . בין השנתונים 12-16 מאזדה 2 יאריס i20 צריכת דלק לא רלוונטי נסיעה של כ 250 ק"מ בחודש חשוב תא מטען גדול . מרווח מאחור . ונוחות בנסיעה פתוח לעוד אופציות תודה לעוזרים מראש
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
